Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

 

Przedstawiam, pierwszy wspólny projekt jaki robię z kolegą Scatmaxem. Hotel Mezarra (1910-1911) Paryż, Francja. Ja modeluję wnętrze, Scatmax textury i render. Komentarze mile widziane.

 

68600038.jpg

Edytowane przez adam_m
  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość szysia565
Napisano

No no.. Wyszukany pomysł :) Balustradki fajne. Drzwi i krzesła natomiast nie bardzo. Czekam na upy.

Napisano

Kiepska perspektywa - krzesło niedobrze widać w kadrze. Może pokombinujcie z ogniskową, a potem dotnijcie obrazek. Co do podlogi, to może ją zmapuj a nie tylko dam materiał :)

Napisano

Mapowania niema bo jeszcze go niema:)Teksturki dla picu zeby odruznic materialy.Narazie musze sie odnalesc bo w nie swoim modelu ciezko zrozumiec co sie dzieje:)AA tak samo zeby bylo szybciej to sa tylko testy

Napisano

Byłoby jednak przyjemnie odróżnić jedna plamę od drugiej :PP A tak poważnie to zapodaj większym renderem i wydaje mi się że drugi render ciekawszy ale jakoś nienaturalne to światło masz.

Napisano

Ok wyrenderowalem troche wiekszy i pare mniejszych testow:).Dzisiaj pobawilem sie troche swiatlem szukajac jakiegos nastroju.Nie jest to do konca to o co mi chodzi.Tekstur jeszcze niema w sensie fakturalnym tylko pare szaderow zeby odroznic materie obiektu.Na scianach dojdzie prawdopodobnie jeszcze troche detali typu ornamenty secesyjne jakiej roslinki i podobnie z sufitem ktory dzisiaj troche przemodelowalem.No i jeszcze witraze w oknach.Secesyjna kamienica a troche za malo detalu jak na razie:)

 

kompare.jpg

 

hotel.jpg

 

pozdrawiam

Kuba

Napisano

Scatmax sorry za szczerość, ale zajmij się tym co potrafisz najlepiej (3D?) a pisanie zostaw innym. Stary takie orty walisz, że nie da się tego czytać... Co do pracy to tak jak pisałem, ma potencjał. Zmieniłbym perspektywe, ta żabia jakoś mi nie pasuje (zniekształca scenę). Poza tym nie widać krzesła. A po co modelować coś czego nie widać? Czekam na witraże. POWODZENIA. Będę tu zaglądał.

Napisano

Umowmy sie ze bede Ci przesylac co mam zamiar napisac zanim to zrobie, a wtedy Ty wykazesz sie w tym co robisz najlepiej(ortografia?), a reszte zostaw innym.

Odnosnie perspektywy rzeczywiscie cos trzeba z tym zrobic.

Adam modelowal z mysla o pokazaniu krzesla, ja je uciolem po fakcie.

Dwie wersje to dobry pomysl nic nie stoi na przeszkodzie:).Jasna wersja mi osobiscie sie nie za bardzo podoba ale moze cos sie da z nia zrobic.

pozdrawiam

Kuba

Napisano

Witam serdecznie.

Wrzucam kolejne rendery prezentujace postep pracy.Prawdopodobnie efekt koncowy rozbije na kilka ujec poniewaz kompozycyjnie wyglada to zdecydowanie korzystniej niz calosc w jednym kadrze.Domodelowalem pare elementow i na tym chyba jeszce nie koniec.Na suficie pojawia sie wkrotce sztukaterie ktore na zblizeniach bedzie widac.Jeden render pokazuje calosc.Drugi to taki retusz wykadrowanego wiekszego renderu.A ten z mnijeszymi obrazkami to alternatywne ujecia.

pozdrawiam

screen_test.jpg

 

render_01.jpg

 

render_02.jpg

Napisano

całość wydaje się być nieostra moim zdaniem widać to na lampach - jakoś się rozmywają. I jak zaraz nie włączysz korekcji kamery to Cie potną panowie od wizek :P Widać jakieś plamy na suficie.

Napisano

Całość nie jest ostra bo to draft. Z tego co widziałem na zdjęciach w internecie to lewe okno na piętrze jest od pokoju (chyba) więc powinno być inaczej oświetlone. Witraże też inaczej wyglądają, mam nadzieję że to się dopracuje :) Balustrada czadowa :) Co do pomysłu kilku ujęć, wydaje mi się, że lepszy będzie jeden dobry still i animacja. Ciekawe jak by się to spodobało właścicielowi hotelu...

Napisano

Zgadza sie - jest to render probny. Niestety na "zyletowy";) render zbyt dlugo trzeba by bylo czekac(cos kolo godziny na ten wiec zle:) jak na still ale na proby za dlugo a musialem isc juz do domu wiec puscilem cos lzejszego).Rzeczywiscie okno to drobna niekonsekwecja(mimo ze sama praca jest dos dowolna interpretacja orginalu) i trzeba to zmienic gdyz obok sa drzwi do wspomnianego korytarza.Outpout to bedzie wlasnie pare stillow i animacja poniewaz docelowo praca ma wzbogacic nasze wspolne portfolio.Odnosnie animacji trzeba bedzie troche zooptymalizowac render bo czasy sa ciut za duze:)

pozdrawiam

Kuba

Napisano

heh radze tego nie porownywac z referencjami:) mozna sie zawiesc:D

 

tym bym się nie przejmował zbytnio. Z tego co widziałem na zdjęciach, to hotel był wielokrotnie restaurowany. Wnętrze raz wygląda tak raz inaczej. Raczej skupiłbym się na oddaniu klimatu i dobrym renderze. Takim jak robią np. Mirach czy Lis, czyli żeby wszystkim szczena opadła. Popatrz na ich pracki a będziesz wiedział co i jak. Co do ostatniego upka to:

-okno na piętrze jest cały czas za jasne, na refce wyglada prawie jak obraz,

-tapeta (faktycznie inna) za ciemna, powinna mniej skupiać na sobie uwagę i być bardziej zółta,

-zrób jeden render na wyższych ustawieniach (może te plamy z sufitu znikną) i z korekcją kamery,

-zdobienia na suficie super ożywiają obraz, może powinno być ich więcej?

Osobiście interesuje mnie sztuka tego okresu, więc nie chciałbym się zawieść.

Napisano

Witam.

Dzieki za komentarze.Przepraszam za rozmiar tego obrazka ale dzisiaj tylko na taki mam czas:)..Pelni on dobitnie funkcje informacyjna.Doszlismy do wniosku ze przydaly by sie drzwi z lewej ze wzgledow kompozycyjnych(co akurat w tykm kadrze moze sie nie potwiedza;)).Wiec owe drzwi dodalem.Sa takze witraze w drzwiach.

Drzwi to takze uklon w strone animacji(demo) poniewaz bedzie wiecej ujec do montazu:)

pozdrawiam

 

test_render_01_new.jpg

Napisano

Ogólnie ok, nawet bardzo ok. Chociaż ruch kamery mozna bardziej przemyśleć. Wszystkie ujęcia pokazuja schody (z góry w dół itd.). Ja dałbym ich mniej (np. 3 i dłuższe) gdzie środkowe ujęcie przedstawiałoby np. "przejazd" po witrażu (zbliżenie) lub innym ciekawym detalu.

Napisano

Wykonanie zajebiaszcze. Ale jak oglądałem animację miałem wrażenie, że oglądam same powtórki bo ujęcia się powtarzają. Może zróbcie jakiś ciekawszy ruch np: spacer po całej scenie, która jeszcze raz mówię, że jest świetnie zrobiona.

Napisano

animacja jest fajna. na czym to liczyliście? Od początku śledziłem wątek siedząc sobie cicho :) i myślałem sobie że będzie się dobrze zapowiadać. no i strzał w dziesiątkę!

No to na jakim sprzęcie renderowana animka? :p

Napisano

Dzieki chlopaki za dobre slowa:)Niebede sie tlumaczyc mozna wszystko zrobic lepiej.

Render mental - klatka pojedyncza 8 min:/(wiem mozna lepiej przy zachowaniu jakosci ale...:))Wykpilem sie tym ze uzylem FG cache do pliku i po przeliczeniu jednej klatki 8 min reszta szla 2 min zapisujac fg i potem zczytujac.Ta technika jest lepsza jak jest jeszcze prawidlowo wykonana czyli renderuje sie taka usredniona mape fg z paru klatek ale to chyba potrafi vray.Nie jestem ekspertem w tej kwestji(render technicznie) jak ktos ma lepsze wyjscie albo wykorzystal lepiej te opcje to chyle czola:).Ja lubie obrazki po prostu a jeszcze lepiej jak sie ruszaja:) (szczegolnie postaci:D)

Aha no i klatek bylo jakies 1300.Co szlo ponad dwa dni lacznie.Dlatego wlasnie troche malo materialu na film i ujecia sie troche powtarzaja chociaz nie bezposrednio.Scena zdecydowanie nie nadawala sie na zblizenia wiec ich nie bylo tzn. powiedzmy ze to bardziej pocztowkowy model sceny tzn. taki ktory sie oglada z dalek;).Montowalem w blenderze(mistrzostwo swiata - nic sie nie umywa do niego:D jeszcze lepszy do 3d niz do montazu a i tak w tym genialny:))Potem jeszcze podbilem kolory jak domontowalem dzwiek w Jahshaka:)

Render to Dell Precision T5500

pozdrawiam

Kuba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności