Napisano 21 Wrzesień 200915 l Witam, od jakiegoś czasu chodzi za mną Blender, a ponieważ jedyne moje doświadczenia pochodzą z maxa jest to dla mnie trudna znajomość. Małymi kroczkami staram się dojść do jako takiej wprawy. Zacznę jednak nie od samego środowiska co od modelowania. Wydłubałem taki oto fiński karabin _LINK_. Model zawiera około połowy elementów. Proszę o rzut okiem na rendery i siatki. I tutaj pytania, jak mogę pozbyć się tego wgniecenia (siatka u góry) na poduszce? I tych dziwnych ostrych krawędzi przy gnieździe magazynka? PS: Trzewik (to na końcu kolby) jest chwilowy i będzie redizjanowany :) Edytowane 14 Październik 200915 l przez cojots
Napisano 22 Wrzesień 200915 l To wgniecenie tworzą edge które tworzą trojkątny polygon. W drugim wypadku to też wina trójkątów które źle się smoothują. Siatka to straszny bałagan i jeśli chcesz smoothować obiekt to unikaj trójkątów
Napisano 24 Wrzesień 200915 l Autor Pomogło usunięcie trójkątów, dzięki khatake :) Jeszcze nie wszędzie się ich pozbyłem. Przy rękojeści mam z nimi problem ale może uda się uzyskać pożądany efekt. Mocowanie lufy, komora, czy jak to się zwie do wymiany. Upgrade poniżej.
Napisano 7 Październik 200915 l Autor Dzięki bbandi za słowo motywacji :) Mały up. Brakuje jeszcze otworów i śrub na klamrach trzymających lunetę, jej mocowania i przeróbki tej nieszczęsnej komory.
Napisano 8 Październik 200915 l Autor Eddy__, bbandi dzięki :) Scena będzie. Wyjątkowo rewelacyjna raczej nie. Karabin na drewnianym stole + pale naboi + magazynek + jakieś tam banalne otoczenie. Obecnie pracuje tylko na laptopie i przez samo modelowanie wylewa siódme poty. Nie potrafię jeszcze zoptymalizowac pracy Visty (dopiero się na to przesiadłem) na tyle żeby wszystko płynnie działało. Wątpię jednak żeby cokolwiek dało się tutaj zrobic. Potrzebny szybszy procesor i tyle :/ Tekstury to będzie już głębsza rozkmina. Nos w literaturę i tutki :D To co jest poniżej nie różni się wybitnie od ostatnich renderów ale i tak wrzucę :P mocowanie lunety jest zrobione (brakuję jednej śruby jak właśnie zauważyłem i komora stara. Jak się wywali przy teksturowaniu przerobie :P )
Napisano 10 Październik 200915 l Autor Wybaczcie za post pod postem. Pierwsze podejście do Yafaray, będę próbował z nim współpracowac :)
Napisano 13 Październik 200915 l Autor Dzięki Tomala :) Do roboty detal lunety. Podziałki i inne duperele.
Napisano 13 Październik 200915 l Nieźle,ładnie się prezentuje...a propos on tak w oryginale ma zielonkawy kolor?, bo może by jakieś elementy drewniane wrzucić:)...czy to raczej nie tegens..
Napisano 13 Październik 200915 l widac ze to nie odealny okrag na tubie celownika a co do samego karabinku - uwielbiam takie cacka z zamkiem ryglowanym, swietnie wyszedl:)
Napisano 13 Październik 200915 l Autor bbandi - jak dotąd widziałem takiego Sako tylko w trzech kolorach (czarny, zielony i ostatnio biały (sic!)). Zielony to raczej norma. Specjalistą nie jestem ale kolba jest wykonana z tworzyw sztucznych (i dzięki wielkie producentowi bo byłby problem z materiałem ;] ) M4rcus - chodzi o to, że luneta jest spłaszczona wzdłuż swojej osi? Jest cała ekstrudowana z okręgu, może to takie złudzenie. Mały test Yafaraya (naboje bez skali :P )
Napisano 13 Październik 200915 l mowie o tym ze wyglada na okragla - ale bez smotha, czyli widac krawedzie
Napisano 14 Październik 200915 l strasznie słabo ten DOF wyszedł :P model ogólnie bardzo mi się podoba, powodzenia ;)
Napisano 16 Październik 200915 l Autor M4rcus- podkręcę to żeby było gładko noted- sam nie wiem jak to się stało, pracował nad tym sztab ludzi :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto