Napisano 9 Wrzesień 200915 l Witam. Tak sobie dłubie samochodzix od niedawna ... Postanowiłem pokazywać progress ,jako że robie go w wolnych chwilach to pewnie upki nie będą często.Ale może ten wątek zmotywuje troche do pracy. Tym razem , Pokusiłem się o zrobienie bebechów pod maską ;) Co z tego wyjdzie zobaczymy ... w sumie robie na wyczucie z refki więc może troche odbiegać od oryginału. Zaznaczać , mieszać z błotem , jak gdzieś buraki są ;) heh :) Felga mega gęsto bo shapemerge wycinałem napisy. Pozdro Edytowane 9 Wrzesień 200915 l przez 09121986
Napisano 9 Wrzesień 200915 l Wiesz, co klamor powie wiesz, prawda? a jesli chodzi o poprawnośś to oddaje pole do popisu qbie, on cie juz prześwietli z tego modelu :D
Napisano 9 Wrzesień 200915 l Czuj się obserwowany ;) Uczysz się za szybko ;P Co do modelu to poczekam jednak na qbe i innych :) Jednak już teraz mogę powiedzieć, że jest ok ale trochę pierdół się znajdzie.
Napisano 9 Wrzesień 200915 l Witam. Tak sobie dłubie samochodzix od niedawna ... Fajnie to brzmi :) Jakby Michał Anioł obudził się i powiedział, może sobie machnę jakąś chawirę i machnął ... kaplicę sykstyńską :) Idzie ślicznie! Ja tu jeszcze wrócę :) Pozdrawiam
Napisano 9 Wrzesień 200915 l niestety jest troche krzywizn i niezgosnosci. Gdybys ich nie widzial to moge zaznaczyc. A tak poza tym to qba tego modelu nie robil tylko nowszy:P
Napisano 9 Wrzesień 200915 l no, mysle ze panowie na poczatku troche zbyt pozytywnie to okreslaja, jest kilka bledow w budowie samej siatki, jesli nie pojawi sie specjalista to sam zrownam go z orginalem EDIT: no i moze pokolei - proponuje zebys najpierw bez zabawy z pseudorenderami pokazal model w clayu i w vieporcie, mile widziany standart material z wysokim glossem Edytowane 9 Wrzesień 200915 l przez M4rcus
Napisano 9 Wrzesień 200915 l No mam wrażenie, że ostatecznie... kiedyś... wyjdzie z tego konretna pracka :) Czekam na update :)
Napisano 10 Wrzesień 200915 l Witaj :) Polecialbym na początku skupic sie na przebudowie karoserii, niz brnac dalej w silnik itd. niektore bledy mocno rażą, szczegolnie przedni zderzak (co widac kolo znaczka (moze poprostu przesun symmetry pod MS w modyfikatorach i juz ten próg zniknie) Boczną linie zakonczyles zbyt wczesnie, idzie ona razem z klamka :) Miejsce gdzie jest migacz tez pozostawia wiele do zyczenia. Pozatym pare duperelkow typu nierownosci na nadkolach, przejscie na dole drzwi, wgnieciona tylna klapa itd. maske podniosles wiec nie wiem czy dobra :) Za to szczegoly taka jak felga i ta atrapa bardzo dobre. Pokaz nam jeszcze ze potrafisz ukladac prosto siatke i bede zadowolony :) Pracuj, mam nadizeje ze pomoglem tą zje*ką
Napisano 10 Wrzesień 200915 l Autor kliment - hehe no ja wiem wiem :D od połowy XX wieku Tobie samochody nie podobywują się :) Nvidia - :) no troszku jest błędów .. :p peter_f - hehe Dzięki :) JohnZi - ale nie dostałem zjebki ostrej to nie jest zle ;) tak tak wiem widzę błędy , zredukuje je w nastepnym upku. Kedzior - thx :) M4rcus - :) ostro :D nastepne rendery beda clayowe , co do viewportu to render siatki jest ale skoro z vp lepsze to tyle lepiej bo nie bede musial tego liczyć ;) a pseudorenderki uczą testuje parametry ,zawsze coś wyniose z każdego renderu... AT7 - hehe :) ja póki co mam nadzieje tylko że tak będzie :) Reflect - wiesz qba mi zawsze tam przy symetry tak wyskakuje , ale na koncu pracy jak zwelduje to juz jest git ,także nawet nie zwróciłem uwagi na to :)... tam wogole naokoło klamki średnio to wygląda , cały czas walcze z tym , poki co z mizernym skutkiem ale moze wkoncu sie uda, heh nadkola , chyba już jest mi pisane zawsze poprawianie ich :) duperelków jeszcze troche jest ,a silnik zacząłem robić żeby sie odstresować od karoseri chwilowo tylko ;) no jest też mała pochwałka to jest git :D hehe z tym układaniem prosto to jeszcze troche krzywo ;p hehe bo na prostowaniu czesto spędzam kupe czasu , no ale nie odrazu Rzym zbudowano ;) powoli do przodu ważne żeby tylko nie cofać sie w rozwoju :) Dzieki za komenty , to be continued... ;) Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto