Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hey.

 

Jak ustawic rendered maxowy, albo Mentala, zeby uzyskac motion blur dla displacement?

 

W kazdej klatce jest inaczej zdeformowany obiekt i chcialbym uzyskac wlasnie blura miedzy klatkami, miedzy roznymi deformacjami.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja bym chyba zrobil tego blura z poziomu mapy displace. Metoda zaś zależałaby stricte od tego, co to za displace.

Napisano
  • Autor

Mapa Noise podpieta pod kanal Displacement, z zanimowanym obrotem. Po prostu model w kazdej klatce jest powyginany inaczej.

Napisano

Hmmm... normalnie bym to wyrenderował na plane, wrzucił do AE, nałożył radial blur, radial wind or sth i potem to wrzuciłw slot, ale nie wiem, jak z mapowaniem...

Napisano

zawsze możesz użyć najprostszej metody, czyli blura passowego z kamery :)

Napisano

możesz wyrenderować sobie kanał velocity i użyć go w jakimś hiper-super-bejrandzkim sofcie do postpro by stworzyć MB. Metoda bardzo szybka i oszczędzasz na czasie renderingu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.