Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Gdy chce polaczyc krawedzie funkcja Bridge (1 obrazek) za KAZDYM razem robi mi sie cos takiego jak na 2 obrazku. Nowe poligony sa skrecone w prawa strone. Opcja Twist nic nie daje. Jedyne rozwiazanie na ktore wpadlem to append to poligon tool. Spotkal sie ktos z Was z tym problemem?

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jakto to samo? jak zaznaczysz jeden a potem drugi to tez je "skreca"?

 

Czy na pewno masz normale w dobra strone na obu obiektach? musza byc w tym samym kierunku, jezeli Ci na 2 krawedziach tez wykreca to bym to obstawial.

Napisano

no dziwne właśnie, na testowym torusie działa pięknie. Co to masz za okienko z szelfami po prawej? skrypt jakiś?

Napisano

możesz sobie to załatać narzędziem Append to Polygon Tool.

Napisano
  • Autor

Fakt moge. Ale kurcze bez przesady aby w takim programie nie dzialala poprawnie tak potrzebna opcja. No nic moze w 2010 bedzie ok. U mnie w 90% przypadkach sa poligony przekrecone.

Napisano

w 90% przypadków nie powinno się modelować w Maya, ten program jest do czegoś innego ;)

Napisano

"w 90% przypadków nie powinno się modelować w Maya" - "w Polygonach" zapomniales dodac. Do nurbsow jest super - moze nie az tak jak Rhino, ale nurbsy dzialaja git, SubDivy tez nie sa najgorsze. Polygony sa kiczowe, ale itak w 2008 troche sie polepszylo.

Napisano
  • Autor

TYLKO poligony! Mnie sie w Mayce najlepiej modeluje a probowalem juz wielu....Ale gust jak dupa, kazdy ma swoja :) bez obrazy....

Napisano

Nie no ... trzeba przyznać że w Modo jest sporo narzędzi które od mayi wymagałyby dziesiątek kliknięć przechodzących w setki przy cięższej topologii mesha, a tam robisz to za pomocą jednego skrótu klawiszowego z interaktywnym podględem ... niestety Modo jest lepszy od Maya pod tym względem i każdy kto spróbował posiedzieć nad tym softem dłużej niż tydzień to powie ... zaznaczam iż jestem MEGA zwolennikiem Maya, ale staram się być obiektywny w swoich osądach i to jest jeden z nich - modo w modelowaniu Poly wyprzedza Maya chociażby za swoją interaktywność z siatką :( oczywiście to nie soft tworzy siatkę - nie zrozum mnie źle - tam też da się spieprzyć model po całości, rzecz w tym że jak wiesz co gdzie i jak, to w Modo zrobisz wszystkie modele kilkukrotnie szybciej niż w Maya.

Napisano

No co wy mówicie, modelować powinno się w Max`ie. Tam wszystko da się zrobić kombinacją dwóch, góra trzech przycisków i zawsze wychodzi dobrze.

Napisano

problem podobny w max'ie. kiedy robisz bridge i Ci "skreca" polygony to jesli sa to osobne elementy na jednym z nich odwroc normalne bo to w tym tkwi problem.

nie mam czasu tego tlumaczyc ale program robi to co powinien tylko model nie jest odpowiednio przygotowany i dlatego powstaja bledy.

Napisano

Wróćcie do tematu.

 

Kliknij chłopie w ten kwadrat obok "bridge". Masz tam opcję "twist",.

Obczaj ją i skończą się Twoje kłopoty.

 

PZDR

 

Zapraszam na IRCa

 

Edit:

Eeeeee, sorry, myślałem że to max.....

:D

Edytowane przez mkeruj

Napisano

Znalezione w pierwszym poscie "Opcja Twist nic nie daje." :))

Normale vertexow sa poprzekrecane i tyle ... podeslij scene.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności