Posted September 28, 200915 yr Nareszcie skończony MiG-29:). Wiem, że jak zwykle możnaby jeszcze trochę posiedzieć ale uznałem, że już wystarczy. Nie wykluczam kolejnych ujęć a nawet jakiejś animacji. Oczywiście wszelka krytyka mile widziana:)
September 28, 200915 yr Piękna rzecz! Jako całość - robi znakomite wrażenie. Piękny model i kolory. Ogień z dysz - rewelacja. Co do krytykanctwa: moim zdaniem bump jest za duży - trochę ten samolot wygląda jak mały modelik. Mógłaby też być gdzieś mapa specular, żeby zaburzyć odbicia światła na powierzchniach. Mogłoby też być więcej światła wypełniającego (ambient) i brud na rakietach. Teraz jest bardzo sterylnie. Trochę brak samego "powietrza". Jak "zetniesz" trochę czerni powinno być lepiej. Poza tym, mam taki myk do powietrza: powiel całość obrazu, mieszanie warstw typu screen (krycie około 13%) i mocno zbluruj gaussem (wysokie wartości). Dzięki temu można zlikwidować tą próżnię. Tyle krytyki. I tak jest dobrze. Graty ukończenia miga :) Pozdrawiam Edited September 28, 200915 yr by peter_f
September 28, 200915 yr No! To drugi MiG w powietrzu! Gratuluję ukończenia pracy! Zgodzę się z uwagami Piotrka. Generalnie popracowąłbym jeszcze nad integracją z tłem i usunął ten babol oświetleniowy tuż za osłona kabiny pilota. teraz jest tam jakiś taki nieładny blik, jakby osłona miała inny odcień niż kadłub. A ogień faktycznie fajny!
October 1, 200915 yr wyszło naprawdę pięknie :) możesz się podzielić czym robiłeś ten ogień? fume fx, czy może czymś innym. Ode mnie 5* :P Pozdrawiam.
October 1, 200915 yr Author Ogień bez żadnych pluginów:) Jest to po prostu kilka sfer i cylindrów z falloffem na opacity i self-illumination plus mapy proceduralne typu noise i smoke. Rozgrzane powietrze to postprodukcja w PS. W sumie jeśli ktoś chce to mogę wrzucić screeny z ustawień materiałów ale renderuję Brazilem więc nie wiem czy komukolwiek się przydadzą.
October 15, 200915 yr Wygląda jakby z fabryki wyleciał, taki idealnie czysty, troche się gryzie z chmurami. Technicznie pierwsza klasa :)