Napisano 24 Czerwiec 200915 l Pojawiła się aktualizacja dla niedawno wydanej wersji Blender 2.49. Użytkownicy tej wersji powinni zaktualizować program do wersji 2.49a. Poprawiono szereg zgłoszonych błędów, pojawiły się również nowe opcje. Więcej; www.blender.org
Napisano 24 Czerwiec 200915 l my czekamy na 2.5 :D w koncu bedzie mozna z Blendera zrobic cos co bedzie przypominac XSI czy Mayke :D tutaj juz mozna sciagac przedsmak wersji 2.5: http://www.graphicall.org/builds/ a tutaj nowe shortcuty do wersji 2.5 http://blender-dev.blogspot.com/ Edytowane 24 Czerwiec 200915 l przez tjviking
Napisano 24 Czerwiec 200915 l Tylko mam nadzieję że nie popsują za bardzo interfacu w tym 2.5 To co na razie robią z buttonami jest straszne. Rozwalone to na pół ekranu, i z tego co widziałam bardziej pomieszane niż obecne.
Napisano 24 Czerwiec 200915 l Dwa dni temu o tym pisalem w naszych wiadomosciach.. Chyba zaloze bloga z newsami ;) Kiedys...
Napisano 24 Czerwiec 200915 l Autor Tak. O widzisz Nezumi, zapomniałem o podziękowaniach. Szczerze to czekałem aż z TW wyjdzie i wtedy go podepne pod newsa na głównej ale ... tak się nie stało a nie chciałem czekać tydzień.
Napisano 24 Czerwiec 200915 l Dzieki dzieki - razem budujemy nasza przyszlosc.. Eeee... czy jakos tak. ;)
Napisano 24 Czerwiec 200915 l Bugfixy zawsze mile widziane ;) Teraz czekać na 2.5, ach nareszcie przyjemniejsza organizacja kart i lepiej rozmieszone gałeczki :D Hmm, ale chyba najbardziej nie mogę sie doczekać nowych narzędzi i usprawnień w 2.5 - nowy system animacji wraz z ulepszonym NLA :D - ulepszone cząsteczki - volumetryki - symulacja dymu - modyfikator multires (mażenia się spełniają ^^) - nowy brush w sculptcie i usprawnienie pozostałych hmm na pewno coś pominąłem. Projekty z GSoCa też są ekstra, mi szczególnie podoba się malowanie światła :D video testowe i oryginalna specyfikacja wygląda kozacko :D Ciekawe co nam wymarzą w Durianie :D ach nie mogę się doczekać.
Napisano 24 Czerwiec 200915 l @n-pigeon: Możesz podać link w którym jest podane, że symulacja dymu (wolumetrzyczna) i wolumetryki (btw jak piszesz z polską końcówką to pisz z "w" nie "v" ;]) znajdą się w 2.5?
Napisano 24 Czerwiec 200915 l Wolumetryki mają już nawet zagospodarowane miejsce w panelu materiałów, zajrzyj do builda. Po za tym są od dawna skończone. Vka to takie przyzwyczajenie :P Symulacja dymu będzie w 2.5x powiedzmy że się rozpędziłem z tym akurat :D, ale gostkowi szybko to dość idzie, Houdini ma zadaje się na identycznej zasadzie oparte symulacje dymu, oparte są zdaje się na tej samej dokumentacji.
Napisano 24 Czerwiec 200915 l @n-pigeon: z wolumetrycznymi materiałami faktycznie masz rację, ale wolumetryka ma szersze znaczenie niż same materiały, a choćby wolumetryczne światła, a w tej chwili można to tylko uzyskać przy cieniach z użyciem bufora, a jak chcesz mieć cienie przez śledzenie promieni to wolumetryki nie uzyskasz.
Napisano 25 Czerwiec 200915 l Heh przecież wiem że wolumetryka odnosi się też do świateł :P używałem Blendera :P Tylko ten panel wolumetryki jest w materiałach, dla obiektów, nie w panelu dla świateł, chciałbym zauważyć :P Więc pewnie grzeje miejsce dla pracy Farsharyego, już od dawna ukończył wolumetryki. Pewnie się przydadzą przy Durianie.
Napisano 25 Czerwiec 200915 l W Bullecie też szykują się zmiany. Na przykład obiekty będą mogły pękać zgodnie z prawami fizyki. Ciężko wymienić coś czego nie będzie w Blenderze xD
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto