Gość eax Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Witam, Razem w czworke (Ja moj brat, Kryhas i tomek) postanowilismy zrobic wspolna animacje, \"Obrona Stalingradu\", Miasto sie tworzy, jak widzieliscie Tomek zaczal juz kolejny samolocik ja zaczalem samochodzik, a kryhas SDKFZ 221. Scenariusz juz jako taki mamy, ale trzeba go jeszcze dopracowac, i jak bedzie sonczony i jak bedziemy mieli dobry humor to wam go pokarzemy :P . Nizej zamieszczam mojego gazika, to jest cos w rodzaju modelu lowpoly, zwlaszcza ze bedzie on lezal na poboczu, i niebedzie sie zbyt w oczy rzycal.
Gość eax Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 co nie moge zamiesci JPG na serwerze max 3d
Kryhas Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Witam wszystkich. Jak już wiadomo robie SDKFZ 221 do animacji. Nie mam jednak wszystkich blueprintów (góra, przód i tył) i tu mam drobny problem. Jakby ktoś posiadał takowe blueprinty (np. w książkach)to byłbym wdzięczy za podrzucenie ich na forym, gg lub e-maila (w tym wypadku zeskanowaniu). Nie piszcie żebym szukał na Googlu bo to już zrobiłem i znalazłem tylko bok SDKFZ 221.
Myszek Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 zycze powodzenia w animacji, co do modelu to jak na low poly moze byc, ale opony moglbys poprawic
Gość eax Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 zapomnialem napisac ze opony sa w fazie modelowania jak narazie to sa zwykle tuby a to wyglada okropnie
chveti Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 garałeś w call of duty??? tam jest wzorowy stalinigrad :D
Krzysiek Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Zycze powodzenia, oby wam sie udalo. Na pewno bede tu zagladal. Pozdrawiam
Gość eax Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 wrzucam 1st rendera z miasta, to jest jeszcze bardzo wczesne stadium, nawet podloza niema, i cala scenka bedzie sprawiala wrazenie koloru pomaranczowego wpadajacego w braz, tak jakby w powietrzu unosilo sie duzo kurzu. piszcie co jeszcze mozna zmienic/dodac
mkk3a Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 modeling: popraw nieco dziury w oknach (ten budynek na srodku) te dziury na dole budynków to drzwi? jesli tak to chyba nieco za małe tekstury: tekstura na samej górze budynków po bokach zbyt często się powtarza poza tym zapowiada się naprawdę fajnie
Pionier Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Ambitny projekt :). Na razie w sumie nie ma co oceniać. Do ruin Stalingradu dużo brakuje. Ciekawi mnie jak zrobicie te zwały gruzu, tam tego było bardzo dużo. Czy będą sceny z żołnierzami?. Polecam odpalić program VirtualDUB i zrobić bardzo dużo screenów z filmu \"Wróg u bram\". Chyba lepszych referek nie znajdziecie. Macie w planach zrobić maxymalnie realistyczną animacjie czy coś jak w intro do gier, czy może animacja zrobiona \"na starą\"?. Hm zmienił bym kadr na bardziej panoramiczny, ten mi się nie bardzo podoba. Od czasu do czasu dajcie jakiąś starą fote żeby się klimat zrobił. 3mam kciuki chłopaki! Będe tu często wchodził. \"Stalingrad\" to nie może być byle jaka scena, postarajcie się :)! Pozdrawiam Pionier
Salvator Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Najlepsze tego typu scenki były chyba w szeregowcu Ryan\'ie (nie wiem jak to się pisze). Gruzy były wręcz mistrzowskie, prowadzenie kamery bezbłędne i widoki brdzo realistyczne. Pozdro Salvator
Pionier Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Salvator, z tą róźnicą że w filmie \"Wróg u bram\" akcja przez cały film toczy się własnie w Stalingradzie (w Szeregowcu to masz referki z lądowania w Normandii :P ).
Gość eax Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 powiem ze ogladalem \"Wrog u bram\" i ten film mi sie bardzo podobal, postaramy sie zrobic cos na wzor sceneri zawartej w filmie, ja sam jeszcze niewiem jak to bedzie z tymi gruzami, jak narazie to chodze po miescie i ogladam jak takie gruzy wygladaja naprawde, myslalem troche nad particlami. A co do szerokosci obrazu, to jeszcze tego nie omawialismy ale chyba zrobimy to tak szerokie jak w kinie. Co do zolnierzy to owszem beda, i to bedzie pare niezlych scenek z nimi, dlatego postaramy sie zrobic bardzo realistyczne twarze. Acha i animacja ma byc jak najbardziej realistyczna, tylko niewiem czy nasze kompy to wytrzymaja.
