Napisano 7 Kwiecień 200420 l Witam. To moj pierwsz WIP. Prosił bym o konstruktywną krytykę i drobną pomoc. Narazie mam zrobioną jedynie gitarę, ale postać jest już w fazie produkcji.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l drobna pomoc > http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6229 zmien temat watku!
Napisano 7 Kwiecień 200420 l 1.Render słabej jakość. 2.Źle oświetlone jest to wszystko i gitara wygląda jakby była płaska. 3.To białe wygląda jak low poly ;] Pozdrawiam i czekam na więcej !
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Nie zabardzo ci wyszedł ten stratocaster. Musisz jeszcze popracować nad deską i główką, która jest zbyt wydłużona i jak wyżej wspomniano ta biała deseczka...Przyjrzyj sie jak są wykonane Fendery, no chyba że nie zależy ci za bardzo na realizmie.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Autor Nie zalerzy mi specjalnie. Ale tą (jak to ładnie określiliście) \"deseczkę\" już poprawiłem. Co do słabej jakości rendera i oswietlenia to powiem tylko że jest ro zrobione poprostu żeby było. Do oświetlenia sceny właściwej przyłożę się bardziej.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l 1. Cała gitara ma za małe wciącia po bokach. Powinny być głębsze. 2. Ta biała deseczka jest zbyt kanciasta, za bardzo to widać. 3. Główka (tam gdzie masz pokrętłą do strojenia) jest zbyt długa. Popraw ją i daj trochę lepszy render. Ludzie będą ją wtedy lepiej odbierać.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Autor Wasze życzenia są dla mnie rozkazem. Ale co do płaskości to się nie zgodzę. A teraz ubdate...
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Nie znam sie na gitarach - ale Twoja w ogóle nie ma bocznych krawędzi w widoku perspektywicznym! Oswietlenie w tym wypadku jest bardzo niekorzystne stąd efekt kompletnej plaskości. Np. ten srebrny ring jest na krawedzi gitary czy tez w \"czarnej\" materii? Dodaj oswietlenie typu Ambient zeby wyciagnac miejsca nieoswietlone bezposrednim zrodlem swiatla, a dodatkowo wytłum oswietlenie głowne stosując DECAY, wiec czekam na spelnienie zyczen:) pozdr Marek
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Autor Poraz kolejny mówię że to tylko render pomocniczy. Właściwy bedzie lepiej oświetlony, ale skoro ludowi to się nie podoba, trzeba poprawić...
Napisano 7 Kwiecień 200420 l No to jeszcze raz do poprawy: 1. Wejście od kabla jest zbyt wystające 2. Główka dalej jest za długa 3. Nie wiem jak ci to wytłumaczyć, ale gryf powinien wystawać jekko ponad deche, u Ciebie tworzy on jedną płaszczyznę. 4. Nie wiem jakim cudem ten gryf się tam jeszcze trzyma. Po lewej stronie, decha powinna być trochę dłuższa, tak żeby ten gryf miał się czego trzymać. Głębsze wycięcie powinno być tylko po prawej, do grania bardzo wysokich dźwięków. Mam nadzieję, że zrozumiałeś o co mi chodzi.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Autor Ad.1: OK. Ad.2: TAK MA BYĆ. Ad.3: I wystaje, to że tego nie widać to wina jedynie perspektywy. Ad.4: Masz rację, dziwne że tego wczesniej nie zauwarzyłem. A teraz mała prośba: jak ktoś posiada jakieś rysunki glana to prosiłbym o kontakt (ewentualnie gdzie mogę się w nie zaopatrzyć). Z góry dziękuję.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l DarkStar .. użyj jakiegoś innego systemuu renderowania... a nie Scanline. Połóż plane pod gitarę oświetl i pokaż .. będzie o niebo lepiej :)
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Originally posted by DarkStar A teraz mała prośba: jak ktoś posiada jakieś rysunki glana to prosiłbym o kontakt (ewentualnie gdzie mogę się w nie zaopatrzyć). Z góry dziękuję. glan
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Autor Mały update gitary ( zgodnie z waszymi radami poprawiłem trochę pudło przy gryfie i skróciłem główkę). Co do płaskości to specjalnie zmierzyłem swoją gitarę i obliczyłem proporcje i mniej więcej wszystko się zgadza. Pozatym bardzo ziekuję za okazaną pomoc.
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Chodziło mi o to co ci właśnie zaznaczyłem. Gryf musi wystawać troszkę nad dechę, nie może tworzyć z nią jednej płaszczyzny.
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Autor w sumie to może masz i rację. Troszkę go podniosę. A może ktoś ma jekieś uwagi do postaci?
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Autor Wygładzi się. A stopy ma kwadratowe bo jeszcze nie wymodelowane. Ogólnie jest jeszcze nie skończony...
Napisano 8 Kwiecień 200420 l zbyt mały render by ocenić postać.... ale napewno rzuca sie w oczy kwadratura. SALVE
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Autor Mały update. Stopy zaczynają przypominać glany (choć wydaje mi się że są odrobinę za duże), klatka piersiowa traci już kwadratowaść i nie ma kamizelki która wydawała się trochę mało realistyczna (a pruba jej poprawy zakończyła się popsuciem siatki). Pozatym zamieszczam większy render ponieważ kolega BLADE nażekał że jest za mały...
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Witam Pare uwag co do modelu gitarzysty: 1. Ręce są nienaturalnie wykrzywione (trzymając dłonie tak jak na renderze nie mozna w ten sposob zgiac reki w lokciu) 2. Dlonie do wymiany, radze poszukac referencji na sieci 3. Klatka piersiowa troche za nisko (w Twoim modelu jest mniej-wiecej na wys. mostka, powinna byc wyzej) Popraw jeszcze jej kwadratowosc bo dalej zuca sie w oczy 4. Ogolnie mam wrazenie ze z proporcjami jest cos nie tak, \"gora\" jest za mala w stosunku do \"dolu\" tak mi sie wydaje, niech mnie ktos poprawi jezeli sie myle 5. Glany sa OK tylko noski troche za plaskie Jezeli modelujesz \"z glowy\" to duzy blad przy malej znajomosci proporcji ciala ludzkiego, poszperaj po sieci i znajdz sobie jakies referencje Pozdrawiam
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Autor Ogólen referencje ciała to mam. Brakuje mi jedynie dłoni i z ząt one wyszły takie płaskie. A co do modelowania z głowy to za duży laik jestem aby się na coś takiego porywać.
Napisano 8 Kwiecień 200420 l heh smieszne kostki (łączenie palcow i reki) i paznokcie tez smieszne , reka podobna do takiej w jakimś tutku o modelowaniu postaci boxmodelingiem
Napisano 9 Kwiecień 200420 l ta reka wygloda jak kwadrat z kilkoma malymi a te paznokcie to jauz nie mowie ale pracuj dalej......
Napisano 9 Kwiecień 200420 l Przyznaj się że ręce robiłeś z boxów z connectem :) Ja proponuję robić go nago, a ubranko zarzucić potem reaktorem
Napisano 10 Kwiecień 200420 l Autor Niezły pomysł... ale ja nie specjalnie oswoiłem się z reaktorem. Narazie wychodzi mi to zbyt średnio, więc boxmodeling narazie pozostaje... Pozatym do takiego efektu jai chce uzyskać to zupełnie wystarczy.
Napisano 10 Kwiecień 200420 l rneder większy.... to sie ceni... :) co do glanów... hmm... to one wogóle glanow nie przypominają, sam jestem uzytkownikiem takowych wiec wiem co mówie. ręce do poprawy, popraw przedramie i łaczenie palców z samą dłonią, paznokcie równierz jakieś dziwne. klata równierz oraz ramiona do poprawy... ale skoro mowisz ze do Twoich zastosowan wstarczy wiec nie bede sie czepial. czekam na update by samemu to ocenic. pozdrawiam i owocnej pracy życze. SALVE
Napisano 8 Maj 200420 l Autor Witam wszystkich po przerwie! Długo mnie nie było bo ato jakieś święta, ato remont w domu, ato mnie rodzice wyciągneli na mazury i nie miałem czasu modelować. Ale wruciłem i są updaty. W związku z tym że wymodelowanie realistycznej ludzkiej dłoni przerosło moje możliwości myślałem nad zażuceniem projektu, ale kolega podsuną mi genialny pomysł. Stwierdził że łatwiej mi by było wymodelować dłoń robota. Zmieniło to trochę pierwotną koncepcje, ale przynajmniej jest orginalne. Zastanawiam się również nad zmianą ciała, ale nie wiem czy to dobry pomysł. A narazie update...
Napisano 12 Maj 200420 l Autor Zacząłem modelować mu głowę. Kanwencja ala Terminator. Jako rys. referencyjnych urzywałem zwykłej ludzkiej czaszki...
Napisano 12 Maj 200420 l hmmm a już myślałem że Hendrix ożył :-D ( z wrażenia ) hmmm ciekawy będze terminator z gitarą, struny pewnie będzie miał z metalowych prętów - - dobrze ze nie gra na trójkącie :-)
Napisano 21 Maj 200420 l Autor Kiedyś mówiłem że zastanawiam się nad cybernetycznym ciałem. Oto wynik przejscia od zamiarów do czynów. Wiem że jest jeszcze sporo pracy (choćby klatka piersiowa), ale zamieszczam taki mały wstępny renderek
Napisano 21 Maj 200420 l Moze bedzie grał na transystorach albo na nerwach ;)? Zawsze moze szarpać struny, którąś ze swoich kończym, ma takie ostre krawędzie:) Gość nadaje sie do jakiegoś Death Metalu czy co.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto