Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam ponownie:)

Moja postac bedzie archaniolem odpoczywajacym po bitwie lub modlacym sie przed walka...

o tym jeszcze pomysle ale model archaniola bedzie przedstawiony na wzor tego obrazka :

  • Odpowiedzi 96
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

glowa (podejscie pierwsze), spline modeling - jeszcze tam metoda u mnie kuleje, ale szybciej mi wychodzi model glowo-podobny niz bym mial to robic polymodelingiem

Napisano

poprawiona glowa i dodane wlosy - narazie zrobie model wlosow probny, zeby okreslic jak beda ulozone i jakiej dlugosci, pozniej dobiore metode ich stworzenia, beda takze wasy i broda.

co do modelu glowy widac niedociagniecia, jeszcze poprauje nad nimi ale mimika twarzy juz sie zaczyna ukladac - postac bedzie sprawiala wrazenie zdenerwowanej i zkoncentrowanej.

Napisano

Hikoo - heh

Kozioo - wlosy maja texture drewna, ale to tylko tak dla picu bo jako lysy wyglada beznadziejnie, charakter tej \"mordy\" pozostanie tego typu, ale oczywiscie poprawki beda wprowadzone bo siatka zawiera jeszcze sporo bledow.

Napisano

zgadzam się z przedmówcami: jest taki ociosany z kołka, nijak się ma do rysunku, ale to faza wstępna więc...

arbeit macht...!

powodzenia!

Napisano

Wejdź sobie na ef.art.pl - jest tam fajny tutek o rysowniu głowy mężczyzny, poczytaj sobie i zwróć uwagę na kształty i proporcje. Jest tam też bitmapa z rzutem głowy mężczyzny z przodu i z boku. Wrzuć to sobie do Asset Browsera i porównaj mniej więcej z twoją postacią. Szczególną uwagę zwróc na usta i oczy, bo to głównie one dają charakter postaci. Powodzenia przy dalszej pracy.

Napisano

Kłobuc - oczy mi sie w miare podobaja ale reszta rzeczywiscie jest taka jak napisales.

Dor - thx za przypomnienie linka;) kiedys juz tam bylem, tutek swietny.

Napisano

no coz... najwyzej powiesicie mnie za glowe albo jaja za ta ilosc glow.

teraz juz musi mi wyjsc dobrze hehe

bo jak nie to normalnie ten archaniol bedzie mial kloca zamiast glowy:P (juz mi sie glowy po nocach zaczynaja snic :] )

 

wrocilem do splinow bo glowa to jednak mi ta metoda lepiej wychodzi:)

Napisano

Jeszcze całej twarzy nie ma, na pewno łuki brwiowe za duże są, ale to by ewentualnie mogło być, ale usta mimo tego, że jeszcze brody nie ma itp, wydają mi się takie za wąskie...powinny być bardziej płaskie i podłużne. Może to tylko tak wygląda póki co z tego widoku, ale uważaj żeby nie robił ustami takiego czubka :] cmoka czy coś :D

Napisano

thx IceFury, co do ust to tak one sa narazie takie \"cmokowate\" :P

 

Archangel conajmniej trzy... przy poprzednich zle zazynalem modelowanie, za duzo naraz chcialem i wogole. a pozatym to zapomnialem uzywac magicznej funkcji \"weld\" i dlatego pewnie taka kaszana wyszla mi na tym pierszym wiesniaku, byla tam mieszanka vertexow smooth i bezier cornera.

 

darkelf korzystam z referkow i przy okazji modyfikuje glowe pod koncowy wyraz twarzy.

Napisano

witam po malej przerwie, wyjechalem do rodzinki wiec nie mialem jak robic tego typa.

niebawem update:)

przy okazji to wesolych swiat i mokrego dyngusa zycze wam!! a i duzo mokrych particli hehe

Napisano

no taki maly update, juz pomalu zblizam sie do konca modelowania facjaty.

w koncu... :)

jak myslicie? taki wyraz twarzy bedzie odpowiedni?

 

teraz tylko jeszcze popoprawiam bledy w siatce i zabiore sie za owlosienie tej lepetyny.

Napisano

zio_mal jestes najlepszym przykladem na zbawienny wplyw bitwy na umiejetnosci jej uczestnikow :D ! Naprawde wykonales ogromny skok ta mordka ma juz swoj charakter. Mam jeszcze takie uwagi:

- nos jest za waski i krzywy w gornych partiach !!

- nie wiem czy wciecia zmarszczek przy ustach nie sa za \"ostre\"

- co masz zamiar zrobic z oczami?? nie lepiej byloby zrobic otwory wraz z powiekami i w nich umiescic galki ??

 

Pozdrawiam i powodzenia !!

 

Napisano

Archangel rzeczywiscie nos krzy i za waski u gory:) juz poprawiam heh

jak sie patrzy na jedna morde przez kilka godzin to juz sie nie zauwaza pewnych rzeczy...

wciecia zmarszczek tez poprawilem:) teraz o wiele lepiej wygladaja.

 

ale co do oczu to jeszcze sie za nie nie zabralem, mysle ze pod koniec tygodnia zazne nad nimi pracowac.

 

a puki co to przydalo by sie isc spac... jutro juz do roboty ehhh

Napisano

czas na update, kilka poprawek twarzy (ale chyba dalej za malo), oczy beda zamkniete :)

to cos na glowie to tymczasowe wlosy.

ale bede chcial uzyskac ladny efekt przejscia wlosow w skrzydla tak jak jest na koncepcie archaniola :)

ciekawe czy mi sie uda heh

 

Napisano

strasznie dlugo mnie nie bylo w tym watku:)

 

ale to przez ogolny brak czasu no bo w 5 min to raczej nic ja nie zdolam sensownego zrobic...

 

pierwsze podejscie do skrzydel i wlosow

Napisano

no fakt powieka zle ulozona heh

thx

 

co do owalu glowy to nei zamiarzalem robic owalnej:P

a pozatym juz mam dosyc szlifowania mordy... jak poprawie jedno to drugie sie sypie...

(to moja 3 dlowa a pierwsza za pomoca splinow robiona - nie liczac wiesniaka na watku)

poprawie powieke i styka.

przy nastepnej glowie bardziej sie przyloze:)

 

pozatym glowe troche zmniejsze bo teraz przypomina troche karla:P

Napisano

no to skrzydla beda wygladaly mniej wiecej tak. zrobilem je narazie pogladowo.

efekt bedzie taki jakby byly pociete wzdluz skrzydla i rozwiane. hmmmm chyba sobie sam poprzeczke podnosze ehhhh....

Napisano

update.

tak mniej wiecej beda wygladaly skrzydla, narazie robie wzor gdyz piora wymodeluje pozniej. rece takze beda widoczne wiec narazie miecz lewituje hehe

 

zarost (broda i wasy) pozniej. co do samej twarzy to z nia juz skonczylem:)

 

glowa zostanie pochylona do przodu (modlitwa) i jak mi sie uda to bedzie kleczal.

a texturki na samym koncu.

Napisano

walnij go w otoczeniu mocno zimowy wręcz arktycznym jako relikt dawnej bitwy; niech jego postyra wyłania się zza śnieżycy ... wtedy wszystko będzie pasować i klimacik będzie :)

Napisano

Master Kiełbaster - rzeczywiscie nie zwrocilem uwagi heh

ale to dopiero przy takim ulozeniu rak jest tak bardzo widoczne. pozatym jeszcze rekawy poprawie bo wyglada jakby mial polamene rece w kilku miejscach (jego lewa - ramie)

 

dzudzu - niezla mysl:) relikt dawnej bitwy, wlasciwie juz teraz pasuje tyko teksture i otoczenie:) byc moze to przez prostote modelu, nie ma tam szczegolnie jakichs szzegolow (pod posag, relikt czy statuetka pasuje idealnie).

 

jeszcze nie udalo mi sie dokonczyc zadnej pracki wiec moze ta bedzie moja pierwsza hehe

i tak daleko zabrnalem:) nie sadzilem ze tyle uda mi sie zrobic! az jestem z siebie dumny heh :]

Napisano

update.

 

no to skrzydla juz nabieraja jakiegos charakteru. pozostalo mi jedynei je wy;dluzyc, troche przetransformowac, texturka i gotowe.

smiesznie to wyglada heh

Napisano

stary !!! zaskoczyłeś mnie totalnie, ekstra skrzydła... 8)

dość sceptycznie podchodziłem do twojej pracki, ale teraz ma urok i czuć klimat... idziesz w dobrym kierunku, tylko ten miesz do poprawy, zbyt \"plastelinowy\" :)

Napisano

Zio_mal całkiem całkiem ewolucja twojej pracy jest ogromna i na dobrej drodze.

 

Nie zdziwie sie kiedy np. za mies. ten archanioł zostanie faworytem bitwy ;)

Napisano

thx chlopaki:)

 

Anibal - miecz... jaki miecz? to byla prowizorka sztyletu z wydluzonym ostrzem:) spoko mieczyk bedzie odpowiedni:)

 

Enzono20 czy ja wiem... faworyt to moze za mocne slowo.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności