Posted September 27, 200915 yr W serwisie PC Pespective pojawiła się prezentacja firmy Caustic Graphics przedstawiająca przykład renderingu w czasie rzeczywistym i globalnej iluminacji w programie 3ds Max. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=813
September 27, 200915 yr moze i nadchodza ale i tak to bedzie w miare uproszczone ale zawsze to jednak jakis krok w wiekszy realizm w grach
September 27, 200915 yr @_Arti_: akurat karty Caustic nie są w żadnym wypadku przeznaczone dla graczy - gry z GI jednak nadchodzą (z tym, że nie raytracing). @Temporal: Akurat w grach to krok w tył - żeby na tej samej karcie zrobić raytracing to trzeba zrezygnować z wielu efektów które teraz są - fakt zyska się wielokrotne odbicia, ale ostatecznie jakość się pogorszy... na RT w grach jeszcze trzeba trochę poczekać.
September 27, 200915 yr W sumie nie wiem jak ocenic te karty. Predkosc i osiagi porownywalne z FPrime dla LW, czyli rozwiazaniem czysto softwarowym. Czyli albo nalezy gratulowac szybkiego algorytmu Brazila albo rozpaczac nad powolnoscia karty.
September 27, 200915 yr Wygląda bardzo podobnie do tego co ChaosGroup pokazywało już kupę czasu temu. Bez specjalnych kart ;] Hitler is not amused.
September 27, 200915 yr Ano bylo, troche szkoda bo newsy sprzed paru miesiecy mowily o przelomie jesli chodzi o osiagi. Nie chce krakac ale zamiast osiagow mozemy zimny prysznic co najwyzej dostac.
September 28, 200915 yr FPrime, było o tym wielokrotnie już pisane, ale chyba nie każdy miał okazję zobaczyć? GI, raytracowane odbicia, miękkie cienie etc w czasie rzeczywistym na zwykłym jednoprocesorowym pececie: http://www.worley.com/Media/animations/fprime/FP3_SpeedTracer.mov . Od lat (!) działa pod LW, więc sprawa przeszła bez wielkiego halo.
September 29, 200915 yr Hm fajna sprawa taki ciągły render, zamiast przestawiania światła i robienia go wciąż od nowa
Create an account or sign in to comment