Napisano 27 Lipiec 200915 l Witam wszystkich!! Mam poważny problem. Moj wolnostojący budynek duzo traci na tym ze jego bardzo liczne okna sa ciemne i nic sie w nich nie odbija. Moze mi ktos powiedziec gdzie mam wkleic jakas mape zeby bylo widac odbici? i nie bylo takie nienaturalne i skad mam wziac taka mape zeby byla odpowiednia??
Napisano 27 Lipiec 200915 l F10-> Environment-> Reflection/refraction environment override mapkę musisz sobie sam znaleźć niestety. ;)
Napisano 27 Lipiec 200915 l Wrzuć tam najlepiej mapę hdr wcześniej załądowaną do material editora. Sprawdź sobie sam w Material editorze co robią poszczególne jej wartości.
Napisano 27 Lipiec 200915 l wyrenderuj sobie same szyby do osobnej maski, np poprzez render elements jako vRay RAW_Refraction Będziesz mógł w PS sobie wyciąć łądnie szybki i dać np overlay co wzmocni odbicia i będziesz mógł to sprawnie kontrolować. No ale pamiętaj, że żeby cokolwiek kontrolować musi się coś odbijać w nich, czyli to co chłopaki wcześniej pisza.
Napisano 28 Lipiec 200915 l Autor a cos więcej na temat tego render elements??? Jak to dokladnie wyrenderowac do osobnej "maski"? Nigdy tak nie robilem i nie bardzo wiem gdzie szukac:/
Napisano 28 Lipiec 200915 l Autor nawet jak wklilem do environment mape hdri tak jak kazal pressenter prawie nic sie nie zmienilo. Nie widac odbic takich jakie dawala by ta mapa a okna ciagle prawei caly czas czarne. Moze to wina szkla, chociaz probowalem juz z wieloma materialami szkla. To jest jakies fatum chyba. Moze ktos sie wypowiedziec??
Napisano 2 Sierpień 200915 l jak są czarne szyby a odbicia masz dorze ustawione dla szkła to zwiększ Overall multiply albo jak kto woli Render multiply bo za słabo świeci HDR-ka.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto