Napisano 7 Sierpień 200915 l Gdy chce polaczyc krawedzie funkcja Bridge (1 obrazek) za KAZDYM razem robi mi sie cos takiego jak na 2 obrazku. Nowe poligony sa skrecone w prawa strone. Opcja Twist nic nie daje. Jedyne rozwiazanie na ktore wpadlem to append to poligon tool. Spotkal sie ktos z Was z tym problemem?
Napisano 7 Sierpień 200915 l jakto to samo? jak zaznaczysz jeden a potem drugi to tez je "skreca"? Czy na pewno masz normale w dobra strone na obu obiektach? musza byc w tym samym kierunku, jezeli Ci na 2 krawedziach tez wykreca to bym to obstawial.
Napisano 7 Sierpień 200915 l no dziwne właśnie, na testowym torusie działa pięknie. Co to masz za okienko z szelfami po prawej? skrypt jakiś?
Napisano 9 Sierpień 200915 l Autor X-tools . polecam: http://highend3d.com/maya/downloads/mel_scripts/modeling/poly_tools/X-Tools-4783.html
Napisano 9 Sierpień 200915 l Autor Fakt moge. Ale kurcze bez przesady aby w takim programie nie dzialala poprawnie tak potrzebna opcja. No nic moze w 2010 bedzie ok. U mnie w 90% przypadkach sa poligony przekrecone.
Napisano 9 Sierpień 200915 l w 90% przypadków nie powinno się modelować w Maya, ten program jest do czegoś innego ;)
Napisano 9 Sierpień 200915 l "w 90% przypadków nie powinno się modelować w Maya" - "w Polygonach" zapomniales dodac. Do nurbsow jest super - moze nie az tak jak Rhino, ale nurbsy dzialaja git, SubDivy tez nie sa najgorsze. Polygony sa kiczowe, ale itak w 2008 troche sie polepszylo.
Napisano 9 Sierpień 200915 l Autor TYLKO poligony! Mnie sie w Mayce najlepiej modeluje a probowalem juz wielu....Ale gust jak dupa, kazdy ma swoja :) bez obrazy....
Napisano 10 Sierpień 200915 l Nie no ... trzeba przyznać że w Modo jest sporo narzędzi które od mayi wymagałyby dziesiątek kliknięć przechodzących w setki przy cięższej topologii mesha, a tam robisz to za pomocą jednego skrótu klawiszowego z interaktywnym podględem ... niestety Modo jest lepszy od Maya pod tym względem i każdy kto spróbował posiedzieć nad tym softem dłużej niż tydzień to powie ... zaznaczam iż jestem MEGA zwolennikiem Maya, ale staram się być obiektywny w swoich osądach i to jest jeden z nich - modo w modelowaniu Poly wyprzedza Maya chociażby za swoją interaktywność z siatką :( oczywiście to nie soft tworzy siatkę - nie zrozum mnie źle - tam też da się spieprzyć model po całości, rzecz w tym że jak wiesz co gdzie i jak, to w Modo zrobisz wszystkie modele kilkukrotnie szybciej niż w Maya.
Napisano 10 Sierpień 200915 l tru. [Twoja wiadomość jest za krótka. Post musi zawierać minimum 10 znaków.]
Napisano 10 Sierpień 200915 l No co wy mówicie, modelować powinno się w Max`ie. Tam wszystko da się zrobić kombinacją dwóch, góra trzech przycisków i zawsze wychodzi dobrze.
Napisano 10 Sierpień 200915 l problem podobny w max'ie. kiedy robisz bridge i Ci "skreca" polygony to jesli sa to osobne elementy na jednym z nich odwroc normalne bo to w tym tkwi problem. nie mam czasu tego tlumaczyc ale program robi to co powinien tylko model nie jest odpowiednio przygotowany i dlatego powstaja bledy.
Napisano 10 Sierpień 200915 l Wróćcie do tematu. Kliknij chłopie w ten kwadrat obok "bridge". Masz tam opcję "twist",. Obczaj ją i skończą się Twoje kłopoty. PZDR Zapraszam na IRCa Edit: Eeeeee, sorry, myślałem że to max..... :D Edytowane 10 Sierpień 200915 l przez mkeruj
Napisano 11 Sierpień 200915 l Znalezione w pierwszym poscie "Opcja Twist nic nie daje." :)) Normale vertexow sa poprzekrecane i tyle ... podeslij scene.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto