Areien Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 Ostatnio stworzylem cos takiego...Wzorowalem sie na moim pokoju. Pracka zagarnela mi z zycia juz troche godzin wiec chcialbym sie pochwalic. Podkreslam ze jeszcze nie skonczylem ale zamiorzony efekt juz coraz bardziej jest widoczny. Prosze o rady i opinie czy taka scenka trafia... czy jest oki... hehe. soft to Cinema 4d:
WilL Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 Banan niepasuje do tych wszystkich szkiców, a tak to przypomina screen z gry. Naprawde jak dopracujesz scenke to bedzie bardzo fajna :)
Areien Napisano 15 Lipiec 2009 Autor Napisano 15 Lipiec 2009 hehehe ^^ banan to dluga historia a wszystkich rysunkow i tak bym nie zmiescil wiec wrzucalem co leci :)) sory za malą rozdzialke - jak bede konczyl to obiecuje dac wieksze zdjecia, dzieks ;]
Ex3 Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 BARDZO porządny malarz :) Ma tak czysto jak ja w kuchni albo i bardziej :) Brud farba i jeszcze raz brud wszędzie i będzie klimat.
Areien Napisano 15 Lipiec 2009 Autor Napisano 15 Lipiec 2009 hehehe ^^ w sumie staralem sie wsio wypackac jak sie da ale jest na tyle ciemno ze prawie nic nie widac :D. Ale przyjmuje uwage i postaram sie na jutro cos z tym zrobic ;).
Trybal Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 Imo bardzo ciekawy pomysł. Te wszystkie rysunki są Twoje czy może z Devianta? Z niecierpliwością czekam na finish :)
Areien Napisano 16 Lipiec 2009 Autor Napisano 16 Lipiec 2009 no baa ze moje ^^ jeszcze mam druga sciane cala w rysunkach ;)) wlasnie o pomysl mi chodzilo, bo zazwyczaj jak ludzie tu robili swoje pokoje to bylo... schludnie... przepalone swiatla... nowoczesny design.. itp itd u mnie troszqu inaczej i jak Ex3 wspomnial przydaloby sie tu troche rumoru - pewnie tak... ale w porownaniu do wszystkich interiorow to tu nie jest czysto ^^ taka bedzie ta scenka ;] milo ze sie podoba tera wrzuce upa w wiekszej rozdzialce zeby bylo widac powbijane szpilki :))
Areien Napisano 16 Lipiec 2009 Autor Napisano 16 Lipiec 2009 (edytowane) ahh ten photobucket, "troche" mi jakos popieprzylo :/ albo przy konwertowaniu .. sam nie wiem z gory sory ^^ Edytowane 16 Lipiec 2009 przez Areien
Lubus Napisano 16 Lipiec 2009 Napisano 16 Lipiec 2009 Kartki powinny być chyba bardziej białe...mimo wszystko :) Chociaż to w wyniku kiepskich skanów bądź robienia foto komórką :D
Areien Napisano 16 Lipiec 2009 Autor Napisano 16 Lipiec 2009 hehe w sumie swiatlo jest lekko pozolkle, troche kontrastu i juz bialego prawie nie ma :)) moze dlatego :| :)) foty rzeczywiscie komorka xD w sumie chodzilo mi o taki lekko rozmazany klimat bo jakby bylo za wyraznie to byloby cos nie tak:/ za czysto by wyszlo, ja bynajmniej mam takie wrazenie. no nie wiem najwyzej trzasne renderka w normalnym swietle i zobaczymy ktory bardziej sie bedzie wam podobal ;)) ponadto mam ryzę papieru troszke mniejszego w wymiarach niz A4 i lekko przyzolkly. Ładnie na nim sie prezentuja szkice i taki tez tu mialem zamiar
Areien Napisano 30 Wrzesień 2009 Autor Napisano 30 Wrzesień 2009 (edytowane) więc wreszcie udpade: mam pytanie odnosnie zakrzywienia obrazu za szybą... murek który za nań jest nie powinien być troche bardziej rzeczywisty?? zakrzywiło go jak mnie stara kiedy każe chuchac po imprezie... jak wyłanczam opcje renderu "zakrzywinia i odbicia" to problem znika... wraz z wszelkimi odbiciami ^^ pobawilem sie troche w post produkcje i jestem ciekaw co o tym sądzicie.. sory za troche przybity post pro tam gdzie jes laska ale na lapku moim to calkowicie inaczej wygladalo xD... i troche teraz widze ze jakby kontrast daje po oczach ale jest juz lepiej niz na surowej scence :)) komentarze mile widziane: pozdrawiam :)) surowiutki model: p.s. w koncu nauczylem sie renderowac do okna xD... w normalnej rozdzialce :)) Edytowane 30 Wrzesień 2009 przez Areien
Lucek Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 Brakuje GI i światło wygląda źle Materiały leżą , bump cegły odwrotnie. Ani Mariola ani 50cent nie pasują.
Camel Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 jak Lucek, zgadzam się z nim, dodaj w koncu GI :p
Areien Napisano 2 Październik 2009 Autor Napisano 2 Październik 2009 ej... to takie glupie pytanie zadam xD... co do jest GI?? xD przynajmniej sie dowiem ;];]
Lucek Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Zakładka indirect lighting w render settings. a jak chcesz tego w ogóle użyć to lepiej o tym poczytaj.
noted Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 A czym renderujesz? :) GI jest odpowiedzialne za rozproszenie światła :)
adam_m Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Podoba mi się pierwsza wersja poddasza. Druga (z panienką) wygląda już kiczowato ;) W cegłach chyba ci się odwrócił bump na spoinach. Dopracuj (GI) a będzie super. Pozdrawiam.
shqoopoo Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Co do zakrzywień za oknem, może to być problem z IOR. Sprawdź, czy masz ustawione na jakieś 1.55 i czy szkło w oknie jest prawidłowo wymodelowane, czyli czy ma także tylnego face'a.
Areien Napisano 3 Październik 2009 Autor Napisano 3 Październik 2009 ok dzieki shqoopoo sprawdze zaraz IOR to moze cos da. renderuje rendererem z cinemy, poczytam o globalnym rozproszeniu swiatla, bump faktycznie odwroce powinno byc lepiej :)) , ten gosc to nie 50cent :)) pozniej napisze kto to bo nie pamietam z jakiej okladki go wzielem :)) dzieks za rady ^^
jimi Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Po co czytać jak można obejrzeć :) btw przy tej twojej scenie warto by sie też zastanowić czy czasem jakieś HDRI nie klepnąć. Bo kubeł stalowy z bliska w końcu. Warto zajrzec tez i tu: http://www.orca.mila.edu.pl/~Grafika3D/index.php do działu materiały. pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się