Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

my czekamy na 2.5 :D

w koncu bedzie mozna z Blendera zrobic cos co bedzie przypominac XSI czy Mayke :D

 

tutaj juz mozna sciagac przedsmak wersji 2.5:

 

http://www.graphicall.org/builds/

 

a tutaj nowe shortcuty do wersji 2.5

 

http://blender-dev.blogspot.com/

Edytowane przez tjviking

Napisano

Tylko mam nadzieję że nie popsują za bardzo interfacu w tym 2.5

To co na razie robią z buttonami jest straszne. Rozwalone to na pół ekranu, i z tego co widziałam bardziej pomieszane niż obecne.

Napisano

Dwa dni temu o tym pisalem w naszych wiadomosciach.. Chyba zaloze bloga z newsami ;) Kiedys...

Napisano

Bugfixy zawsze mile widziane ;)

 

Teraz czekać na 2.5, ach nareszcie przyjemniejsza organizacja kart i lepiej rozmieszone gałeczki :D

 

Hmm, ale chyba najbardziej nie mogę sie doczekać nowych narzędzi i usprawnień w 2.5

- nowy system animacji wraz z ulepszonym NLA :D

- ulepszone cząsteczki

- volumetryki

- symulacja dymu

- modyfikator multires (mażenia się spełniają ^^)

- nowy brush w sculptcie i usprawnienie pozostałych

hmm na pewno coś pominąłem.

 

Projekty z GSoCa też są ekstra, mi szczególnie podoba się malowanie światła :D video testowe i oryginalna specyfikacja wygląda kozacko :D

 

Ciekawe co nam wymarzą w Durianie :D ach nie mogę się doczekać.

Napisano

@n-pigeon: Możesz podać link w którym jest podane, że symulacja dymu (wolumetrzyczna) i wolumetryki (btw jak piszesz z polską końcówką to pisz z "w" nie "v" ;]) znajdą się w 2.5?

Napisano

Wolumetryki mają już nawet zagospodarowane miejsce w panelu materiałów, zajrzyj do builda. Po za tym są od dawna skończone. Vka to takie przyzwyczajenie :P

 

Symulacja dymu będzie w 2.5x powiedzmy że się rozpędziłem z tym akurat :D, ale gostkowi szybko to dość idzie, Houdini ma zadaje się na identycznej zasadzie oparte symulacje dymu, oparte są zdaje się na tej samej dokumentacji.

Napisano

@n-pigeon: z wolumetrycznymi materiałami faktycznie masz rację, ale wolumetryka ma szersze znaczenie niż same materiały, a choćby wolumetryczne światła, a w tej chwili można to tylko uzyskać przy cieniach z użyciem bufora, a jak chcesz mieć cienie przez śledzenie promieni to wolumetryki nie uzyskasz.

Napisano

Heh przecież wiem że wolumetryka odnosi się też do świateł :P używałem Blendera :P Tylko ten panel wolumetryki jest w materiałach, dla obiektów, nie w panelu dla świateł, chciałbym zauważyć :P Więc pewnie grzeje miejsce dla pracy Farsharyego, już od dawna ukończył wolumetryki. Pewnie się przydadzą przy Durianie.

Napisano

W Bullecie też szykują się zmiany. Na przykład obiekty będą mogły pękać zgodnie z prawami fizyki. Ciężko wymienić coś czego nie będzie w Blenderze xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności