adek Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 W serwisie PC Pespective pojawiła się prezentacja firmy Caustic Graphics przedstawiająca przykład renderingu w czasie rzeczywistym i globalnej iluminacji w programie 3ds Max. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=813
Temporal Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 moze i nadchodza ale i tak to bedzie w miare uproszczone ale zawsze to jednak jakis krok w wiekszy realizm w grach
Skoti Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 @_Arti_: akurat karty Caustic nie są w żadnym wypadku przeznaczone dla graczy - gry z GI jednak nadchodzą (z tym, że nie raytracing). @Temporal: Akurat w grach to krok w tył - żeby na tej samej karcie zrobić raytracing to trzeba zrezygnować z wielu efektów które teraz są - fakt zyska się wielokrotne odbicia, ale ostatecznie jakość się pogorszy... na RT w grach jeszcze trzeba trochę poczekać.
Neaniver Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 Jestem ciekaw ceny tej karty, bo na stronie producenta nigdzie nie ma?
Alibaba Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 W sumie nie wiem jak ocenic te karty. Predkosc i osiagi porownywalne z FPrime dla LW, czyli rozwiazaniem czysto softwarowym. Czyli albo nalezy gratulowac szybkiego algorytmu Brazila albo rozpaczac nad powolnoscia karty.
arev Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 Wygląda bardzo podobnie do tego co ChaosGroup pokazywało już kupę czasu temu. Bez specjalnych kart ;] Hitler is not amused.
mirach Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 A to co chaosgroup pokazalo, bylo juz np w modo od paru lat :)
Alibaba Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 Ano bylo, troche szkoda bo newsy sprzed paru miesiecy mowily o przelomie jesli chodzi o osiagi. Nie chce krakac ale zamiast osiagow mozemy zimny prysznic co najwyzej dostac.
narwik Napisano 28 Wrzesień 2009 Napisano 28 Wrzesień 2009 FPrime, było o tym wielokrotnie już pisane, ale chyba nie każdy miał okazję zobaczyć? GI, raytracowane odbicia, miękkie cienie etc w czasie rzeczywistym na zwykłym jednoprocesorowym pececie: http://www.worley.com/Media/animations/fprime/FP3_SpeedTracer.mov . Od lat (!) działa pod LW, więc sprawa przeszła bez wielkiego halo.
comander_barnik Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Hm fajna sprawa taki ciągły render, zamiast przestawiania światła i robienia go wciąż od nowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się