Skocz do zawartości

Postac 3d: Kuriozalny portret


le_chu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jest to mój debiut na forum max3d.pl dlatego proszę o w miarę łaskawą krytykę :)

 

Lama buszując na strychu urwała ramę od lustra, która spadając wdzięcznie wkomponowała się w kadr i razem z moją łepetynką stworzyły coś, co w późniejszym okresie autor pracy określił mianem portretu. Fabuła absurdalnie prosta i nielogiczna.

 

 

finalcq.jpg

 

/edit/

Link do jaśniejszej wersji zgodnie z prośbą mafida:

finaljasny.th.jpg

 

Soft: Blender

Render: Blender Internal

Post produkcja: Photoshop, łączenie warstw (AO, diffuse, shadow itp), filtry z zestawu Nik Color Efex Pro.

 

Siateczki i kilka screenów z wątku WIP na forum blendera:

 

http://www.blender.pl/smf/index.php?action=dlattach;topic=6278.0;attach=8897;image

http://www.blender.pl/smf/index.php?action=dlattach;topic=6278.0;attach=8933;image

http://www.blender.pl/smf/index.php?action=dlattach;topic=6278.0;attach=8937;image

http://www.blender.pl/smf/index.php?action=dlattach;topic=6278.0;attach=8995;image

http://www.blender.pl/smf/index.php?action=dlattach;topic=6278.0;attach=9006;image

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez le_chu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Bez anegdotki na początku i znajomości wątku WIP trudno byłoby się domyślić, że to lama; dziwna, zakręcona praca, zdecydowanie nie moja bajka, ale trzyma poziom. Wydaje mi się jednak, że pozbawiłeś się prawego oka (przynajmniej nie widzę tam żadnej bieli, która powinna być widoczna) i dodałeś włosy w uchu (aczkolwiek może to jakiś niefortunny cień).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się jednak, że pozbawiłeś się prawego oka (przynajmniej nie widzę tam żadnej bieli, która powinna być widoczna) i dodałeś włosy w uchu (aczkolwiek może to jakiś niefortunny cień).

 

Przecież ma zmruzone oko to nie widać bieli:)

 

le_chu-chyba faktycznie rozjaśnij bo trochę za ciemno-na jednym monitorze u mnie bardzo ciemno,na drugim troche widać ale musiałem brightness podkręcić;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze, że też jestem średnio zadowolony z lamy, wyszła zbyt puszysta, w wipie prezentowała się lepiej. Nie chciałem już jednak w nieskończoność poprawiać tej pracy.

 

Co do oka, "technicznie" w modelu była gałka oczna co widać na renderach przed post produkcją i dodaniem owłosienia, jednak w moim wypadku, kiedy mrużę oko, to nie widać go na zewnątrz :) Włosy też nie wychodzą "z" ucha ale lekko je przykrywają.

 

Dodałem też wersję ze zwiększoną jasnością.

 

Dzięki za komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lotne i miodne , techniczne i ironiczne , jak dla mnie tez fajnie

 

Wiem - Brakuje ostrości na nosie - na ramie za głową jest ostrzej , nos w mgiełce , chciało by sie detalu , ale i tak jest dobrze

Edytowane przez Desc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności