Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 199
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Skrót sie w miare niezle czyta i za to ci chwala, ale technika wykonania dalej wola o pomste do nieba. Mysle, ze na teraz powinienes skupic sie na samym wlasnie technicznym aspekcie malowania, zeby to nabralo przyzwoitego wygladu. Podpatrz sobie jakis obrazek ktory ci sie podoba i nie jest zbytnio skomplikowany i sproboj go skopiowac, nie rob tego jednak aby odklepac, lecz analizuj i zastanawiaj sie jak ktos mogl uzyskac dany wyglad. W jaki sposob?, daz do tego, eksperymentuj, a wkoncu wszystko zalapiesz, najgorsze sa pierwsze momenty, ale pozniej idzie z gorki.

Napisano

Dzieki Icecold - wlasnie przechodze taki etap szukania stylu i nic mi nie wchodzi

potrzebuje czegos dynamicznego . Jakos taki jestem jak by za duzo kofeiny wiecznie we mnie plywalo proboje kreske uspokoic i nic nie slucha :)

Napisano (edytowane)

Dzieki wielkie panowie za dobre slowo no i dodaje wersje ostateczna chyba bo pomyslow

mi brakuje

amysteriousstrangerflat.jpg

Edytowane przez Mellon
Napisano
nad tlem jeszcze sporo pracy mnie czeka

 

Ja bym tło zostawił w spokoju. Jakaś lekka tekstura wystarczy żeby zasugerować detal w oddali.

Póki co masz do opracowania najważniejsze elementy obrazka... Praktycznie wszystko według mnie. Od wymiarów postaci począwszy.

Wzrost tych szkieletów - to są szkielety dzieci, może karłów ? Nie wiem o co tu chodzi. Ten licz ma górować nad nimi ? Ale tu wygląda jakby miał ze 3 metry wzrostu a nie stał na wzgórzu...

Można prosto założyć że postacie o podobnym wzroście, stojące na tej samej wysokości będą mieć oczy na wysokości linii horyzontu. To duże uproszczenie oczywiście bo widz może być wyżej lub niżej niż postacie które obserwuje, ale na początek tak by było chyba najłatwiej.

 

Wiesz co ? Może sobie nie komplikuj - zrób jeden szkielet albo jednego licza ale dobrze, zamiast robić ich sto ale źle :) Chyba lepiej szkielet, bo raz że masz setki refek w sieci, dwa że pomoże w budowaniu postaci na przyszłość :)

Napisano

W porządku, to twój obrazek. Tylko powiem szczerze że na obecnym etapie bym się nie domyślił że gość lewituje, więc jeszcze sporo pracy tutaj musisz włożyć :)

Napisano

O ile wciąż musisz ćwiczyć, o tyle jest coraz lepiej. Pamiętaj, naturka, referencje i będziesz mógł coraz bardziej przykoksane prace robić. Progres widzę, keep working.

 

pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Dzieki Joel no i jeszcze wersja prawie ostateczna - pisze prawie bo jeszcze 3 dni do

konca mi zostaly i jak jakimis dobrymi radami ktos sypnie to sprobuje poprawic jeszcze.

victoriouscopy5.jpg

Edytowane przez Mellon
Napisano

fajne :) Poprawiłbym żuchwę bo teraz ten smok wygląda trochę jak buldog :)

Ale tak ogólnie to fajny progres, teraz teksturki na to, jakiś końcowy retusz, wyostrzanie i będzie dobra robota. Serio, imo wiele można tu wyciągnąć :D

Napisano

Dzieki SBT77 za dobre slowo z texturami jeszcze troche na bakier jestem

a na jakosci i ostrosci spadlo jak na jpeg zapisalem - zna ktos jakis dobry sposob na unikniecie spadku jakosci.

Napisano
Dzieki SBT77 za dobre slowo z texturami jeszcze troche na bakier jestem

 

Tak jak ja. Ale próbować trzeba ;) Zrobiłem małego overa...

Sam powiedz, że ma większy potencjał. Tzn byłoby lepiej gdyby zrobił to ktoś bardziej doświadczony niż ja i trochę dłużej posiedział, ale i tak myślę że trochę dzięki teksturom zyskało...

v66l2h.jpg

Napisano

Zaaaa ciasno jest w kadrze, dlatego kompo się sypie.

Brakuje historii poco smok zieje bo drugi zdechł bez sensu...

brakuje focal pointa wszystko jest za jasne

 

quick over

focalt.jpg

Napisano

Ja to bym w ogóle dał nieco więcej powietrza, może też po to, by skrzydła odsłonić. Jeśli chodzi o to zianie, to rzeczywiście takie bezsensowne jest.

 

SBT fajnie pojechał, ale ta łuska na skrzydle hmmm... ;p

 

pozdrawiam

Napisano

Wydaje mi się, że wystarczy sam ryk, zianie w tym wypadku to tak, jakby rycerz po zabiciu wroga wziął miecz i zaciekle machałby nie w powietrzu, żeby pokazać, jaki to on jest kozacki.

Napisano

Hej Mellon.

 

SBT podsunal ci dobry pomysl, ale najwieksza sympatia powinienes tu obdarowac Kojota. NIe wytlumacze ci tego, poniewaz kompozycje tak naprawde trzeba czuc, suche regulki srednio sie tutaj sprawdzaja.

W obrazku musi byc przestzren, zeby mogl "oddychac" a jesli juz decydujesz sie na ciasniejsze ujecia, dobrze wtedy zrobic sobie kilka thumbnaili pod jakies fajne dynamiczne ujecia/zoomy i wybrac cos, co wygladalo by filmowo.

 

Odnosnie brakow w historii, jesli ten smok ziejacy ogniem faktycznie mial by tryumfowac, to dobrym pomyslem bylo by polozenie jegoo lapy na cielsku pobitego przeciwnika, mowa ciala= czesto wiecej niz tysiac slow.

 

Cieszy mnie fakt, iz wyszedles z "przeszumionych" prac i starasz sie teraz wiecej malowac i mniej bajerowac.

Takie tesktury, jakie pokazal SBT, to dobry patent, ale ostro on z nimi przeholowal, zaburzylo to balans i naturalny rytm w pracy.

 

Kontrast to dosc szerokie pojecie, czesto mylone jedynie z czaro-biala strefa. Kontrastem bedzie rowniez gladki/chropowaty zimny kolor/cieply kolor panimajesz? im wiecej kontrastu tym bardziej danym obszarem zainteresowane jest nasze oko, ot taka juz nasza natura.

 

Nie znam zadnej ( a na pewno istnieje ) jakas dobra lektura odnosnie kompozycji ( mozliwe, ze znajdziesz jakie sporady dla fotografow, one jak najbardziej sie nadadza )

 

Pamietaj o tym, co powiedzialem i do przodu.

Napisano

(...) Wiecej autoportretów, maluj jabłka i odstaw miekkie brushe" ;P

 

A tak odnosnie samej pracy, to ta tarcza nieco nielezy, anatomia nie pozwolila by trzymac mu jej w ten sposob. Kojot zauwazyl ( my teraz funkcjonujemy, jak jeden organizm ;] ), ze brak tutaj planów, pracuj od ogolu do szczegolu.

 

Ogolnie rozwijasz sie mimo rysowania glownie "epic knightów" kciuki w góre Mellon.

Napisano

Ogolnie rozwijasz sie mimo rysowania glownie "epic knightów" kciuki w góre Mellon.

 

Po prostu nie wrzuca na forum tych wszystkich jabłek...

Napisano

Sie wie - a tak na prawde to cwicze bardzo duzo ale moje cwiczenia w zaden

sposob nie nadaja sie do pokazania. Za rada Ica znalazlem sobie nawet guru

i studiuje jego prace(nikt znany ale styl wpadl mi w oko) A Epick knight'y maluje

bo to jakos najbardziej mnie kreci(Pierwszy komiks -conan,rpg w wieku 12 lat i ostro do 20 - taka jakas pasja)

Pozdrawiam

Napisano

Dzieki Florian Mam nadzieje ze znajde czas i wniose poprawki.

No i jeszcze chcialem pokazac co zrobilem na inny challange pt : "Night court"

Wiem ze troche ostatnio spamuje i sorki za to ale jestem ostatnio bardzo pracowity (natchniony :)) no i potrzebuje waszej rady

stos3.jpg

Napisano (edytowane)

Dwa szkice robocze dzisiaj w pracy popelnilem

pierwszy to czesc na challenge "Ancient China"

A DRUGI MOZE DO PORTFOLIO JAKO COMMIX ART

lastscan1v.jpg

lastscan2k.jpg

Edytowane przez Mellon
Napisano

Ostatnia kompozycyjnie bardzo mi sie podoba. Ciekawy klimat.

 

Przyczepiłbym się tylko do przeteksturowania. Mam tak, że lubię czuć pędzel, plamę.

 

Poza tym poziom detali jednoznacznie nie wskazuje na to co jest na obrazku najważniejsze. Mój wzrok od razu padł na góry w tle. Ale może mam skrzywioną psychę :)

Napisano

Ja od razu spojrzałem na skośnookich - pewnie z powodu kontrastu, jest dużo ciemnych i jasnych plam blisko siebie (to chyba jedna z pierwszych rzeczy, jakie człowiek zauważa w ciągu pierwszego ułamka sekundy). A że są rozmyci, to się skrzywiłem :)

Napisano

Tonic - dzieki za koment - tak ich przetrenowalem ze sie w koncu rozmyli niestety.

Takie cus zeby nie wyjsc z wprawy pewnie 1.5 h

Komentarze i krytyka jak zawsze pozadane :)

cus.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności