Skocz do zawartości

Jak dodac refleksy na szybach kiedy nie ma otoczenia


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!!

Mam poważny problem. Moj wolnostojący budynek duzo traci na tym ze jego bardzo liczne okna sa ciemne i nic sie w nich nie odbija. Moze mi ktos powiedziec gdzie mam wkleic jakas mape zeby bylo widac odbici? i nie bylo takie nienaturalne i skad mam wziac taka mape zeby byla odpowiednia??

 

maxcf.th.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

wyrenderuj sobie same szyby do osobnej maski, np poprzez render elements jako vRay RAW_Refraction

 

Będziesz mógł w PS sobie wyciąć łądnie szybki i dać np overlay co wzmocni odbicia i będziesz mógł to sprawnie kontrolować. No ale pamiętaj, że żeby cokolwiek kontrolować musi się coś odbijać w nich, czyli to co chłopaki wcześniej pisza.

Napisano

a cos więcej na temat tego render elements??? Jak to dokladnie wyrenderowac do osobnej "maski"? Nigdy tak nie robilem i nie bardzo wiem gdzie szukac:/

Napisano

nawet jak wklilem do environment mape hdri tak jak kazal pressenter prawie nic sie nie zmienilo. Nie widac odbic takich jakie dawala by ta mapa a okna ciagle prawei caly czas czarne. Moze to wina szkla, chociaz probowalem juz z wieloma materialami szkla. To jest jakies fatum chyba. Moze ktos sie wypowiedziec??

Napisano

jak są czarne szyby a odbicia masz dorze ustawione dla szkła to zwiększ Overall multiply albo jak kto woli Render multiply bo za słabo świeci HDR-ka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności