Reanimator Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 Hey. Jak ustawic rendered maxowy, albo Mentala, zeby uzyskac motion blur dla displacement? W kazdej klatce jest inaczej zdeformowany obiekt i chcialbym uzyskac wlasnie blura miedzy klatkami, miedzy roznymi deformacjami.
Shogun 3D Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 Ja bym chyba zrobil tego blura z poziomu mapy displace. Metoda zaś zależałaby stricte od tego, co to za displace.
Reanimator Napisano 24 Sierpień 2009 Autor Napisano 24 Sierpień 2009 Mapa Noise podpieta pod kanal Displacement, z zanimowanym obrotem. Po prostu model w kazdej klatce jest powyginany inaczej.
Shogun 3D Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 Hmmm... normalnie bym to wyrenderował na plane, wrzucił do AE, nałożył radial blur, radial wind or sth i potem to wrzuciłw slot, ale nie wiem, jak z mapowaniem...
Vorek Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 zawsze możesz użyć najprostszej metody, czyli blura passowego z kamery :)
Levus Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Albo tak jak shogun pisze, w ae. Onscreenowy motion blur.
SWRSC Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 możesz wyrenderować sobie kanał velocity i użyć go w jakimś hiper-super-bejrandzkim sofcie do postpro by stworzyć MB. Metoda bardzo szybka i oszczędzasz na czasie renderingu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się