Pussik Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Witam :-) Obiecałam dziś wrzucić prace do WIP`a więc to robie. Jest to moja 2 poważna praca i pierwsze auto. :) Odrazu uprzedzam, ze wpierw zajmuje się modelowaniem, a wszelkie materiały są (jeżeli są) \'od tak sobie\' :-) a wszystkie zostaną zrobione i tak do nowa. :-) Większość łączeń karoserii (rowki) zostanie dopiero zrobione. Dokładne odwzorowanie kształtu karoserii zgodnie z orginałem, także w drodze. Wpierw wrzuce tutaj adres oficjalnej strony projektu, gdzie znajdują się zdjęcia realnego Porsche, rendery poszczególnych części i kilka innych rzeczy. Zapraszam: www.members.lycos.co.uk/pussik/site/index.html No to teraz rendery: Materiały próbne. Możliwe, że zrobie od nowa zacisk. :) Całe koło. Felga pewnie też zostanie zrobiona od nowa. :-) Łączenie klapy z resztą samochodu narazie takie prowizoryczne :> Krztałt całego boku i nadkoli będą dopiero formowane. :-) Siatka 1 Siatka 2 Ponadto: Render światła 1 Render światła 2 Tylnia klapa nad silnikiem Inny widok na tylnią klape samochodu [Edytowany w 12-6-2004 » Pussik] [Wyedytowany dnia 13-6-2004 > Pussik] [Wyedytowany dnia 22-6-2004 > Pussik] [Wyedytowany dnia 2-7-2004 > Pussik]
Gość eax Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Preeety Coool, ale cos mi niepasuje nad swiatlem.
navi Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 hej super!(a jestes dziewczyną?)jesli tak no to hmm az mnie zatkalo :))))))))a masz fotke? hehe
Pussik Napisano 11 Kwiecień 2004 Autor Napisano 11 Kwiecień 2004 No to jeszcze PROSZE o nie robienie z tego tematu, off-topicu na mój temat !! Batman, moja fotka w avatarze. Więcej fotek jest na stronie: www.members.lycos.co.uk/pussik/site/index.html Kryhas, narazie to są same \'oczodoły\' świateł. :)
Kryhas Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Witam. Niezła bryka i ładnie zrobiona. Mam nadzieje że światła będa zmienione. :] Oby tak dalej
chveti Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 tak obserwowalem twoje wyczyny na stronce od pewnego czasu i widze ze wszystko pieknie ci idzie ja sie zastanawiam nad boxter\'em \"No to jeszcze PROSZE o nie robienie z tego tematu, off-topicu na mój temat !! \" ok przeniose to na wolne dyskusje...:D
Myszek Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 hmm.... calkiem calkiem ladnie, ale przedni wlot powietrza musisz poprawic, tak samo z tylu na zagieciu na zdjeciu wydaje sie inaczej. Ale za to fajne hamulce :)
kozioo Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Zaznaczyłem co na pierwszy rzut oka jest \"fe\";) Nie zaznaczyłem tylko rzeczy któa najbardziej mnie gryzie - to jest porsche:) Poza tym felga nie specjalnie mi się podoba.
Pussik Napisano 11 Kwiecień 2004 Autor Napisano 11 Kwiecień 2004 Fakt, że to Porsche jest największą zaletą. ;P Pisałam, felge zrobie od nowa (za jakiś blizej nieokreslony czas), a bok i nadkola oczywiście całe do poprawy gruntownej. :-) Również przedni spojler nie jest idealny. :) Jutro powinnam znaleźc czas na to. :-)
Jedrush Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 mmmm , najpiekniejszy samochod na swiecie.(nie chodzi o wykonanie ale o temat..)a wykonania nie komentuje bo dla mnie to i tak jest b. dobrze, sam nie potrafilem zrobic czegos nawet podobnego do porche(a probowalem , oj probowalem)
Phantom Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 witam...troche mnie zatkało widząc podpis autora pod GTetką...cholera będe bacznie śledził ten topic...nie tylko ze względu na sam samochód...ale chce zobaczyć jak będzie sprawować się kobieca ręka przy modelowaniu samochodu...Bardzo jestem ciekaw efektu...powodzenia :) pozdrawiam...
Bzyku Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 O fajne :), choc to niby porsche no ale jest. wiec tak 1.caly ten element należałoby oddzielic od reszty nadwozia . 2.tam powinien byc wiekszy kąt, podziel poligony na calej dlugosci ale od góry. 3.caly dol spoilera musisz wyciagnąc do przodu i powinien zam byc dosć mocny kant :). ps. no chlopaki uczcie się :D wiesz pussik nie spodziewalem sie nigdy czegos takiego :) swietna sprawa.
Shahow Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Co ja tutaj bede mówił. porsche spoko, sam nie potrafie robic samochodów, musze w koncy spróbować. Najwazniejsze jest to, że to jej druga poważniejsza praca i jest stosunkowo młoda w maxie, a co kurde już robi :) Wszyscy tutaj jesteśmy zagrożeni :D:D:D
Marcin_ps Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 ciekawe polaczenie. piekna \"kobieta\" + \"piekny\" samochod...
gollum Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 A ja proponuje oceniać model a nie nabijać posty durnowatymi komentarzami, jak ten powyżej. Z wyrazami szacunku ;P Gollum P.s. Model ok, poraw co nieco (jak wyżej) i bedzie fajnie. Gratuluje modelu.
Batou Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Jest to pierwsze i ostatnie ostrzeżenie. Proszę pisać na temat i układać sensowne zdania, które będą pomagać autorowi/autorce w dalszej pracy. Model jak na razie całkiem niezły. Bzyku pokazał już rzucające się w oczy błędy. Ciekaw jestem efektu końcowego.
illy Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Pussik: mam nadzieje ze rowki w tarczy i piascie od hamulca to juz sa modelowane a nie tak jak w karcie graficznej - bolean:D pokaz low poly wire
sikham Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 maska wydaje sie być wklęsła :/ ale i tak jest lepsze niż porshe na squir autorstwa pewnego grafika ;)
Bzyku Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Sikham !!\"porsche\"!! a nie \"porshe\" :). a wczoraj mielem jeszcze cos o feldze powiedziec ale zapomnialem :). wiec tak co to są te dziwne wyrostki, te wybrzuszenia gladko wchodzą w pierscien felgi tu taki przyklad zdjęciowy:::: FELGA GT FELGA GT_2 FELGA GT_3
Gość eax Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 model jest git, masz juz jakis pomysl na scenerie??
Pussik Napisano 12 Kwiecień 2004 Autor Napisano 12 Kwiecień 2004 Mam. Bedą 2 sceny, jedna z nich ma wyglądać jak zdjęcie w tym topicu, gdzie Porsche jest w salonie na obracajacej sie podłodze, a druga scena będzie wymagała GI. Co do siatki koła i jego elementów, to puki co nie zrobie, gdyż koło jest w innym savie, do którego nie zaglądałam miesiąc. :) Bzyku, felga którą mi pokazałeś wogóle nie wchodzi w rachube, ona jest od Porsche Carrera GT z 2001r (concept), wersja z 2004 różni się własnie takimi szczegółami, jak: światła na spojlerze, lusterka, dwa wystające elementy silnika za siedzeniami i kilkoma innymi. :-) Także silnik jest nieco wyjdmniejszy (o 14KM). Nie zmienia to jednak faktu, ze felge zrobie od nowa bo i tak nie trzyma się orginału. :-) Jakieś 40 zdjęć Carrery GT 2004, jest na mojej stornie w dziale fotki.
Gość eax Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 masz klase.... a co do scenki to moze fabryka? Duzo roboty bo trzeba by full modelowac, np poszczegolne elementy samochody(wachacze, waly itp) no i maszyny. Mozna by nawet zrobi dwie lub trzy tasmy produkcyjne, a nanich porschawki w roznym \"stadium\", poczawszy od golej klatki a skonczywszy na lakierowniu, i zycze powodzenia w dalszej pracy.
Pussik Napisano 12 Kwiecień 2004 Autor Napisano 12 Kwiecień 2004 Poprawiłam część elementów, z tego co zaznaczył kozioo i Bzyku. Render: Niestety przykra wiadomość, od dziś nie będę miała w domu internetu, do odwołania. :-) Ale jakoś to będzie. :-) Renderki nadal będą się pojawiały!
marqz Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 Pussik widze że zabrałas się za autka. Fajne wygląda siateczka, widzę że naprawdę każdy szczegół jest odwzorowany. 3MAY tak dalej, życzę powodzenia & czekam na update\'y.
beeper Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 eax88 - takich porshe jak to nie produkuje sie w takich ilosciach jak fiaty panda.
Gość eax Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 a widziales kiedys na photkach fabryka astona? Oni tam robia wszystko recznie i jakos maja tasmy produkcyjne :P
beeper Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 no ale nie maja 3 tasm produkcyjnych zeby nadazyc z tysiacznymi zamowieniami na ich fury.
gollum Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 No to ja proponuje coś podobnego jak w raporcie mniejszości. taka \"mała\" fabryczka z robotami. Wiem że one sąskłądane ręcznie, ale to mogłoby ciekawie wyglądać.
xMark Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 ja to cie podziwial za szczegolowosc i wytrwalosc. tylko pozazdroscic zapału z jakim pracujesz. co do modelu to pare bledow jest ale to z pewnoscia poprawisz :D zapowiada sie niezly model :D pozdro edit aha i pokazuj troche jasniejsze renderki tch kół bo nic nie wiedac.
dawid Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 model bardzo mi sie podoba, gratuluje... BTW ile takie porsche kosztuje :D ? do wymienioinych usterek dodam jeszcze te mało znaczące pozdrawiam
Pussik Napisano 13 Kwiecień 2004 Autor Napisano 13 Kwiecień 2004 Z tego co czytałam to $440 000, gdzie indziej widniałą cena około $500 000. David, to dla Ciebie: Już poprawione. :-)
dawid Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 przy takim aucie każda duperelka kosztuje kolejne 10$ , ogrzewana skrzynia biegów :D ooo tak lepiej :) duuzo lepiej :]
sikham Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 a maska dale wgnieciona ;) do porsche dodatki są \"tanie\" w sumie w ferrari za pasek na nadwoziu śpiewają 10000$ ;)
empik Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 zajeb.... eghm fajny model jeszcze ty jestes dziewczyma az mnie zatkalo........... nawet ja tak nie umiem spox!! pozdr
Bzyku Napisano 14 Kwiecień 2004 Napisano 14 Kwiecień 2004 ja razil bym tpbie zmniejszyc gestosc tam wlasnie w okolicy przedniej lampy bo ciezko bedzie utrzymac tam gladkosc
Pussik Napisano 17 Kwiecień 2004 Autor Napisano 17 Kwiecień 2004 Ok Bzyku. Postaram się przeanalizowac i coś zrobić w tym miejscu. :-) Narazie pracuje nad drzwiami... :| Wczoraj miałam załamanie nerwowe, Porsche dało mi w kość. Ta przesiadka z 3DSM 5 na 3DSM 6 dziwnie wypadła. Mam wrażenie jakby 3DSM 6 inaczej definiował meshmooth. :| Nagle mam problem z tworzeniem ostrych krawędzi po meshmooth. Tak czy siak ... staram się pracowac dalej.
dynio Napisano 17 Kwiecień 2004 Napisano 17 Kwiecień 2004 w maxie 6 w mesh smoothie z zakładce parameters zaznaczasz smoothing groups i w taki sposób tworzysz ostre krawędzie ... oczywiście wcześniej definiujesz odpowiednim poly dane smoothing groups :]
dynio Napisano 17 Kwiecień 2004 Napisano 17 Kwiecień 2004 mam nadzieję ,że to o to chodziło , bo tak najłatwiej tworzyć ostre krawędzie przy jednoczesnym zastosowaniu mesh smooth\'ingu :] Pozdrawiam
kingwins Napisano 17 Kwiecień 2004 Napisano 17 Kwiecień 2004 Wow, jak dla mnie bomba, w czym modelujesz?
dynio Napisano 17 Kwiecień 2004 Napisano 17 Kwiecień 2004 Mi to wygląda jak 3d Studio i poly modeling ;]
Pussik Napisano 17 Kwiecień 2004 Autor Napisano 17 Kwiecień 2004 Dobrze Dynio, poly modelling oraz 3DSM 5 -> 6. Karoseria robiona z plane, szkielet też. :-)
dawid Napisano 18 Kwiecień 2004 Napisano 18 Kwiecień 2004 jezeli chodzi o mesh smootha nurbs to chyba tak samo robi...z tym ze jest hiper przydatny tryb isoline uwielbiam go :)
illy Napisano 19 Kwiecień 2004 Napisano 19 Kwiecień 2004 Originally posted by dawid przy takim aucie każda duperelka kosztuje kolejne 10$ , ogrzewana skrzynia biegów :D Chcialbym zeby w moim stilo kazda rzecz kostowala 10 USD. Bym panoramiczny dach dorzucil, szyby z tylu, no i silni 140KM a nie tylko 115 :>> chyba chodzi ci o 10 tys usd
dawid Napisano 20 Kwiecień 2004 Napisano 20 Kwiecień 2004 :) nom - raczej 10K $ - ale to raczej oczywiste hehe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się