darknaner Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 Witam, pracuje nad czyms takim: tu troche szerszy kadr ale wydaje mi sie ze tamten lepszy http://darknaner.ovh.org/pliki/3d/bunker/1_1.jpg a więc: potrzebuje porad apropo kadru który lepszy, jak inaczej ustawić kamere jeśli nie tak^, i ogulnie co i jak dopracować. Może ośiwecicie mnie czymś odkrywczym.
jahred6 Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 Moim zdaniem oba kadry dobre. Trawa bardzo ładna - jak ją zrobiłeś ? Opisz coś w czym jak i dlaczego ;-) Budynek dość ładny, można by go jeszcze trochę porzeźbić. Kolor drzwi - żólty - jakoś do mnie nie przemawia. Bluszczyk trochę blady. Trzeba Ci przyznać że ładnie dziergasz te obrazki. Projekt Twój ?
cucsoniuss Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 modele i scena super tylko swiatło i enviroment coś dziwnie wpływają na trawę. Być może to jest wina materiału. Powinna być bardziej soczysta i żywsza. Pobaw się kamerą i światłem albo powalcz z materiałem. Kadr według mojej skromnej wiedzy jest ok. Też brakuje odbić na szybach.
darknaner Napisano 12 Październik 2009 Autor Napisano 12 Październik 2009 thx thx, więc: trawa troche straciła saturacji przy postprodukcji, chyba, bluszcz faktycznie blady, projekt nie mój, drewniane drzwi były w oryginale, trawa zrobiona po kilka "ździebeł" róznej wielkosci i odcienia posketerowane do proxy potem rozmieszczone groundwizem. można powiedzieć że trawa na bazie tutoriala Peter'a Guthrie milewidziana dalsza krytyka
Camel Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 A projekt Twój? :) ee interesuje mnie też to, jaki sprzęt wykorzystałeś :) Ogólnie ciekawie, wśród drzew tylko ciemno. Pochwała za niesamowity koncept.
darknaner Napisano 13 Październik 2009 Autor Napisano 13 Październik 2009 (edytowane) thx Dunablaster, projekt nie mój wśród drzew owszem ciemno ale to przez niskie ustawienia irr i lc chyba. ee interesuje mnie też to, jaki sprzęt wykorzystałeś :) co masz na myśli dokładnie? jeśli soft to 3dsmax, vray, PS Edytowane 13 Październik 2009 przez darknaner
Camel Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 co masz na myśli dokładnie? jeśli soft to 3dsmax, vray, PS sprzęt to hardware, programy to software. i taka jest różnica. Jaki masz więc, to mnie ciekawi, bo jak ktoś robi na słabuchu coś dobrego to może mi się pochwalić to bym od niego zasięgnął nieco rad :)
darknaner Napisano 15 Październik 2009 Autor Napisano 15 Październik 2009 (edytowane) sprzęt raczej mocny: phenom II (3GHz X 4)+ 4 GB ram ale myśle ze na słabszych kompach też pociągnie, cała trawa i wszystkie drzewa to vray proxy. EDIT: kolejny shoot, "wstępnie gotowy". Poddaje szerszej krytyce przed "oficjalnym" zakończeniem: hi-res Edytowane 15 Październik 2009 przez darknaner
Mulholland Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 Hej. Podoba mi się całość. Ostatni obrazek zrobił na mnie niezłe pierwsze wrażenie, ale po chwili nie ma na co patrzeć. Podoba mi się całą koncepcja platyczna postprodukcji, zieleń + beton fajnie wygląda. W pierwszym obrazku nie podoba mi się czarny cień na pierwszym planie, przydałoby się chociaż trochę ekspozycji, albo żeby nie był taką wielka czarna plama. Ale możliwe że to mój monitor tak przyciemnia. Jeśli chodzi o tekstury to coś mi nie pasuje w jakości bump/displacement. Np w drugim obrazku może trochę ostrzejsze powinny być te krawędzie chropowatości. Teraz są obłe. Nie wiem czy to w tym sęk, ale coś mi nie gra. Co masz na myśli mówiąc "scatterowałęm do proxy?". Wiem co to jest proxy, ale "scatterować" do proxy?
Camel Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 Jeśli 4 GB RAM, to powiem Ci szczerze, że bardzo gratulacje ;) musiałbym nieco Cię naśladować, jesteś wzorem dla innych pracujących na sprzęcie z 4 gb ram ;)
NV Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 Hmm czy gratulacje to jeszcze nie wiadomo ;) Powiedz ile się liczyło.
darknaner Napisano 15 Październik 2009 Autor Napisano 15 Październik 2009 sry za "posketerowanie" :D, za dużo zajęć, za mało snu. (posketerować = rozmieścić patrz: słownik z darknanerskiego na polski :P) chodziło mi o to że trawa i drzewa wyeksportowane do vrayproxy, i że są rozmieszczone groundwizem. Co do tekstur, faktycznie bump troche rozmyty, może sie tym zajme, troche szkoda że nie zauważyłem tego sam bo cała postprodukcja pujdzie na marne. liczyło sie dość szybko, pierwszy render to test na niskich ustawieniach, przypuszczam że w dwóch godzinach sie zmieścił, nie pamiętam dokładnie. nie ma na co patrzeć? niby tak... ale czego oczekiwać od betonowej ściany:P btw co tu podziwiać jeśli chodzi o pamięć?
Camel Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 BTW, ja nie bawiłem się na taką skalę jak Ty z proxy xd zeby tą trawę zrobić i drzewa :o :p chwalę Cię więc, jesteś przykładem :D dobranoc idę spać :p Nvidia: a sie czasu nie czepiam xd czepiam się RAMu :)
mkeruj Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 Dunablaster, jak sie dowiesz, do czego jest proxy, to wróć i zabieraj głos. Praca w miarę w porządku, wymaga wkładu czasu, żeby wycisnąć z niej więcej (bo można).
Camel Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 Dunablaster, jak sie dowiesz, do czego jest proxy, to wróć i zabieraj głos. ej Ty, wiem co to jest proxy, ale boję się nim bawić jak chciałbym mieć drzewka różnego gatunku, nawet 20 takich rodzajów, to i tak proxy mógłby nie pomóc.. już jeden test przeprowadziłem i kopnęło maxa :( Już zabrałem swój głos w tej sprawie i kończę sejmik z Tobą, ale dzięki za uwagę, pozdrowienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się