ICE Napisano 23 Czerwiec 2010 Napisano 23 Czerwiec 2010 Skrót sie w miare niezle czyta i za to ci chwala, ale technika wykonania dalej wola o pomste do nieba. Mysle, ze na teraz powinienes skupic sie na samym wlasnie technicznym aspekcie malowania, zeby to nabralo przyzwoitego wygladu. Podpatrz sobie jakis obrazek ktory ci sie podoba i nie jest zbytnio skomplikowany i sproboj go skopiowac, nie rob tego jednak aby odklepac, lecz analizuj i zastanawiaj sie jak ktos mogl uzyskac dany wyglad. W jaki sposob?, daz do tego, eksperymentuj, a wkoncu wszystko zalapiesz, najgorsze sa pierwsze momenty, ale pozniej idzie z gorki.
Mellon Napisano 23 Czerwiec 2010 Autor Napisano 23 Czerwiec 2010 Dzieki Icecold - wlasnie przechodze taki etap szukania stylu i nic mi nie wchodzi potrzebuje czegos dynamicznego . Jakos taki jestem jak by za duzo kofeiny wiecznie we mnie plywalo proboje kreske uspokoic i nic nie slucha :)
Mellon Napisano 27 Czerwiec 2010 Autor Napisano 27 Czerwiec 2010 (edytowane) Takie cos co robie na konkursik "A Mysterious Stranger" jeszcze w fazie WIP Edytowane 29 Czerwiec 2010 przez Mellon
emmilius Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 Ostatnie odstaje na plus od poprzednich.Maluj więcej z natury i przerzuć się czasem na inne medium - poszerzaj horyzonty =].
Mellon Napisano 28 Czerwiec 2010 Autor Napisano 28 Czerwiec 2010 (edytowane) Dzieki wielkie panowie za dobre slowo no i dodaje wersje ostateczna chyba bo pomyslow mi brakuje Edytowane 28 Czerwiec 2010 przez Mellon
Mellon Napisano 3 Lipiec 2010 Autor Napisano 3 Lipiec 2010 No i kolejny z seri do konkursu bez nadzieji na wygrana :) Control - WIP nad tlem jeszcze sporo pracy mnie czeka
SBT77 Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 nad tlem jeszcze sporo pracy mnie czeka Ja bym tło zostawił w spokoju. Jakaś lekka tekstura wystarczy żeby zasugerować detal w oddali. Póki co masz do opracowania najważniejsze elementy obrazka... Praktycznie wszystko według mnie. Od wymiarów postaci począwszy. Wzrost tych szkieletów - to są szkielety dzieci, może karłów ? Nie wiem o co tu chodzi. Ten licz ma górować nad nimi ? Ale tu wygląda jakby miał ze 3 metry wzrostu a nie stał na wzgórzu... Można prosto założyć że postacie o podobnym wzroście, stojące na tej samej wysokości będą mieć oczy na wysokości linii horyzontu. To duże uproszczenie oczywiście bo widz może być wyżej lub niżej niż postacie które obserwuje, ale na początek tak by było chyba najłatwiej. Wiesz co ? Może sobie nie komplikuj - zrób jeden szkielet albo jednego licza ale dobrze, zamiast robić ich sto ale źle :) Chyba lepiej szkielet, bo raz że masz setki refek w sieci, dwa że pomoże w budowaniu postaci na przyszłość :)
Mellon Napisano 4 Lipiec 2010 Autor Napisano 4 Lipiec 2010 Sbt77 - Myslalem raczej o lewitacji bo to przeciez fantasy i mozna sobie pokabinowac :)
SBT77 Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 W porządku, to twój obrazek. Tylko powiem szczerze że na obecnym etapie bym się nie domyślił że gość lewituje, więc jeszcze sporo pracy tutaj musisz włożyć :)
Mellon Napisano 4 Lipiec 2010 Autor Napisano 4 Lipiec 2010 Dzieki za wskazowki sprobuje cos tam jeszcze wydusic moze uda mi sie to lepiej pokazac.
Mellon Napisano 10 Lipiec 2010 Autor Napisano 10 Lipiec 2010 I nastepny Wip ode mnie tytul "Victorious"
Joel Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 O ile wciąż musisz ćwiczyć, o tyle jest coraz lepiej. Pamiętaj, naturka, referencje i będziesz mógł coraz bardziej przykoksane prace robić. Progres widzę, keep working. pozdrawiam
Mellon Napisano 11 Lipiec 2010 Autor Napisano 11 Lipiec 2010 (edytowane) Dzieki Joel no i jeszcze wersja prawie ostateczna - pisze prawie bo jeszcze 3 dni do konca mi zostaly i jak jakimis dobrymi radami ktos sypnie to sprobuje poprawic jeszcze. Edytowane 11 Lipiec 2010 przez Mellon
SBT77 Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 fajne :) Poprawiłbym żuchwę bo teraz ten smok wygląda trochę jak buldog :) Ale tak ogólnie to fajny progres, teraz teksturki na to, jakiś końcowy retusz, wyostrzanie i będzie dobra robota. Serio, imo wiele można tu wyciągnąć :D
Mellon Napisano 17 Lipiec 2010 Autor Napisano 17 Lipiec 2010 Dzieki SBT77 za dobre slowo z texturami jeszcze troche na bakier jestem a na jakosci i ostrosci spadlo jak na jpeg zapisalem - zna ktos jakis dobry sposob na unikniecie spadku jakosci.
resh Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 jak zapisujesz to dajesz "save for web and devices" ?
SBT77 Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 Dzieki SBT77 za dobre slowo z texturami jeszcze troche na bakier jestem Tak jak ja. Ale próbować trzeba ;) Zrobiłem małego overa... Sam powiedz, że ma większy potencjał. Tzn byłoby lepiej gdyby zrobił to ktoś bardziej doświadczony niż ja i trochę dłużej posiedział, ale i tak myślę że trochę dzięki teksturom zyskało...
resh Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 a proszę cię bardzo :] , Fajne te dwa smoczyska... Zdrówko!
Coyote Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 Zaaaa ciasno jest w kadrze, dlatego kompo się sypie. Brakuje historii poco smok zieje bo drugi zdechł bez sensu... brakuje focal pointa wszystko jest za jasne quick over
Mellon Napisano 17 Lipiec 2010 Autor Napisano 17 Lipiec 2010 Dzieki SBT77 za overa faktycznie fajnie sie zrobilo. Bede teraz troche odwazniej z texturami walczyl.
Mellon Napisano 17 Lipiec 2010 Autor Napisano 17 Lipiec 2010 Dzieki coyote fajny overek - jezeli chodzi o historie to calosc byla robiona na challenge pt - "Victorious"
Joel Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 Ja to bym w ogóle dał nieco więcej powietrza, może też po to, by skrzydła odsłonić. Jeśli chodzi o to zianie, to rzeczywiście takie bezsensowne jest. SBT fajnie pojechał, ale ta łuska na skrzydle hmmm... ;p pozdrawiam
Mellon Napisano 17 Lipiec 2010 Autor Napisano 17 Lipiec 2010 Zianie w tym przypadku mialo wyrazac emocje zwiazane ze zwyciestwem.
Joel Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 Wydaje mi się, że wystarczy sam ryk, zianie w tym wypadku to tak, jakby rycerz po zabiciu wroga wziął miecz i zaciekle machałby nie w powietrzu, żeby pokazać, jaki to on jest kozacki.
Mellon Napisano 17 Lipiec 2010 Autor Napisano 17 Lipiec 2010 No coz nie wiem bo niewiele smokow w zyciu widzialem :)
ICE Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Hej Mellon. SBT podsunal ci dobry pomysl, ale najwieksza sympatia powinienes tu obdarowac Kojota. NIe wytlumacze ci tego, poniewaz kompozycje tak naprawde trzeba czuc, suche regulki srednio sie tutaj sprawdzaja. W obrazku musi byc przestzren, zeby mogl "oddychac" a jesli juz decydujesz sie na ciasniejsze ujecia, dobrze wtedy zrobic sobie kilka thumbnaili pod jakies fajne dynamiczne ujecia/zoomy i wybrac cos, co wygladalo by filmowo. Odnosnie brakow w historii, jesli ten smok ziejacy ogniem faktycznie mial by tryumfowac, to dobrym pomyslem bylo by polozenie jegoo lapy na cielsku pobitego przeciwnika, mowa ciala= czesto wiecej niz tysiac slow. Cieszy mnie fakt, iz wyszedles z "przeszumionych" prac i starasz sie teraz wiecej malowac i mniej bajerowac. Takie tesktury, jakie pokazal SBT, to dobry patent, ale ostro on z nimi przeholowal, zaburzylo to balans i naturalny rytm w pracy. Kontrast to dosc szerokie pojecie, czesto mylone jedynie z czaro-biala strefa. Kontrastem bedzie rowniez gladki/chropowaty zimny kolor/cieply kolor panimajesz? im wiecej kontrastu tym bardziej danym obszarem zainteresowane jest nasze oko, ot taka juz nasza natura. Nie znam zadnej ( a na pewno istnieje ) jakas dobra lektura odnosnie kompozycji ( mozliwe, ze znajdziesz jakie sporady dla fotografow, one jak najbardziej sie nadadza ) Pamietaj o tym, co powiedzialem i do przodu.
Mellon Napisano 18 Lipiec 2010 Autor Napisano 18 Lipiec 2010 Wielkie dzieki Icecold porady zawsze mile widziane.
Mellon Napisano 20 Lipiec 2010 Autor Napisano 20 Lipiec 2010 Pomyslalem ze wrzuce pracke z challenge corner z nadzieja na konstruktywna krytyke czy podpowiedzi lub choc by wypowiedzi :). tarraa
ICE Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 (...) Wiecej autoportretów, maluj jabłka i odstaw miekkie brushe" ;P A tak odnosnie samej pracy, to ta tarcza nieco nielezy, anatomia nie pozwolila by trzymac mu jej w ten sposob. Kojot zauwazyl ( my teraz funkcjonujemy, jak jeden organizm ;] ), ze brak tutaj planów, pracuj od ogolu do szczegolu. Ogolnie rozwijasz sie mimo rysowania glownie "epic knightów" kciuki w góre Mellon.
Joel Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 Ogolnie rozwijasz sie mimo rysowania glownie "epic knightów" kciuki w góre Mellon. Po prostu nie wrzuca na forum tych wszystkich jabłek...
Mellon Napisano 20 Lipiec 2010 Autor Napisano 20 Lipiec 2010 Sie wie - a tak na prawde to cwicze bardzo duzo ale moje cwiczenia w zaden sposob nie nadaja sie do pokazania. Za rada Ica znalazlem sobie nawet guru i studiuje jego prace(nikt znany ale styl wpadl mi w oko) A Epick knight'y maluje bo to jakos najbardziej mnie kreci(Pierwszy komiks -conan,rpg w wieku 12 lat i ostro do 20 - taka jakas pasja) Pozdrawiam
Mellon Napisano 23 Lipiec 2010 Autor Napisano 23 Lipiec 2010 I ostatni bo to juz chyba spamowanie bedzie
Paweł Kaczmarczyk Napisano 23 Lipiec 2010 Napisano 23 Lipiec 2010 Ja bym poprawił tarczę, bo teraz wyglada jak obgryziony czips. Proponuję zrobić klasycznie okrągła, będzie łatwiej. ;)
Mellon Napisano 24 Lipiec 2010 Autor Napisano 24 Lipiec 2010 Dzieki Florian Mam nadzieje ze znajde czas i wniose poprawki. No i jeszcze chcialem pokazac co zrobilem na inny challange pt : "Night court" Wiem ze troche ostatnio spamuje i sorki za to ale jestem ostatnio bardzo pracowity (natchniony :)) no i potrzebuje waszej rady
Mellon Napisano 30 Lipiec 2010 Autor Napisano 30 Lipiec 2010 No i po kilku poprawkach wygralem chalenge(pierwsza wygrana) Jak zwykle krytyka mile widziana.
Coyote Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 dobre tempo nadajesz, miedzy smokiem a tą ostatnią pracą jest spory postęp :) tak trzymaj big up :)
Mellon Napisano 2 Sierpień 2010 Autor Napisano 2 Sierpień 2010 Dzieki Coyote - wydaje mi sie ze tu procentuje dyscyplina ktora ostatnio sobie nazucilem.
Mellon Napisano 4 Sierpień 2010 Autor Napisano 4 Sierpień 2010 (edytowane) Dwa szkice robocze dzisiaj w pracy popelnilem pierwszy to czesc na challenge "Ancient China" A DRUGI MOZE DO PORTFOLIO JAKO COMMIX ART Edytowane 4 Sierpień 2010 przez Mellon
Mellon Napisano 1 Wrzesień 2010 Autor Napisano 1 Wrzesień 2010 Maly updatcik dwie prace na rozne challages Sam jestem srednio zadowolony totez komentarze i krytyka jak zawsze mile widziana
WojtekFus Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 Ostatnia kompozycyjnie bardzo mi sie podoba. Ciekawy klimat. Przyczepiłbym się tylko do przeteksturowania. Mam tak, że lubię czuć pędzel, plamę. Poza tym poziom detali jednoznacznie nie wskazuje na to co jest na obrazku najważniejsze. Mój wzrok od razu padł na góry w tle. Ale może mam skrzywioną psychę :)
Mellon Napisano 3 Wrzesień 2010 Autor Napisano 3 Wrzesień 2010 Dzieki Fusan - mi tez wzrok w gory jakos ucieka
Tonic Napisano 3 Wrzesień 2010 Napisano 3 Wrzesień 2010 Ja od razu spojrzałem na skośnookich - pewnie z powodu kontrastu, jest dużo ciemnych i jasnych plam blisko siebie (to chyba jedna z pierwszych rzeczy, jakie człowiek zauważa w ciągu pierwszego ułamka sekundy). A że są rozmyci, to się skrzywiłem :)
Mellon Napisano 5 Wrzesień 2010 Autor Napisano 5 Wrzesień 2010 Tonic - dzieki za koment - tak ich przetrenowalem ze sie w koncu rozmyli niestety. Takie cus zeby nie wyjsc z wprawy pewnie 1.5 h Komentarze i krytyka jak zawsze pozadane :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się