Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tylko mam nadzieję że nie popsują za bardzo interfacu w tym 2.5

To co na razie robią z buttonami jest straszne. Rozwalone to na pół ekranu, i z tego co widziałam bardziej pomieszane niż obecne.

Napisano

Tak. O widzisz Nezumi, zapomniałem o podziękowaniach. Szczerze to czekałem aż z TW wyjdzie i wtedy go podepne pod newsa na głównej ale ... tak się nie stało a nie chciałem czekać tydzień.

Napisano

Bugfixy zawsze mile widziane ;)

 

Teraz czekać na 2.5, ach nareszcie przyjemniejsza organizacja kart i lepiej rozmieszone gałeczki :D

 

Hmm, ale chyba najbardziej nie mogę sie doczekać nowych narzędzi i usprawnień w 2.5

- nowy system animacji wraz z ulepszonym NLA :D

- ulepszone cząsteczki

- volumetryki

- symulacja dymu

- modyfikator multires (mażenia się spełniają ^^)

- nowy brush w sculptcie i usprawnienie pozostałych

hmm na pewno coś pominąłem.

 

Projekty z GSoCa też są ekstra, mi szczególnie podoba się malowanie światła :D video testowe i oryginalna specyfikacja wygląda kozacko :D

 

Ciekawe co nam wymarzą w Durianie :D ach nie mogę się doczekać.

Napisano

@n-pigeon: Możesz podać link w którym jest podane, że symulacja dymu (wolumetrzyczna) i wolumetryki (btw jak piszesz z polską końcówką to pisz z "w" nie "v" ;]) znajdą się w 2.5?

Napisano

Wolumetryki mają już nawet zagospodarowane miejsce w panelu materiałów, zajrzyj do builda. Po za tym są od dawna skończone. Vka to takie przyzwyczajenie :P

 

Symulacja dymu będzie w 2.5x powiedzmy że się rozpędziłem z tym akurat :D, ale gostkowi szybko to dość idzie, Houdini ma zadaje się na identycznej zasadzie oparte symulacje dymu, oparte są zdaje się na tej samej dokumentacji.

Napisano

@n-pigeon: z wolumetrycznymi materiałami faktycznie masz rację, ale wolumetryka ma szersze znaczenie niż same materiały, a choćby wolumetryczne światła, a w tej chwili można to tylko uzyskać przy cieniach z użyciem bufora, a jak chcesz mieć cienie przez śledzenie promieni to wolumetryki nie uzyskasz.

Napisano

Heh przecież wiem że wolumetryka odnosi się też do świateł :P używałem Blendera :P Tylko ten panel wolumetryki jest w materiałach, dla obiektów, nie w panelu dla świateł, chciałbym zauważyć :P Więc pewnie grzeje miejsce dla pracy Farsharyego, już od dawna ukończył wolumetryki. Pewnie się przydadzą przy Durianie.

Napisano

W Bullecie też szykują się zmiany. Na przykład obiekty będą mogły pękać zgodnie z prawami fizyki. Ciężko wymienić coś czego nie będzie w Blenderze xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności