cojots Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 (edytowane) Witam, od jakiegoś czasu chodzi za mną Blender, a ponieważ jedyne moje doświadczenia pochodzą z maxa jest to dla mnie trudna znajomość. Małymi kroczkami staram się dojść do jako takiej wprawy. Zacznę jednak nie od samego środowiska co od modelowania. Wydłubałem taki oto fiński karabin _LINK_. Model zawiera około połowy elementów. Proszę o rzut okiem na rendery i siatki. I tutaj pytania, jak mogę pozbyć się tego wgniecenia (siatka u góry) na poduszce? I tych dziwnych ostrych krawędzi przy gnieździe magazynka? PS: Trzewik (to na końcu kolby) jest chwilowy i będzie redizjanowany :) Edytowane 14 Październik 2009 przez cojots
khatake Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 To wgniecenie tworzą edge które tworzą trojkątny polygon. W drugim wypadku to też wina trójkątów które źle się smoothują. Siatka to straszny bałagan i jeśli chcesz smoothować obiekt to unikaj trójkątów 1
cojots Napisano 24 Wrzesień 2009 Autor Napisano 24 Wrzesień 2009 Pomogło usunięcie trójkątów, dzięki khatake :) Jeszcze nie wszędzie się ich pozbyłem. Przy rękojeści mam z nimi problem ale może uda się uzyskać pożądany efekt. Mocowanie lufy, komora, czy jak to się zwie do wymiany. Upgrade poniżej.
cojots Napisano 24 Wrzesień 2009 Autor Napisano 24 Wrzesień 2009 Trąci trupem ten wątek :> Hamulec wylotowy poniżej:
bbandi Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 No nieźle dajesz dalej, grunt to nie wymiękaj:)...
cojots Napisano 7 Październik 2009 Autor Napisano 7 Październik 2009 Dzięki bbandi za słowo motywacji :) Mały up. Brakuje jeszcze otworów i śrub na klamrach trzymających lunetę, jej mocowania i przeróbki tej nieszczęsnej komory.
Eddy__ Napisano 7 Październik 2009 Napisano 7 Październik 2009 ładnie, ładnie :D będzie do tego jakaś scenka? :D
bbandi Napisano 7 Październik 2009 Napisano 7 Październik 2009 Elegancko. Pasowałoby go teraz oteksturować ...
cojots Napisano 8 Październik 2009 Autor Napisano 8 Październik 2009 Eddy__, bbandi dzięki :) Scena będzie. Wyjątkowo rewelacyjna raczej nie. Karabin na drewnianym stole + pale naboi + magazynek + jakieś tam banalne otoczenie. Obecnie pracuje tylko na laptopie i przez samo modelowanie wylewa siódme poty. Nie potrafię jeszcze zoptymalizowac pracy Visty (dopiero się na to przesiadłem) na tyle żeby wszystko płynnie działało. Wątpię jednak żeby cokolwiek dało się tutaj zrobic. Potrzebny szybszy procesor i tyle :/ Tekstury to będzie już głębsza rozkmina. Nos w literaturę i tutki :D To co jest poniżej nie różni się wybitnie od ostatnich renderów ale i tak wrzucę :P mocowanie lunety jest zrobione (brakuję jednej śruby jak właśnie zauważyłem i komora stara. Jak się wywali przy teksturowaniu przerobie :P )
cojots Napisano 10 Październik 2009 Autor Napisano 10 Październik 2009 Wybaczcie za post pod postem. Pierwsze podejście do Yafaray, będę próbował z nim współpracowac :)
Tomala Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 Bardzo fajny temat i dobry model, miło popatrzeć :)
cojots Napisano 13 Październik 2009 Autor Napisano 13 Październik 2009 Dzięki Tomala :) Do roboty detal lunety. Podziałki i inne duperele.
bbandi Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 Nieźle,ładnie się prezentuje...a propos on tak w oryginale ma zielonkawy kolor?, bo może by jakieś elementy drewniane wrzucić:)...czy to raczej nie tegens..
M4rcus Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 widac ze to nie odealny okrag na tubie celownika a co do samego karabinku - uwielbiam takie cacka z zamkiem ryglowanym, swietnie wyszedl:)
cojots Napisano 13 Październik 2009 Autor Napisano 13 Październik 2009 bbandi - jak dotąd widziałem takiego Sako tylko w trzech kolorach (czarny, zielony i ostatnio biały (sic!)). Zielony to raczej norma. Specjalistą nie jestem ale kolba jest wykonana z tworzyw sztucznych (i dzięki wielkie producentowi bo byłby problem z materiałem ;] ) M4rcus - chodzi o to, że luneta jest spłaszczona wzdłuż swojej osi? Jest cała ekstrudowana z okręgu, może to takie złudzenie. Mały test Yafaraya (naboje bez skali :P )
M4rcus Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 mowie o tym ze wyglada na okragla - ale bez smotha, czyli widac krawedzie
noted Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 strasznie słabo ten DOF wyszedł :P model ogólnie bardzo mi się podoba, powodzenia ;)
cojots Napisano 16 Październik 2009 Autor Napisano 16 Październik 2009 M4rcus- podkręcę to żeby było gładko noted- sam nie wiem jak to się stało, pracował nad tym sztab ludzi :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się