Kajzer Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Tomek, lub Eax dostaliście moje wiadomosci na U2U ? Bo nikt nie odpowiada z was :)
empik Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 ooo ale zescie sobie pracke wybrali ciekawe jak to wyjdzie powodzenia
darkelf Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 ambitne, i ja od siebie fodam, ze fajnie by bylo slyszec jakis podnoszacy socjalistyczny soundtrack :D
und3r Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Szkoda że tekstura budynków wszędzie taka sama .. i jakieś takie bardzo nie naturalne póki co się wydaje .. Pomyśł dobry .. pytanie jak z zapałem :)
Rascal Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Napiszcie w skrocie scenario jaki jest i ile chcecie min wycisnac, pozatym moglibyscie dac animatik. A co do rendera to zbyt szeroka ulica co do budynkow sprawia bardziej makietowate wrazenie. Troche takich animacji tutaj widzialem w trakcie produkcji, ale jeszcze zadnego animatika w akcji co jest bynajmniej smieszne, nie wiem czemu wiekszosc tak od tego ucieka a to fundament takich produkcji, pozatym wtedy naprawde by mozna podyskutowac na temat.
Ghost REAKTYWACJA Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 widze Wasijli Zajcew zadzaiala :P
Pionier Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 Originally posted by eax88 Witam, Razem w czworke (Ja moj brat. (...) Scenariusz juz jako taki mamy, ale trzeba go jeszcze dopracowac, i jak bedzie sonczony i jak bedziemy mieli dobry humor to wam go pokarzemy :P 1. Twój brat tzn kto? 2. Dopracować scenariszu i pokazać na forum! Pozdrawiam
darkelf Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 i polaczyc to z omaha, i bedzie film wojenny heheh ;)... a tak ode mnie, to zaczalbym od ludzi, a nie samochodow ;)...
tomek Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 i budynki potem otoczenie reszta a na koncu ludzie bo nie wiemy ile poradza nasze kompki. A ludzi maga toche poligonkow zerzrec :) wiec moze bede ,a moze nie :)
Gość eax Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 moj brat tzn ktos kto niema swojego konta na max3d,
Gość eax Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 niemam pomyslu jak zrobic fajny gruz, ale zamieszczam nizej screnna z kolejnym budynkiem
Gość eax Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 belkami sie nieprzejmujcie je wrzucilem od tako O
Pionier Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 Wszystko jest za mało chaotyczne :) Pracuj dalej.
Gość eax Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 powinienes to sprostowac : \"pracujCIE\" :)
Pionier Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 Originally posted by eax88 niemam pomyslu jak zrobic fajny gruz, ale zamieszczam nizej screnna z kolejnym budynkiem \"nie mam pomyslu\" to liczba pojedyncza wiec odp to 1 osoby :P
Gość eax Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 to ja pisze sprostowanie do swojego : nie mamY pomyslu....
Szczupal Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 moze daj jakies porozwalane ceglowki.. porub tez spalone drewno wiesz takie czarne a gruz ??... moze sprubuj porobic wieksze kamienie zasypane mniejszymi jeszcze pyl pod wszystkim... oraz jakies czasteczki unoszace sie w powietrzu bo to co masz to tak jakby mgla chyba ze to miala byc mgla pracuj dalej
Szczupal Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 izrob brudne sciany oraz wiecej takiego jakby pylu na ziemi
Gość eax Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 textur jeszcze prawie niema dlatego to jest tak malo dopracowane
chveti Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 a mnie się to dalej kojarzy wszystko z call of duty , nawet ten ostatni renderek , wgrze trzeba było przejść w takie miejsce jak w tym renderq
kozioo Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 Wybraliście sobie cholernie trudny temat na animke:] Odwzorowanie zniszczenia, chaosu, brudu jest bardzo wymagające... Ale życze powodzenia i czekam aż pokazecie więcej. Bo na razie to skromnie dosć;)
Gość eax Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 chcemy zrobic taka nimacje zeby dostac za nia oscara :P
Gość eax Napisano 14 Kwiecień 2004 Napisano 14 Kwiecień 2004 ten mur mi jeszcze niewychodzi najlepiej, ale tak to mniej wiecej wyglada. acha i jest to jeszcze bez oswietlenia a bedzie GI
Myszek Napisano 14 Kwiecień 2004 Napisano 14 Kwiecień 2004 heh sciana porozwalana, a okno calutkie dziwnie to wyglada :/ a reszta moze byc ale te zabrudzenia na scianach dziwnie wygladaja
Gość eax Napisano 14 Kwiecień 2004 Napisano 14 Kwiecień 2004 dobra troche te okna rozwale, a co do sciany to tak jak napissalem, to jest w fazie projektu
Gość eax Napisano 14 Kwiecień 2004 Napisano 14 Kwiecień 2004 a teraz jak ta texturka sie wam podoba?? No i oknatroche poprawilem, to texturka a tu scena z ta texturka
Szczupal Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 no coraz lepiej robisz postepy ale nie pasuje mi jeszcze jakos to laczenie pylu z sciana wiesz to na dole. jakos zaprosto wyglada
Vetis Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 co to za guzy na murze ? to tekstura w kanale bump ? - jesli tak to chyba jest odrotnie nalozona...
Predator Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 ja tu zapodam swoje kilka groszy hm moglbys cos z ta mgla pokombinowac jest jakas nie zabardzo ale tu to ci raczej nie pomoge nie walczylem z mgla za wiele razy a i zadnego super efektu nie uzyskalem hm niewiem poszukaj moze jakiegos tutka ...
Grind Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 IMHO też z mgłą coś jest nie tak (wszystko wydaje sie za jasne )
Gość eax Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 fakt te wypustki na muszre trzeba poprawic, a co do mgly to poprobuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się