miwt Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 (edytowane) Witam Od jakiegoś czasu dłubie sobie projekt samochodu sportowego... Wstępny model 3d, zostało jeszcze troche podrównać niektóre powierzchnie i zwiększyć odleglości między szparami w karoserii... Wstępne lusterka zreszta tez nie wymodelowane do konca... Siatka... Wstępne szkice... Kilka renderów 2d... No i w sumie narazie tyle, praca wciąż trwa aczkolwiek z mała częstotliwością ostatnimi czasy. Tak czy siak zamierzam go skończyć a was zachecam do komentowania i wymiany opinii. Pomysł jak i wykonanie oczywiście w pełni moje więc...all rights reserved:D Edytowane 18 Luty 2010 przez miwt
M4rcus Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 sam conept mi nie przypadl do gustu, ale wykonanie nawet ciekawe btw - czy w perspective nie masz kata wiekszego niz 45?
Kedzior Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 Miwt, fajny projekcik, powodzenia w modelowaniu. A powiedz mi jak tam Twoje projektowanie aut tak w ogóle ? Coś poważnego się z tego wykluje czy all for fun?
Kr3tz Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 Na moje to agresywniejszy tył by się przydał, przód super.
kannu Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 serwus :) spoko spoko, tylko chyba te wystajace elementy nad kołem za za mocne. pozdrawiam i zycze podwozenia :)
miwt Napisano 25 Sierpień 2009 Autor Napisano 25 Sierpień 2009 Witam wszystkich M4rcus-nie dokonca rozumiem o co chodzi ale kamery w scenie nie było żadnej, thx za opinie:) Kedzior-obecnie głównie for fun aczkolwiek to for fun też się może przydać w polsce czego nawet ostatnio byłem świadkiem a tak po za tym udało mi się 1,5 roku temu dostać praktyki w Peugeocie i spędziłem tam praktycznie pół roku praktykując sobie w centrum PSA w Velizy pod Paryżem ale po praktykach doszedłem do wniosku że najwięcej frajdy daje mi to gdy robie to for fun...już nie wspominając o tym że życie samemu za granicą na dłuższy okres nie należy do niczego przyjemnego więc postanowiłem zostać w kraju i mimo że to uwielbiam nie robić nic wbrew sobie:) Kr3tz-thx kannu-hm nadkola otaczają koła i wydaje mi się że trudno byłoby je zmienić bo zawiało by to proporcjami auta, thx za opinie:)
RA Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 Szkoda, że taki sposób modelowania wybrałeś. W nurbsach tego typu powierzchnie pewnie zrobiłbyś nawet szybciej, nie wspominając o tym, że wyglądałoby to lepiej. :) Ale jeżeli robisz w poligonach, to może sposobem Javora z jego wątku o bmw? http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=17476 To by się tutaj miło wpasowało.
miwt Napisano 25 Sierpień 2009 Autor Napisano 25 Sierpień 2009 Jest w tym sporo racji ale padło na maxa jako że nie byłem pewien wszystkich powierzchni i tego pod jakim kątem je ustawić...nie ma się co oszukiwać poprostu pod tym wzgledem że można było swobodnie modyfikować kształ w maxie było łatwiej. Dzięki wogóle za wątek przejrze go sobie bo choc juz jakis czas zajmuje sie 3D to nigdy nie zajmowałem się tym do tego stopnia żeby chetnie pochłaniac lektury, wszystkie tutoriale itp... Sprobuje jeszcze jak tylko znajde czas troche podziałac na siatce i podrownac ja miejscami bo w sumie to moj pierwszy w zyciu samochod i nie było go łatwo wymodelować, choc patrząc na siatke Javora rozumiem swój błąd;)
eco Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 fajnie że sie tym zajmujesz - dajesz mi motywacje by kontynuowac prace nam moim projektem samochodu ;)
miwt Napisano 25 Sierpień 2009 Autor Napisano 25 Sierpień 2009 dzięki, nie jest łatwo ale staram się jak mogę;)
miwt Napisano 27 Sierpień 2009 Autor Napisano 27 Sierpień 2009 (edytowane) bodjo-thx mam zapytanie w jaki sposob moge wyzbyc sie choc troche ziarna i czemu na przednim nadkolu pojawiaja mi sie jakies niebieskie odblaski mimo że nigdzie nie jest wlaczone zadne niebieskie swiatlo ani nic co mogloby nawet je wysylac:/ Edytowane 27 Sierpień 2009 przez miwt
miwt Napisano 21 Wrzesień 2009 Autor Napisano 21 Wrzesień 2009 ok, czas na dalszy etap pracy moze na pierwszy rzut oka zmiany sa minimalne ale to dobre pare dni rownania wszystkich powierzchni i zabawy z detalami... fura... detale... mozliwe ze jeszcze dojda jakies minimalne zmiany ale bedzie to juz czysta kosmetyka, tak czy siak zostalo jeszcze drugie tyle...nauka renderingu i nauka animacji:)
pressenter Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 bodjo-thx mam zapytanie w jaki sposob moge wyzbyc sie choc troche ziarna i czemu na przednim nadkolu pojawiaja mi sie jakies niebieskie odblaski mimo że nigdzie nie jest wlaczone zadne niebieskie swiatlo ani nic co mogloby nawet je wysylac:/ W czym renderujesz? Ogólnie to niskie nastawy, jakiś exposure czy color mapping...
ihyde Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 fajny design, tylko jedna rzecz mnie zastanawia jak w takim aucie mialo by dzialac przednie zawieszenie, jest bardzo niskie:) a to gdzies musi miec miejsce. ale moze i nie powinienm sie o to czepiac "_" fajny concept troszke pod lamborghini podchodzi
miwt Napisano 21 Wrzesień 2009 Autor Napisano 21 Wrzesień 2009 (edytowane) dzieki za komentarze:) plasti-thx pressenter-renderuje w v-rayu przy czym nie ukrywam nie wiele o tym wiem i wlasnie miedzy innymi dlatego jest ten watek, co do niebieskich odbic to sprawa sie juz wyjasnila, poprostu przypadkowo odpalone mialem hdri ihyde-wiesz ciezko tworzyc samochod sportowy majacy wysoka przednia maske i zawieszenie, zreszta projekt bazuje na proporcjach i rzutach ferrari enzo i do tego przedni blotnik ma nawet wyzej usytuowany niz on, tak czy siak nie o to chodzilo w projekcie, zeby stwierdzic co sie da a co nie potrzebny bylby sztab inzynierow i wyliczen a tutaj chodzilo glownie o projekt stylistyczny samochodu sportowego ktory potencjalnie moglby jezdzic po ulicach:) a tak wogole wystarczy spojrzec na resorowanie chocby carrery gt by stwierdzic ze nawet inzynierom nie brakuje kreatywnosci:D pozdrawiam;) Edytowane 21 Wrzesień 2009 przez miwt
ihyde Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 dobrze ze wszystko sie wyjasnilo :) powodzenia w dalszej czesci czekamy na upki
miwt Napisano 5 Październik 2009 Autor Napisano 5 Październik 2009 no wiec czas na kolejny maly upek;) chyba juz ostatnia rzecz ktora poprawialem jesli chodzi o modeling, dodalem tarcze, klocki i troche zmienilem forme jednosrubowej alufelgi calosc wyglada teraz tak Mysle ze nastepne updejty beda juz z wstepnymi renderami;)
miwt Napisano 18 Luty 2010 Autor Napisano 18 Luty 2010 Witam, mam pewne zapytanie, od jakiegos czasu bawie sie hypershotem i jak do tej pory nie bylo wiekszych problemow z nim..bez problemu ladowal pliki z solid worksa czy rhino i maxa...problem pojawil sie jednak na nieszczescie przy moim projekcie a mianowicie idzie bez zadnych problemow nakladac materialy itp ale np w momencie gdy nakladam na korserie tylnia klapa ma zawsze nieco inne natezenie mimo iz jest to ten sam material co na innych czesciach karoserii... patrzylem w maxie i ten element nie jest zdublowany i wyglada na taki sam co reszta, moze potraficie pomoc, bardzo prosilbym o odzew... zrobilem kilka screenshotow for fun jak to wyglada na pierwszych 2 az tak tego nie widac ale wystarczy ze inaczej padnie swiatlo i sytuacja wyglada jak na 3 i 4 obrazku pozdrawiam;)
GrześDuro Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 Mialem podobny problem a powod był prozaiczny. Mianowicie na karoserii byly dwa materiały o tej samej nazwe i gdy bawilem sie ustawieniami(odcien, reflect itd) to zmieniala sie tylko drzwi i dach. Zrobilem porzadek z materiałami i juz;) Na temat modelu moge powiedzieć ze technicznie dobry, małe bugi w newralgicznych miejscach nadkoli. Design pomine bo kazdy lubi co innego;) Renderki fajne, moglbys troche pobawic sie odbiciem w betonie zeby takie nie bylo jednolite. Nie rozumiem troche o co chodzi z trzecim ujeciem(SLR) Przeciez ani to marka ani typ ten sam.. Nie wiem. Wiem tylko ze cien sie nie zgadza. Pozdrawiam!
Bubu Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 A z czego importujesz i w jakim formacie ? MOze normale sie poprzestawialy ? Ja zawsze z maxa daje do obj i zadncyh problemow nie mam. Cos takeigo dzialo sie jak importowalem pliki porsto z rhino, ale nie zawsze. Btw fajny model ;]
miwt Napisano 18 Luty 2010 Autor Napisano 18 Luty 2010 GrześDuro-dzieki za odp, jak tylko wroce do domu to poprobuje, a co do renderow to nie ma co mowic, zreszta to nie rendery tylko screenshoty z programu zeby pokazac w czym tkwi sedno;) Bubu-rowniez dzieki za odp, importuje w formacie obj bo hyper tylko to przyswaja z 3ds maxa, a z rhino z koleji nie mam zadnych problemow heh pozdrawiam;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się