Skocz do zawartości

Animacja 3d: Obrona Stalingradu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Razem w czworke (Ja moj brat, Kryhas i tomek) postanowilismy zrobic wspolna animacje, \"Obrona Stalingradu\", Miasto sie tworzy, jak widzieliscie Tomek zaczal juz kolejny samolocik ja zaczalem samochodzik, a kryhas SDKFZ 221. Scenariusz juz jako taki mamy, ale trzeba go jeszcze dopracowac, i jak bedzie sonczony i jak bedziemy mieli dobry humor to wam go pokarzemy :P . Nizej zamieszczam mojego gazika, to jest cos w rodzaju modelu lowpoly, zwlaszcza ze bedzie on lezal na poboczu, i niebedzie sie zbyt w oczy rzycal.

  • Odpowiedzi 115
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam wszystkich.

Jak już wiadomo robie SDKFZ 221 do animacji.

Nie mam jednak wszystkich blueprintów (góra, przód i tył) i tu mam drobny problem.

Jakby ktoś posiadał takowe blueprinty (np. w książkach)to byłbym wdzięczy za podrzucenie ich na forym, gg lub e-maila (w tym wypadku zeskanowaniu).

Nie piszcie żebym szukał na Googlu bo to już zrobiłem i znalazłem tylko bok SDKFZ 221.

Napisano

zapomnialem napisac ze opony sa w fazie modelowania jak narazie to sa zwykle tuby a to wyglada okropnie

Napisano

wrzucam 1st rendera z miasta, to jest jeszcze bardzo wczesne stadium, nawet podloza niema, i cala scenka bedzie sprawiala wrazenie koloru pomaranczowego wpadajacego w braz, tak jakby w powietrzu unosilo sie duzo kurzu. piszcie co jeszcze mozna zmienic/dodac

4.jpg

Napisano

modeling: popraw nieco dziury w oknach (ten budynek na srodku)

te dziury na dole budynków to drzwi? jesli tak to chyba nieco za małe

tekstury: tekstura na samej górze budynków po bokach zbyt często się powtarza

poza tym zapowiada się naprawdę fajnie

Napisano

Ambitny projekt :).

 

Na razie w sumie nie ma co oceniać. Do ruin Stalingradu dużo brakuje. Ciekawi mnie jak zrobicie te zwały gruzu, tam tego było bardzo dużo. Czy będą sceny z żołnierzami?. Polecam odpalić program VirtualDUB i zrobić bardzo dużo screenów z filmu \"Wróg u bram\". Chyba lepszych referek nie znajdziecie. Macie w planach zrobić maxymalnie realistyczną animacjie czy coś jak w intro do gier, czy może animacja zrobiona \"na starą\"?. Hm zmienił bym kadr na bardziej panoramiczny, ten mi się nie bardzo podoba.

 

Od czasu do czasu dajcie jakiąś starą fote żeby się klimat zrobił.

 

3mam kciuki chłopaki!

 

Będe tu często wchodził.

 

\"Stalingrad\" to nie może być byle jaka scena, postarajcie się :)!

 

Pozdrawiam

Pionier

Napisano

Najlepsze tego typu scenki były chyba w szeregowcu Ryan\'ie (nie wiem jak to się pisze). Gruzy były wręcz mistrzowskie, prowadzenie kamery bezbłędne i widoki brdzo realistyczne.

 

Pozdro

Salvator

Napisano

Salvator, z tą róźnicą że w filmie \"Wróg u bram\" akcja przez cały film toczy się własnie w Stalingradzie (w Szeregowcu to masz referki z lądowania w Normandii :P ).

Napisano

powiem ze ogladalem \"Wrog u bram\" i ten film mi sie bardzo podobal, postaramy sie zrobic cos na wzor sceneri zawartej w filmie, ja sam jeszcze niewiem jak to bedzie z tymi gruzami, jak narazie to chodze po miescie i ogladam jak takie gruzy wygladaja naprawde, myslalem troche nad particlami. A co do szerokosci obrazu, to jeszcze tego nie omawialismy ale chyba zrobimy to tak szerokie jak w kinie. Co do zolnierzy to owszem beda, i to bedzie pare niezlych scenek z nimi, dlatego postaramy sie zrobic bardzo realistyczne twarze. Acha i animacja ma byc jak najbardziej realistyczna, tylko niewiem czy nasze kompy to wytrzymaja.

Napisano

Szkoda że tekstura budynków wszędzie taka sama .. i jakieś takie bardzo nie naturalne póki co się wydaje ..

Pomyśł dobry .. pytanie jak z zapałem :)

Napisano

Napiszcie w skrocie scenario jaki jest i ile chcecie min wycisnac, pozatym moglibyscie dac animatik. A co do rendera to zbyt szeroka ulica co do budynkow sprawia bardziej makietowate wrazenie.

 

Troche takich animacji tutaj widzialem w trakcie produkcji, ale jeszcze zadnego animatika w akcji co jest bynajmniej smieszne, nie wiem czemu wiekszosc tak od tego ucieka a to fundament takich produkcji, pozatym wtedy naprawde by mozna podyskutowac na temat.

 

Napisano
Originally posted by eax88

Witam,

Razem w czworke (Ja moj brat. (...) Scenariusz juz jako taki mamy, ale trzeba go jeszcze dopracowac, i jak bedzie sonczony i jak bedziemy mieli dobry humor to wam go pokarzemy :P

 

1. Twój brat tzn kto?

2. Dopracować scenariszu i pokazać na forum!

 

Pozdrawiam

Napisano

i budynki potem otoczenie reszta a na koncu ludzie bo nie wiemy ile poradza nasze kompki. A ludzi maga toche poligonkow zerzrec :) wiec moze bede ,a moze nie :)

Napisano

moj brat tzn ktos kto niema swojego konta na max3d,

Napisano

niemam pomyslu jak zrobic fajny gruz, ale zamieszczam nizej screnna z kolejnym budynkiem

6.jpg

Napisano

belkami sie nieprzejmujcie je wrzucilem od tako O

Napisano
Originally posted by eax88

niemam pomyslu jak zrobic fajny gruz, ale zamieszczam nizej screnna z kolejnym budynkiem

6.jpg

 

\"nie mam pomyslu\" to liczba pojedyncza wiec odp to 1 osoby :P

Napisano

to ja pisze sprostowanie do swojego : nie mamY pomyslu....

Napisano

moze daj jakies porozwalane ceglowki.. porub tez spalone drewno wiesz takie czarne a gruz ??... moze sprubuj porobic wieksze kamienie zasypane mniejszymi jeszcze pyl pod wszystkim... oraz jakies czasteczki unoszace sie w powietrzu bo to co masz to tak jakby mgla chyba ze to miala byc mgla

pracuj dalej

Napisano

textur jeszcze prawie niema dlatego to jest tak malo dopracowane

Napisano

Wybraliście sobie cholernie trudny temat na animke:] Odwzorowanie zniszczenia, chaosu, brudu jest bardzo wymagające... Ale życze powodzenia i czekam aż pokazecie więcej. Bo na razie to skromnie dosć;)

 

Napisano

chcemy zrobic taka nimacje zeby dostac za nia oscara :P

Napisano

ten mur mi jeszcze niewychodzi najlepiej, ale tak to mniej wiecej wyglada.

 

acha i jest to jeszcze bez oswietlenia a bedzie GI

 

Napisano

dobra troche te okna rozwale, a co do sciany to tak jak napissalem, to jest w fazie projektu

Napisano

a teraz jak ta texturka sie wam podoba?? No i oknatroche poprawilem,

to texturka

textura.jpg

a tu scena z ta texturka

10.jpg

Napisano

ja tu zapodam swoje kilka groszy hm moglbys cos z ta mgla pokombinowac jest jakas nie zabardzo ale tu to ci raczej nie pomoge nie walczylem z mgla za wiele razy a i zadnego super efektu nie uzyskalem hm niewiem poszukaj moze jakiegos tutka ...

Napisano

fakt te wypustki na muszre trzeba poprawic, a co do mgly to poprobuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności