Napisano 11 Kwiecień 200420 l Witam, Razem w czworke (Ja moj brat, Kryhas i tomek) postanowilismy zrobic wspolna animacje, \"Obrona Stalingradu\", Miasto sie tworzy, jak widzieliscie Tomek zaczal juz kolejny samolocik ja zaczalem samochodzik, a kryhas SDKFZ 221. Scenariusz juz jako taki mamy, ale trzeba go jeszcze dopracowac, i jak bedzie sonczony i jak bedziemy mieli dobry humor to wam go pokarzemy :P . Nizej zamieszczam mojego gazika, to jest cos w rodzaju modelu lowpoly, zwlaszcza ze bedzie on lezal na poboczu, i niebedzie sie zbyt w oczy rzycal.
Napisano 11 Kwiecień 200420 l Witam wszystkich. Jak już wiadomo robie SDKFZ 221 do animacji. Nie mam jednak wszystkich blueprintów (góra, przód i tył) i tu mam drobny problem. Jakby ktoś posiadał takowe blueprinty (np. w książkach)to byłbym wdzięczy za podrzucenie ich na forym, gg lub e-maila (w tym wypadku zeskanowaniu). Nie piszcie żebym szukał na Googlu bo to już zrobiłem i znalazłem tylko bok SDKFZ 221.
Napisano 11 Kwiecień 200420 l zycze powodzenia w animacji, co do modelu to jak na low poly moze byc, ale opony moglbys poprawic
Napisano 11 Kwiecień 200420 l zapomnialem napisac ze opony sa w fazie modelowania jak narazie to sa zwykle tuby a to wyglada okropnie
Napisano 11 Kwiecień 200420 l Zycze powodzenia, oby wam sie udalo. Na pewno bede tu zagladal. Pozdrawiam
Napisano 12 Kwiecień 200420 l wrzucam 1st rendera z miasta, to jest jeszcze bardzo wczesne stadium, nawet podloza niema, i cala scenka bedzie sprawiala wrazenie koloru pomaranczowego wpadajacego w braz, tak jakby w powietrzu unosilo sie duzo kurzu. piszcie co jeszcze mozna zmienic/dodac
Napisano 12 Kwiecień 200420 l modeling: popraw nieco dziury w oknach (ten budynek na srodku) te dziury na dole budynków to drzwi? jesli tak to chyba nieco za małe tekstury: tekstura na samej górze budynków po bokach zbyt często się powtarza poza tym zapowiada się naprawdę fajnie
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Ambitny projekt :). Na razie w sumie nie ma co oceniać. Do ruin Stalingradu dużo brakuje. Ciekawi mnie jak zrobicie te zwały gruzu, tam tego było bardzo dużo. Czy będą sceny z żołnierzami?. Polecam odpalić program VirtualDUB i zrobić bardzo dużo screenów z filmu \"Wróg u bram\". Chyba lepszych referek nie znajdziecie. Macie w planach zrobić maxymalnie realistyczną animacjie czy coś jak w intro do gier, czy może animacja zrobiona \"na starą\"?. Hm zmienił bym kadr na bardziej panoramiczny, ten mi się nie bardzo podoba. Od czasu do czasu dajcie jakiąś starą fote żeby się klimat zrobił. 3mam kciuki chłopaki! Będe tu często wchodził. \"Stalingrad\" to nie może być byle jaka scena, postarajcie się :)! Pozdrawiam Pionier
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Najlepsze tego typu scenki były chyba w szeregowcu Ryan\'ie (nie wiem jak to się pisze). Gruzy były wręcz mistrzowskie, prowadzenie kamery bezbłędne i widoki brdzo realistyczne. Pozdro Salvator
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Salvator, z tą róźnicą że w filmie \"Wróg u bram\" akcja przez cały film toczy się własnie w Stalingradzie (w Szeregowcu to masz referki z lądowania w Normandii :P ).
Napisano 12 Kwiecień 200420 l powiem ze ogladalem \"Wrog u bram\" i ten film mi sie bardzo podobal, postaramy sie zrobic cos na wzor sceneri zawartej w filmie, ja sam jeszcze niewiem jak to bedzie z tymi gruzami, jak narazie to chodze po miescie i ogladam jak takie gruzy wygladaja naprawde, myslalem troche nad particlami. A co do szerokosci obrazu, to jeszcze tego nie omawialismy ale chyba zrobimy to tak szerokie jak w kinie. Co do zolnierzy to owszem beda, i to bedzie pare niezlych scenek z nimi, dlatego postaramy sie zrobic bardzo realistyczne twarze. Acha i animacja ma byc jak najbardziej realistyczna, tylko niewiem czy nasze kompy to wytrzymaja.
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Tomek, lub Eax dostaliście moje wiadomosci na U2U ? Bo nikt nie odpowiada z was :)
Napisano 12 Kwiecień 200420 l ambitne, i ja od siebie fodam, ze fajnie by bylo slyszec jakis podnoszacy socjalistyczny soundtrack :D
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Szkoda że tekstura budynków wszędzie taka sama .. i jakieś takie bardzo nie naturalne póki co się wydaje .. Pomyśł dobry .. pytanie jak z zapałem :)
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Napiszcie w skrocie scenario jaki jest i ile chcecie min wycisnac, pozatym moglibyscie dac animatik. A co do rendera to zbyt szeroka ulica co do budynkow sprawia bardziej makietowate wrazenie. Troche takich animacji tutaj widzialem w trakcie produkcji, ale jeszcze zadnego animatika w akcji co jest bynajmniej smieszne, nie wiem czemu wiekszosc tak od tego ucieka a to fundament takich produkcji, pozatym wtedy naprawde by mozna podyskutowac na temat.
Napisano 13 Kwiecień 200420 l Originally posted by eax88 Witam, Razem w czworke (Ja moj brat. (...) Scenariusz juz jako taki mamy, ale trzeba go jeszcze dopracowac, i jak bedzie sonczony i jak bedziemy mieli dobry humor to wam go pokarzemy :P 1. Twój brat tzn kto? 2. Dopracować scenariszu i pokazać na forum! Pozdrawiam
Napisano 13 Kwiecień 200420 l i polaczyc to z omaha, i bedzie film wojenny heheh ;)... a tak ode mnie, to zaczalbym od ludzi, a nie samochodow ;)...
Napisano 13 Kwiecień 200420 l i budynki potem otoczenie reszta a na koncu ludzie bo nie wiemy ile poradza nasze kompki. A ludzi maga toche poligonkow zerzrec :) wiec moze bede ,a moze nie :)
Napisano 13 Kwiecień 200420 l niemam pomyslu jak zrobic fajny gruz, ale zamieszczam nizej screnna z kolejnym budynkiem
Napisano 13 Kwiecień 200420 l Originally posted by eax88 niemam pomyslu jak zrobic fajny gruz, ale zamieszczam nizej screnna z kolejnym budynkiem \"nie mam pomyslu\" to liczba pojedyncza wiec odp to 1 osoby :P
Napisano 13 Kwiecień 200420 l moze daj jakies porozwalane ceglowki.. porub tez spalone drewno wiesz takie czarne a gruz ??... moze sprubuj porobic wieksze kamienie zasypane mniejszymi jeszcze pyl pod wszystkim... oraz jakies czasteczki unoszace sie w powietrzu bo to co masz to tak jakby mgla chyba ze to miala byc mgla pracuj dalej
Napisano 13 Kwiecień 200420 l a mnie się to dalej kojarzy wszystko z call of duty , nawet ten ostatni renderek , wgrze trzeba było przejść w takie miejsce jak w tym renderq
Napisano 13 Kwiecień 200420 l Wybraliście sobie cholernie trudny temat na animke:] Odwzorowanie zniszczenia, chaosu, brudu jest bardzo wymagające... Ale życze powodzenia i czekam aż pokazecie więcej. Bo na razie to skromnie dosć;)
Napisano 14 Kwiecień 200420 l ten mur mi jeszcze niewychodzi najlepiej, ale tak to mniej wiecej wyglada. acha i jest to jeszcze bez oswietlenia a bedzie GI
Napisano 14 Kwiecień 200420 l heh sciana porozwalana, a okno calutkie dziwnie to wyglada :/ a reszta moze byc ale te zabrudzenia na scianach dziwnie wygladaja
Napisano 14 Kwiecień 200420 l dobra troche te okna rozwale, a co do sciany to tak jak napissalem, to jest w fazie projektu
Napisano 14 Kwiecień 200420 l a teraz jak ta texturka sie wam podoba?? No i oknatroche poprawilem, to texturka a tu scena z ta texturka
Napisano 15 Kwiecień 200420 l no coraz lepiej robisz postepy ale nie pasuje mi jeszcze jakos to laczenie pylu z sciana wiesz to na dole. jakos zaprosto wyglada
Napisano 15 Kwiecień 200420 l co to za guzy na murze ? to tekstura w kanale bump ? - jesli tak to chyba jest odrotnie nalozona...
Napisano 15 Kwiecień 200420 l ja tu zapodam swoje kilka groszy hm moglbys cos z ta mgla pokombinowac jest jakas nie zabardzo ale tu to ci raczej nie pomoge nie walczylem z mgla za wiele razy a i zadnego super efektu nie uzyskalem hm niewiem poszukaj moze jakiegos tutka ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto