adek Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Pojawiła się aktualizacja dla niedawno wydanej wersji Blender 2.49. Użytkownicy tej wersji powinni zaktualizować program do wersji 2.49a. Poprawiono szereg zgłoszonych błędów, pojawiły się również nowe opcje. Więcej; www.blender.org
Gość Gosc Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 (edytowane) my czekamy na 2.5 :D w koncu bedzie mozna z Blendera zrobic cos co bedzie przypominac XSI czy Mayke :D tutaj juz mozna sciagac przedsmak wersji 2.5: http://www.graphicall.org/builds/ a tutaj nowe shortcuty do wersji 2.5 http://blender-dev.blogspot.com/ Edytowane 24 Czerwiec 2009 przez tjviking
Ania Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Tylko mam nadzieję że nie popsują za bardzo interfacu w tym 2.5 To co na razie robią z buttonami jest straszne. Rozwalone to na pół ekranu, i z tego co widziałam bardziej pomieszane niż obecne.
Nezumi Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Dwa dni temu o tym pisalem w naszych wiadomosciach.. Chyba zaloze bloga z newsami ;) Kiedys...
adek Napisano 24 Czerwiec 2009 Autor Napisano 24 Czerwiec 2009 Tak. O widzisz Nezumi, zapomniałem o podziękowaniach. Szczerze to czekałem aż z TW wyjdzie i wtedy go podepne pod newsa na głównej ale ... tak się nie stało a nie chciałem czekać tydzień.
Nezumi Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Dzieki dzieki - razem budujemy nasza przyszlosc.. Eeee... czy jakos tak. ;)
n-pigeon Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Bugfixy zawsze mile widziane ;) Teraz czekać na 2.5, ach nareszcie przyjemniejsza organizacja kart i lepiej rozmieszone gałeczki :D Hmm, ale chyba najbardziej nie mogę sie doczekać nowych narzędzi i usprawnień w 2.5 - nowy system animacji wraz z ulepszonym NLA :D - ulepszone cząsteczki - volumetryki - symulacja dymu - modyfikator multires (mażenia się spełniają ^^) - nowy brush w sculptcie i usprawnienie pozostałych hmm na pewno coś pominąłem. Projekty z GSoCa też są ekstra, mi szczególnie podoba się malowanie światła :D video testowe i oryginalna specyfikacja wygląda kozacko :D Ciekawe co nam wymarzą w Durianie :D ach nie mogę się doczekać.
Skoti Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 @n-pigeon: Możesz podać link w którym jest podane, że symulacja dymu (wolumetrzyczna) i wolumetryki (btw jak piszesz z polską końcówką to pisz z "w" nie "v" ;]) znajdą się w 2.5?
n-pigeon Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Wolumetryki mają już nawet zagospodarowane miejsce w panelu materiałów, zajrzyj do builda. Po za tym są od dawna skończone. Vka to takie przyzwyczajenie :P Symulacja dymu będzie w 2.5x powiedzmy że się rozpędziłem z tym akurat :D, ale gostkowi szybko to dość idzie, Houdini ma zadaje się na identycznej zasadzie oparte symulacje dymu, oparte są zdaje się na tej samej dokumentacji.
Skoti Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 @n-pigeon: z wolumetrycznymi materiałami faktycznie masz rację, ale wolumetryka ma szersze znaczenie niż same materiały, a choćby wolumetryczne światła, a w tej chwili można to tylko uzyskać przy cieniach z użyciem bufora, a jak chcesz mieć cienie przez śledzenie promieni to wolumetryki nie uzyskasz.
n-pigeon Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Heh przecież wiem że wolumetryka odnosi się też do świateł :P używałem Blendera :P Tylko ten panel wolumetryki jest w materiałach, dla obiektów, nie w panelu dla świateł, chciałbym zauważyć :P Więc pewnie grzeje miejsce dla pracy Farsharyego, już od dawna ukończył wolumetryki. Pewnie się przydadzą przy Durianie.
Double_G Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 W Bullecie też szykują się zmiany. Na przykład obiekty będą mogły pękać zgodnie z prawami fizyki. Ciężko wymienić coś czego nie będzie w Blenderze xD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się