le_chu Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 (edytowane) Witam, jest to mój debiut na forum max3d.pl dlatego proszę o w miarę łaskawą krytykę :) Lama buszując na strychu urwała ramę od lustra, która spadając wdzięcznie wkomponowała się w kadr i razem z moją łepetynką stworzyły coś, co w późniejszym okresie autor pracy określił mianem portretu. Fabuła absurdalnie prosta i nielogiczna. /edit/ Link do jaśniejszej wersji zgodnie z prośbą mafida: Soft: Blender Render: Blender Internal Post produkcja: Photoshop, łączenie warstw (AO, diffuse, shadow itp), filtry z zestawu Nik Color Efex Pro. Siateczki i kilka screenów z wątku WIP na forum blendera: http://www.blender.pl/smf/index.php?action=dlattach;topic=6278.0;attach=8897;image http://www.blender.pl/smf/index.php?action=dlattach;topic=6278.0;attach=8933;image http://www.blender.pl/smf/index.php?action=dlattach;topic=6278.0;attach=8937;image http://www.blender.pl/smf/index.php?action=dlattach;topic=6278.0;attach=8995;image http://www.blender.pl/smf/index.php?action=dlattach;topic=6278.0;attach=9006;image Pozdrawiam. Edytowane 15 Wrzesień 2009 przez le_chu
Gość Gosc Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 troszke ciemnawe ale przyjemne dla oka... i na pewno kuriozalne :D
mookie Napisano 15 Wrzesień 2009 Napisano 15 Wrzesień 2009 Bez anegdotki na początku i znajomości wątku WIP trudno byłoby się domyślić, że to lama; dziwna, zakręcona praca, zdecydowanie nie moja bajka, ale trzyma poziom. Wydaje mi się jednak, że pozbawiłeś się prawego oka (przynajmniej nie widzę tam żadnej bieli, która powinna być widoczna) i dodałeś włosy w uchu (aczkolwiek może to jakiś niefortunny cień).
mafida Napisano 15 Wrzesień 2009 Napisano 15 Wrzesień 2009 Wydaje mi się jednak, że pozbawiłeś się prawego oka (przynajmniej nie widzę tam żadnej bieli, która powinna być widoczna) i dodałeś włosy w uchu (aczkolwiek może to jakiś niefortunny cień). Przecież ma zmruzone oko to nie widać bieli:) le_chu-chyba faktycznie rozjaśnij bo trochę za ciemno-na jednym monitorze u mnie bardzo ciemno,na drugim troche widać ale musiałem brightness podkręcić;)
le_chu Napisano 15 Wrzesień 2009 Autor Napisano 15 Wrzesień 2009 Przyznam szczerze, że też jestem średnio zadowolony z lamy, wyszła zbyt puszysta, w wipie prezentowała się lepiej. Nie chciałem już jednak w nieskończoność poprawiać tej pracy. Co do oka, "technicznie" w modelu była gałka oczna co widać na renderach przed post produkcją i dodaniem owłosienia, jednak w moim wypadku, kiedy mrużę oko, to nie widać go na zewnątrz :) Włosy też nie wychodzą "z" ucha ale lekko je przykrywają. Dodałem też wersję ze zwiększoną jasnością. Dzięki za komentarze.
mafida Napisano 15 Wrzesień 2009 Napisano 15 Wrzesień 2009 W tej nowej wersji przegiąłeś w drugą stronę-teraz o wiele za jasno,aż szum wyłazi;) Ps.może mam dziwny monitor;)
Desc Napisano 15 Wrzesień 2009 Napisano 15 Wrzesień 2009 (edytowane) Lotne i miodne , techniczne i ironiczne , jak dla mnie tez fajnie Wiem - Brakuje ostrości na nosie - na ramie za głową jest ostrzej , nos w mgiełce , chciało by sie detalu , ale i tak jest dobrze Edytowane 15 Wrzesień 2009 przez Desc
le_chu Napisano 15 Wrzesień 2009 Autor Napisano 15 Wrzesień 2009 Ok unormowałem trochę jasność na 2 obrazku, myślę że teraz powinno być cacy.
Rekomendowane odpowiedzi