mafida Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 Tekstura jest dobra,nie musi wyglądać jak manekin z makeupem:P Aczkolwiek te ciemniejsza miejsca na renderze trochę rażą,nie wiem czy nie za mocny masz kanał diffuse(unscattered),może by trochę zmniejszyć unscattered diffuse weight-będzie więcej z shadera się renderowało a mniej z teksturki diffuse... Pozdr:)
plasti Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 no z frontem chodzi o to ze przypuszczam ze jak to skonczysz na wypasie to bedzie pewnie front:D
kingwins Napisano 6 Maj 2010 Autor Napisano 6 Maj 2010 all right then! Dwie kompozycje, nie wiem która lepsza, ale mam nadzieję że to już finał :) któraś musi być lepsza :P 1 2
ryba747 Napisano 6 Maj 2010 Napisano 6 Maj 2010 Moim zdaniem pierwsza.Te ucho jakieś plastusiowate :P i zrób coś z tym jednym włosem który opadł jej na twarz
olaf Napisano 7 Maj 2010 Napisano 7 Maj 2010 bliki na oczach - przepala jej skóre a w oczach ledwo sie odbija.
kingwins Napisano 8 Maj 2010 Autor Napisano 8 Maj 2010 Okazało się że po dłuuugiej przerwie na robienie włosów zapomniałem który materiał mam użyć na twarz, użyłem złego (stąd te brudy między innymi), teraz daję render z tym co powinien być, epic faile się zdarzają
olaf Napisano 8 Maj 2010 Napisano 8 Maj 2010 fajne, ale pamietaj ze bliki zawsze ozywiaja twarz, nieczepiałbym sie, gdyby tak nie bylo. Lekko wilgotne usta lepiej reaguja niż szkliste oczy.
prrrszalony Napisano 8 Maj 2010 Napisano 8 Maj 2010 Nikt nie zwrócił uwagi na ucho. Jest trochę zbyt masywne (w takim sensie, że nie przepuszcza światła, jest matowe i jakby z gumy). W kilu miejscach, takich jak właśnie to ucho, przydałoby się trochę czerwieni. Pod skórą ciało cały czas pompuje krew, warto o tym pamiętać. Fotografie mogą tego nie łapać, ale oko na pewno widzi. Jeśli zależy Ci na realizmie, to lepiej przesadzić właśnie w te stronę niż w kierunku takiego surowego równania kolorów. Powodzenia :D
kingwins Napisano 8 Maj 2010 Autor Napisano 8 Maj 2010 kurde ale właśnie co patrze na jej foto to ona ma ucho jakby z gumy, zero zaczerwienień, nawet wpada w jakiś żółty kolor ten ślimak w uchu a ten na zwenątrz (rynienka) nie jest taki żółty ale nie przepuszcza swiatła :/ może faktycznie fota nie ukazuje tego
prrrszalony Napisano 8 Maj 2010 Napisano 8 Maj 2010 Pozostaje Ci sprawdzić to u modelki o ile masz możliwość. To o czym pisałem jest zależne od światła i okoliczności. Zdjęcie to uchwycenie człowieka w ułamku jego życia, często może wyjść do siebie niepodobny lub w jakiś stopniu odrealniony właśnie na zdjęciu. Wiadomo, że inaczej widać będzie ucho gdy podświetli się je latarką a inaczej gdy będzie to ucho w cieniu na ciemnym tle :) Jeśli już będziesz mógł je sprawdzić, to zobacz jak się u niej mają włosy na szyi, czy przypadkiem nie ma tam kilku zakręconych włosków i jak wyglądają u niej zmarszczki. Szczególnie kąciki oczu, okolice nosa i czoło. Niewielu ludzi jest takich gładziutkich, a ona, skoro tak mocno się uśmiecha powinna mieć choć trochę widoczne zmarszczki w tych miejscach (choć nie musi, co człowiek to inaczej u niego z tym :)). Jeśli Ci zależy na realizmie to nie zapomnij o wypełnieniu nosa. Zawsze sporo się tam dzieje (włosy, żyłki, różne zakrzywienia i mocny cień). Trochę się rozpędziłem z tym wypominaniem, ale chyba na to liczysz :D Nie bój się też używać siebie za modela do tej pracy ;)
Ania Napisano 8 Maj 2010 Napisano 8 Maj 2010 Bardzo sympatyczna twarz. O uchu już pisano, zgadzam się z tym. http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=852878&postcount=57 na zdjęciu wpada w czerwień, żółty, jest tam też jakiś specular, a na renderze nic. Wypróbowałabym ciemniejsze tło. I może nie gradient, ale jakieś delikatne rozmyte plamy. Przesunęłabym głowę w prawo, żeby nie była na środku kadru i żeby miała więcej przestrzeni przed oczami niż za głową. Wydaje mi się że jakiś trochę intensywniejszy kolor swetra lepiej by pasował. Zresztą jak na zdjęciu, tam ma taki fioletowy, jest jej w nim dużo bardziej do twarzy niż w bladozielonym.
kotisded Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Tło ma w cholerę znaczenia odziwo (odziwo zapisane spod moich palców :P). Ucho moim zdaniem odstaje lekko od całości, brakuję w tym szczegółu na teksturze. Chodzi o filolety, żółcie i czerwienie. Oczywiście jeśli rzeczywiście jesteś zapalonym idealistą/perfekcjonistą, bo po takim czasie prywatnie rzuciłbym to w cholerę gdybym to robił, albo kończąc nie wróciłbym do organiki przez następną dekadę :P. Ale... jeśli jest inaczej to winszuję. Kości policzkowe i zarysowanie żuchwy w porównaniu do zdjęcia wydaję się trochę za bardzo wyraziste i męskie, pewnie dla tego te komentarze o brzydocie (musicie wybaczyć mój posobotniowieczorowy dobór słów zwykle kończy się na eeeee... łóżko), na żywo ignorując jakości zdjęć zarysowana jest ładnie. Oczy wydaje mi się, że za bardzo przytłumiłeś w drugim poście na poprzedniej stronie, a i żyłek na bielmie czy białku czy jak to tam się zwie nie widać. A tam też prócz białego i szarości- lekkie żółci i niebieski też wchodzi bardzo ostrożnie. Spróbuj też ostrożnie jak ci wyjdzie na subdermalu albo epidermalu 2x noise machnąć na próbę o szerokości kropki jakichś 2/3 mm w kolorach fioletu i czerwieni, powinno dać miły nieład spod przebarwień naskórka.
kingwins Napisano 9 Maj 2010 Autor Napisano 9 Maj 2010 OK, ja wszystkim dziękuję za posty, bardzo mi pomogliście, biorąc pod uwagę jak to wyglądało na początku a jak wygląda teraz jestem bardzo zadowolony z rezultatu. Zwłaszcza że robię takie coś po raz pierwszy. Dlatego nic już nie będę zmieniał i ostatni obrazek uznaję za wersję ostateczną. Jeszcze raz chciałbym wszystkim podziękować za rady a zwłaszcza Tomali, dlatego zwłaszcza jemu bo jego rady okazały się dla mnie najtrafniejsze. Pozdrawiam :*
Tomala Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Przede wszystkim uważam że wyszła bardzo podobna do dziewczyny na której się wzorowałeś. Szacun za wytrwałość i pokazanie że bez zbrusha też się da zrobić fajny model. No i podwójne gratki bo pisałeś że to Twój pierwszy taki model :) Pozdro.
kingwins Napisano 10 Maj 2010 Autor Napisano 10 Maj 2010 Dzięki :) Nawet polubiłem Hair and fur troszeczkę ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się