Napisano 27 Wrzesień 200915 l W serwisie PC Pespective pojawiła się prezentacja firmy Caustic Graphics przedstawiająca przykład renderingu w czasie rzeczywistym i globalnej iluminacji w programie 3ds Max. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=813
Napisano 27 Wrzesień 200915 l moze i nadchodza ale i tak to bedzie w miare uproszczone ale zawsze to jednak jakis krok w wiekszy realizm w grach
Napisano 27 Wrzesień 200915 l @_Arti_: akurat karty Caustic nie są w żadnym wypadku przeznaczone dla graczy - gry z GI jednak nadchodzą (z tym, że nie raytracing). @Temporal: Akurat w grach to krok w tył - żeby na tej samej karcie zrobić raytracing to trzeba zrezygnować z wielu efektów które teraz są - fakt zyska się wielokrotne odbicia, ale ostatecznie jakość się pogorszy... na RT w grach jeszcze trzeba trochę poczekać.
Napisano 27 Wrzesień 200915 l W sumie nie wiem jak ocenic te karty. Predkosc i osiagi porownywalne z FPrime dla LW, czyli rozwiazaniem czysto softwarowym. Czyli albo nalezy gratulowac szybkiego algorytmu Brazila albo rozpaczac nad powolnoscia karty.
Napisano 27 Wrzesień 200915 l Wygląda bardzo podobnie do tego co ChaosGroup pokazywało już kupę czasu temu. Bez specjalnych kart ;] Hitler is not amused.
Napisano 27 Wrzesień 200915 l Ano bylo, troche szkoda bo newsy sprzed paru miesiecy mowily o przelomie jesli chodzi o osiagi. Nie chce krakac ale zamiast osiagow mozemy zimny prysznic co najwyzej dostac.
Napisano 28 Wrzesień 200915 l FPrime, było o tym wielokrotnie już pisane, ale chyba nie każdy miał okazję zobaczyć? GI, raytracowane odbicia, miękkie cienie etc w czasie rzeczywistym na zwykłym jednoprocesorowym pececie: http://www.worley.com/Media/animations/fprime/FP3_SpeedTracer.mov . Od lat (!) działa pod LW, więc sprawa przeszła bez wielkiego halo.
Napisano 29 Wrzesień 200915 l Hm fajna sprawa taki ciągły render, zamiast przestawiania światła i robienia go wciąż od nowa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto