Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

od jakiegoś czasu chodzi za mną Blender, a ponieważ jedyne moje doświadczenia pochodzą z maxa jest to dla mnie trudna znajomość. Małymi kroczkami staram się dojść do jako takiej wprawy. Zacznę jednak nie od samego środowiska co od modelowania. Wydłubałem taki oto fiński karabin _LINK_. Model zawiera około połowy elementów. Proszę o rzut okiem na rendery i siatki.

 

tralalalal.th.jpgtralalalal2.th.jpgtralalalal3.th.jpgtralalalal4.th.jpg

 

 

siata1.th.jpgsiata2.th.jpgsiata3.th.jpgsiata4.th.jpgsiata5.th.jpgsiata6.th.jpgsiata7.th.jpg

 

I tutaj pytania, jak mogę pozbyć się tego wgniecenia (siatka u góry) na poduszce?

fale1.th.jpg

 

I tych dziwnych ostrych krawędzi przy gnieździe magazynka?

fale2.th.jpg

 

PS: Trzewik (to na końcu kolby) jest chwilowy i będzie redizjanowany :)

Edytowane przez cojots
  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To wgniecenie tworzą edge które tworzą trojkątny polygon. W drugim wypadku to też wina trójkątów które źle się smoothują. Siatka to straszny bałagan i jeśli chcesz smoothować obiekt to unikaj trójkątów

  • Like 1
Napisano

Pomogło usunięcie trójkątów, dzięki khatake :)

 

Jeszcze nie wszędzie się ich pozbyłem. Przy rękojeści mam z nimi problem ale może uda się uzyskać pożądany efekt. Mocowanie lufy, komora, czy jak to się zwie do wymiany. Upgrade poniżej.

 

24sako01.th.jpg24sako02.th.jpg24siatka02.th.jpg

Napisano

Dzięki bbandi za słowo motywacji :)

 

Mały up. Brakuje jeszcze otworów i śrub na klamrach trzymających lunetę, jej mocowania i przeróbki tej nieszczęsnej komory.

 

7pazdzsako2.jpg w1280.png

 

7pazdzsako.jpg w1278.png

Napisano

Eddy__, bbandi dzięki :)

 

Scena będzie. Wyjątkowo rewelacyjna raczej nie. Karabin na drewnianym stole + pale naboi + magazynek + jakieś tam banalne otoczenie. Obecnie pracuje tylko na laptopie i przez samo modelowanie wylewa siódme poty. Nie potrafię jeszcze zoptymalizowac pracy Visty (dopiero się na to przesiadłem) na tyle żeby wszystko płynnie działało. Wątpię jednak żeby cokolwiek dało się tutaj zrobic. Potrzebny szybszy procesor i tyle :/

 

Tekstury to będzie już głębsza rozkmina. Nos w literaturę i tutki :D

 

To co jest poniżej nie różni się wybitnie od ostatnich renderów ale i tak wrzucę :P mocowanie lunety jest zrobione (brakuję jednej śruby jak właśnie zauważyłem i komora stara. Jak się wywali przy teksturowaniu przerobie :P )

 

8pazdzsako.jpg w1269.png

 

8pazdzsako2.jpg w1247.png

Napisano

Nieźle,ładnie się prezentuje...a propos on tak w oryginale ma zielonkawy kolor?, bo może by jakieś elementy drewniane wrzucić:)...czy to raczej nie tegens..

Napisano

bbandi - jak dotąd widziałem takiego Sako tylko w trzech kolorach (czarny, zielony i ostatnio biały (sic!)). Zielony to raczej norma. Specjalistą nie jestem ale kolba jest wykonana z tworzyw sztucznych (i dzięki wielkie producentowi bo byłby problem z materiałem ;] )

 

M4rcus - chodzi o to, że luneta jest spłaszczona wzdłuż swojej osi? Jest cała ekstrudowana z okręgu, może to takie złudzenie.

 

Mały test Yafaraya (naboje bez skali :P )

sako13pazdz04.th.jpg sako13pazdz05.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności