Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Gdy chce polaczyc krawedzie funkcja Bridge (1 obrazek) za KAZDYM razem robi mi sie cos takiego jak na 2 obrazku. Nowe poligony sa skrecone w prawa strone. Opcja Twist nic nie daje. Jedyne rozwiazanie na ktore wpadlem to append to poligon tool. Spotkal sie ktos z Was z tym problemem?

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jakto to samo? jak zaznaczysz jeden a potem drugi to tez je "skreca"?

 

Czy na pewno masz normale w dobra strone na obu obiektach? musza byc w tym samym kierunku, jezeli Ci na 2 krawedziach tez wykreca to bym to obstawial.

Napisano

Fakt moge. Ale kurcze bez przesady aby w takim programie nie dzialala poprawnie tak potrzebna opcja. No nic moze w 2010 bedzie ok. U mnie w 90% przypadkach sa poligony przekrecone.

Napisano

"w 90% przypadków nie powinno się modelować w Maya" - "w Polygonach" zapomniales dodac. Do nurbsow jest super - moze nie az tak jak Rhino, ale nurbsy dzialaja git, SubDivy tez nie sa najgorsze. Polygony sa kiczowe, ale itak w 2008 troche sie polepszylo.

Napisano

Nie no ... trzeba przyznać że w Modo jest sporo narzędzi które od mayi wymagałyby dziesiątek kliknięć przechodzących w setki przy cięższej topologii mesha, a tam robisz to za pomocą jednego skrótu klawiszowego z interaktywnym podględem ... niestety Modo jest lepszy od Maya pod tym względem i każdy kto spróbował posiedzieć nad tym softem dłużej niż tydzień to powie ... zaznaczam iż jestem MEGA zwolennikiem Maya, ale staram się być obiektywny w swoich osądach i to jest jeden z nich - modo w modelowaniu Poly wyprzedza Maya chociażby za swoją interaktywność z siatką :( oczywiście to nie soft tworzy siatkę - nie zrozum mnie źle - tam też da się spieprzyć model po całości, rzecz w tym że jak wiesz co gdzie i jak, to w Modo zrobisz wszystkie modele kilkukrotnie szybciej niż w Maya.

Napisano

problem podobny w max'ie. kiedy robisz bridge i Ci "skreca" polygony to jesli sa to osobne elementy na jednym z nich odwroc normalne bo to w tym tkwi problem.

nie mam czasu tego tlumaczyc ale program robi to co powinien tylko model nie jest odpowiednio przygotowany i dlatego powstaja bledy.

Napisano (edytowane)

Wróćcie do tematu.

 

Kliknij chłopie w ten kwadrat obok "bridge". Masz tam opcję "twist",.

Obczaj ją i skończą się Twoje kłopoty.

 

PZDR

 

Zapraszam na IRCa

 

Edit:

Eeeeee, sorry, myślałem że to max.....

:D

Edytowane przez mkeruj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności