Napisano 20 Wrzesień 200915 l Morte pyta, bo czuje Twój oddech na plecach ;) Chłopaki, tylko nie oszukujcie :P
Napisano 20 Wrzesień 200915 l bbandi - to jest konkurs dla sculpterów a nie modeling. No chyba że jest jakaś funkcja do sculptu w maxie i jej używałeś. Jeżeli nie to praca nie łapie się na konkurs.
Napisano 20 Wrzesień 200915 l Dopiero pod koniec zdałem sobie sprawę że ta postać jest jednak zbyt skomplikowana jak na speeda, nawet 6godzinnego. Chwilami czułem jak mi mózg płonie :) U mnie wszystko z zsphere, 6 godzin, niektóre elementy mirrorowane lub wyciągane z obiektu więc nie mają niższych podziałów. Klicek weź dokończ stopy i wywal patyka, nie rób tego błędu co ja. Poza tym co mogę powiedzieć? No, fajne, no... :] Edytowane 20 Wrzesień 200915 l przez Gomez
Napisano 20 Wrzesień 200915 l No chłopaki to nic:) to tak po za konkursem.ale robiłem też 6H i sie dobrze bawiłem przy tym.pozdro P.S. a co to sa sculpty?:).
Napisano 20 Wrzesień 200915 l Sculpt z ang. rzeźbić, wyrzeźbić, itp. Czyli tak na chłopski rozum jest to rzeźbienie w programie :) W tym wypadku ZBrush, Mudbox, 3D-Coat, Blender (tyle ja znam :D, w blenderze też wprowadzili coś takiego xD http://www.blender.org/development/release-logs/blender-243/sculpt-mode/). Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem specjalistą nie jestem, ale ja tak to sobie tłumaczę :D
Napisano 20 Wrzesień 200915 l ło gomez pociagnij o dalej poza konkursem! jakżeś zrobił te ubranko, kapurekz zspherek? 1 czy 2? jedyne co mi sie nei podoba to biceps nie powinenien tak łęboko zachodzić w przedramię. i chyba przestrzenie miedzy palcami są zbyt duze- pozatym grejt work!
Napisano 20 Wrzesień 200915 l no fajnie dajecie panowie, na razie chyba klicek (po zakryciu nogi ;]) best jak dla mnie Gomez też najs, tak btw też chciałem go robić ale jak zobaczyłem te wszystkie jego łaszki to zaniechałem, no ale nieźle wybrnąłeś. ok ode mnie takie coś, nie starczyło czasu na topór zamist tego sa te oto kijeczki konept: http://www.blizzard.com/diablo3/_images/artwork/ss49-hires.jpg pozdr.
Napisano 20 Wrzesień 200915 l Jakbys te "kijeczki" zamienil na troche ciensze albo przynajmniej jakos je wykonczyl. I IMO powinienes skonczyc ten projekt poza konkursem (dorobic topor) :)
Napisano 20 Wrzesień 200915 l No niee... no ten speedsculpting to się Wam udał :D Grubo żeście pojechali wszyscy, świetna sprawa. Gratki :D
Napisano 20 Wrzesień 200915 l No, tak pojechali że się człowiek zastanawia czy w ogóle opłaca się podchodzić:) Zapraszam wszystkich do udziału.
Napisano 21 Wrzesień 200915 l Klicek co Ty gadasz jak dla mnie nie zepsules nic co by nie dalo sie latwo wyklepac i dla mnie od pasa w gore wygada mega kozacko. Gomez Twoj model tez bardzo fajny ale jak dla mnie wybrales ciezki koncept :/
Napisano 21 Wrzesień 200915 l Ja się zabieram już od tygodnia i zabrać się nie mogę :D Zawsze coś innego trzeba zrobić. Teraz to już bardziej mnie zniechęca widzą co inni zrobili. Przecież i tak mnie zgniotą swoimi pracami :D
Napisano 21 Wrzesień 200915 l hej co to za bzdury z tym ze nie bo inni robia super extra a ja tak nie potrafie ... z takim podejsciem to rzeczywiscie ciezko cos skonczyc :o
Napisano 21 Wrzesień 200915 l Z takim podejściem ciężko coś nawet zacząć... a ci "lepsi" może nie będą mieli ochoty uczestniczyć widząć że odstraszają ludzi.
Napisano 21 Wrzesień 200915 l Tylko, że czasami się lepiej nie pokazywać ze swoimi pracami. Trzeba wiedzieć co wrzucić bo później tylko wstyd :) Czas jest więc coś wykombinuje tylko czy czasu starczy. Najwyżej zrobię postać do połowy :) Pozdro
Napisano 21 Wrzesień 200915 l Ja tak raczej poza konkursem. Dorwałem dzisiaj zbrusha i muszę przyznać, że to naprawdę potężne narzędzie...i co mnie bardzo ucieszyło-bardzo proste w obsłudze :) Zrobiłem taką półtora godzinną główkę: Na podstawie tego: http://www.worldofwarcraft.com/wrath/images/artwork/ss9-hires.jpg Do końca sesji jeszcze trochę czasu więc może jeszcze coś zdziałam :] EDIT Żeby nie zaśmiecać wątku daje tutaj jeszcze jeden twór (mam nadzieję, że nikt mnie za nie nie pogoni:D ) Na podstawie: http://www.starcraft2.com/images/artwork/ss9-hires.jpg Gomez- dzięki, oby tylko czasu na to wszystko starczyło;) Edytowane 21 Wrzesień 200915 l przez RaVirr
Napisano 21 Wrzesień 200915 l No... no... normalnie mi mowe odjęło. Będę cie cytować jak ktoś znów napisze że zbrush jest nieintuicyjny. Miąchaj, miąchaj, w 2d skila masz więc jak poćwiczysz rzeźbienie to będzie na co popatrzeć.
Napisano 22 Wrzesień 200915 l RaVirr zdecydowanie powinienes oblukac tutoriale z wykorzystaniem odpowiednich brushy bo mam wrazenie ze wszystko pojechales standardem :D ? i pamietaj o opcji lazy mouse
Napisano 22 Wrzesień 200915 l Ravirr - Pierwszy raz zbrusha odpalił i takie ludki klepie. Strach pomyśleć co będzie jak się dowie o istnieniu innych brushy:)
Napisano 23 Wrzesień 200915 l Wszystko standardem..:] Obiecuję poprawę :P Reanimator- "a teraz pytanie od internetów"... Świetny tutorial :D
Napisano 23 Wrzesień 200915 l jako że mam ostatnio trochę wolnego czasu to jadę z następnym - na razie 2h10min razem z bazą z kulek mam nadzieje że sie RaVirr nie obrazisz że też ten mors pozdr
Napisano 24 Wrzesień 200915 l i nawet posluchal wujka pawla;) Fajnie, szkoda, ze nie zmiesciles sie w regulaminowym czasie i przez to zostajesz zdyskwalifikowany.
Napisano 24 Wrzesień 200915 l To był pewnie taki dowcip ze strony reanimatora :D Ja też wrzucę, ale dopiero jutro. Na razie mam 1h10 więc jeszcze mam sporo czasu, a teraz niema co pokazywać :)
Napisano 25 Wrzesień 200915 l Wrzucę planszę za chwilkę - gdyby ktoś był na tyle uprzejmy i poczekał to byłoby miło ;)
Napisano 25 Wrzesień 200915 l Ja też wrzucę!! :D Edit: Wiem, że to piękne nie jest w porównaniu do waszych. Ja jestem zadowolony, że to ukończyłem. Pierwszy raz robiłem z ZSphere i zrobiłem kilka błędów które podczas sculptowania zauważyłem :D Tutaj referka: http://www.blizzard.com/diablo3/media/artwork.xml#67 Edytowane 25 Wrzesień 200915 l przez Vega
Napisano 25 Wrzesień 200915 l Wrzucam w końcu. Próbowałem go jeszcze na szybko spozować, ale niestety za mało podziałów miałem na siatce bazowej i nie bardzo to wychodziło no wyższych levelach. Mam nadzieję, że komuś się spodoba, bo chłopaki znowu poczesali niesamowite modele :)
Napisano 25 Wrzesień 200915 l Jak dla mnie sculpy z mudboxa na starcie maja gorzej bo ten material w nim jakiś taki ble jest.
Napisano 25 Wrzesień 200915 l To jest defaultowy - można ustawić coś lepszego, ale już miałem lekkie plecy i nie bardzo chciałem się tym bawić tym razem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto