Skocz do zawartości

Dwutygodniowy speedsculpting nr 7: Duma - Sonda


Kto w tym tygodniu najlepiej posculpcił?  

50 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Kto w tym tygodniu najlepiej posculpcił?

    • Morte
      16
    • Krzys!ek
      8
    • M@Ti
      5
    • Ex3
      2
    • zeet
      19


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Tym razem uczestników mało, ale jest z czego wybierać:)

EDIT: Przez przypadek nie wrzuciłem do sondy zeeta - głosy na niego oddajcie przez napisanie posta. Zeet - sorry:)

Morte:ss6a.jpg

 

krzus!3k:

soldiert.jpg

 

M@Ti:

prouds.jpg

 

Ex3:f7a7162dc7cd1568.jpg

 

zeet:

westx.jpg

Edytowane przez Lucek
  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość User190
Napisano

a gdzie zeet? mam dylemat na kogo zagłosować.

Napisano

Nie wiem czy jest samurajem ale praca Ex3 przypomina mi właśnie samuraja :) Przemawia do Mnie. Pozdrawiam

Napisano

Ex3 aaa wybacz, nie zauważyłem, późno już wczoraj było ;D Wydajność wzroku troszke spadła :)

Napisano

mój głosik również na zeeta leci :)

Napisano

Dzięki KLICEK za korektę:) mój błąd - sorry jeszcze raz. Nie mogę się już doczekać następnego tematu bo dawno nie sculpciłem (z tydzien już :0).

Gość User190
Napisano

Remis, a czasu coraz mniej - myślcie już nad jakimś dobrym tematem :)

Napisano

hmm dziwnym trafem mimo oddania głosu nadal mogę głosować, hmm kusi:P

Napisano

Przyznam szczerze ze patrzyłem z ciekawoscia na końcówkę i szliśmy przez pewnien czas z zeetem łeb w łeb, ale ot on okazał się czarnym koniem- Gratulacje dla zwycięzcy!

 

Z mojej strony dzieki za glosy i ze tak powiem czekam na następny temat, ja jeden podczas finishu wymyśliłem, cóż poczeka, może kiedyś coś wygram:P

Napisano

Pomysłem był Blizzard - wybieramy sobie jakaś z wielu postaci/konceptów z uniwersów blizzarda, i rzeźbimy. Chciałem żeby, jak pisałem wcześniej, temat którejś bitwy był bardziej zwięzły, mniej ograniczony, bo te dotychczas były bardzo szerokie, a czasem fajnie pobawić się w takie odwzorowywanie konceptu/jego reinterpretację.

Ale to już twoja wola, jak zadecydujesz:)

Napisano

Nie ma sprawy, tylko przy okazji musiałbyś parę linków podać, bo pewnie znajdzie sie sporo takich niewiernych jak jak, którzy nie siedza w temacie Blizzarda :)

Napisano (edytowane)

Pomysł Blizzardem podoba mi się , dałbym tylko trochę więcej czasu , myślę że 6 godzin umożliwia zbudowanie całej postaci lub popiersia a jednocześnie będzie to jeszcze speed.

Bardziej liczyłbym na robienie całych postaci ale niech będzie to do wyboru popiersie lub cała postać.

 

A reszta zasad tak jak zawsze .

Edytowane przez zeet
Napisano

likni

Artworki z diablo 3:http://www.blizzard.com/diablo3/media/artwork.xml?rhtml=y

Blizzard art contest:http://www.blizzard.com/us/inblizz/contests/artcontest2006/index.html

Blizzard fan art program:http://www.blizzard.com/us/inblizz/fanart/ScreenShot.html

Starcraft 2 artwork:http://www.starcraft2.com/artwork.xml

WOWLTBC artwork:http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/artwork.html

wow:wotkl:http://www.worldofwarcraft.com/wrath/artwork.xml

Warcraft 3:http://www.blizzard.com/us/war3/conceptart/

 

Pozdrawiam!

Napisano

Ja byłbym jednak za niezmienianiem limitu czasu - u mnie 6 godzin to już naprawdę ciężko wyeksploatować, ale to zależy od Ciebie.

Morte> dzięki za linki.

Czyli temat postanowiony? Blizzard? Może konkretne uniwersum?

Napisano (edytowane)

6 godzin bo mam nadzieję ze wystartuje więcej osób i jest szansa na coś więcej niż seria samych główek :)

6 godzin w ciągu 14 dni to tylko ponad 25 minut dziennie :)

 

ps.

 

Dowolny świat , dowolna postać .

Edytowane przez zeet
Napisano

ok. Dowolny świat, czy coś konkretnego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności