Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W serwisie PC Pespective pojawiła się prezentacja firmy Caustic Graphics przedstawiająca przykład renderingu w czasie rzeczywistym i globalnej iluminacji w programie 3ds Max.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=813

 

 

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moze i nadchodza ale i tak to bedzie w miare uproszczone ale zawsze to jednak jakis krok w wiekszy realizm w grach

Napisano

@_Arti_: akurat karty Caustic nie są w żadnym wypadku przeznaczone dla graczy - gry z GI jednak nadchodzą (z tym, że nie raytracing).

 

@Temporal: Akurat w grach to krok w tył - żeby na tej samej karcie zrobić raytracing to trzeba zrezygnować z wielu efektów które teraz są - fakt zyska się wielokrotne odbicia, ale ostatecznie jakość się pogorszy... na RT w grach jeszcze trzeba trochę poczekać.

Napisano

Hmm.. Brazil wraca do łask? ;)

Napisano

W sumie nie wiem jak ocenic te karty. Predkosc i osiagi porownywalne z FPrime dla LW, czyli rozwiazaniem czysto softwarowym. Czyli albo nalezy gratulowac szybkiego algorytmu Brazila albo rozpaczac nad powolnoscia karty.

Napisano

Wygląda bardzo podobnie do tego co ChaosGroup pokazywało już kupę czasu temu. Bez specjalnych kart ;]

Hitler is not amused.

Napisano

Ano bylo, troche szkoda bo newsy sprzed paru miesiecy mowily o przelomie jesli chodzi o osiagi. Nie chce krakac ale zamiast osiagow mozemy zimny prysznic co najwyzej dostac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności