Skocz do zawartości

Mój pokój


Kefir0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przedstawiam swoją pierwszą w miarę dopracowaną(dopracowywaną ciągle) scenę. Z tyłu pokoju będzie lustro, które wyeksponuje cały rower treningowy. Wcześniej światło padało na podłogę. Podczas zmiany położenia "słońca" nie robiłem renderów testowych, gdy zorientowałem się w połowie renderingu to nie chciało mi się wyłączać. Później zmienię natężenie tego światła, żeby nie było tak jaskrawe. Do wymodelowania zostało jeszcze:

 

* Stół za kanapą

* Książki na meblach

* Plakaty na ścianie

* Drzwi

* Krzesło między drzwiami a stołem.

 

Modeluję w 3D Studio Max, renderuję w Mental Rayu

 

125qghv.jpg

Większe: http://i38.tinypic.com/fargc3.jpg

 

Czekam na uwagi.

Edytowane przez Kefir0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

delf77:

 

lampy na suficie nie masz? :)

* Żyrandol

 

 

 

dziwna ta pochylona dolna czesc w szafie

Jaka część ? Nie rozumiem, możesz zaznaczyć czy coś ?

 

zmienilbys kadr bo LG ( lewa gora ) pusta

 

Z tyłu pokoju będzie lustro

i

* Drzwi

 

 

 

dac77:

 

http://foto.ojej.pl/ojej/4/9/6/1/43_Zestaw_wypoczynkowy1.jpg oto moja kanapa(kolor niebieski). Po nałożeniu odpowiedniego materiału skóry IMO to to zdominowanie będzie ładnie wyglądało.

 

btw. dziwna zbieżność nicków ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarówno światło jak i sam kadr w tej wersji prezentują się o wiele lepiej. To co mi się nie podoba, to nogi tego krzesła, jakieś takie dziwne mi się wydają (jakby gubiły lekko proporcje). Do tego gdzie są "kółka"? - bo ich nie widzę. Ale ogólnie cała praca się fajnie zapowiada, tak więc życzę powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, kaloryferek ładny. Na Twoim miejscu zmniejszyl bym intensywnosc swiatla ktore wpada do pokoju poniewaz pzeswietlilo sie i prezetacja modeli wypada slabo.

 

Lustro faktycznie dodalo pokojowi "charakteru"

 

Aaa, i co to za plamy na suficie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombinowałem, czytałem i osiągnąłem efekt zadowalający.

 

(na krzesło proszę nie patrzeć)

6iwtue.jpg

350ouih.jpg

Może być ciemno, bo światło już tam nie dochodzi.

A możesz mieć za mało odbić w lustrze - zwiększ o 1 parametr Max deepth (zarówno pod F10 jak i w materiale lustra).

Próbowałem to zmienić. Ogólnie chodziło tu jeśli dobrze pamiętam to o parametr decay. Po naprawieniu niedoświetlenia napotkałem inne błędy, wkurzyłem się - usunąłem całe oświetlenie i zrobiłem od początku.

btw. jak już to depth.

 

kanapa na 2gim ujęciu jakby nie stykała się z podłogą
Jest to spowodowane tym, że mam ustawienia final gather na draft(słaba szczegółowość. Przyczyna oczywista)

 

fajny kaloryferek
Dzięki

 

Faktycznie, kaloryferek ładny.[/QuoTe]Tobie też dzięki

 

Aaa, i co to za plamy na suficie?
Poczytałem trochę o sampling radius(rozmiar pojedyńczych fotonów). Zwiększyłem w/w wartość i pozbyłem się plam.

 

Dziękuję za pochwały i uwagi. Dzięki takim ludziom aż chce się dalej pracować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

689b1j.jpg

 

Po krótkiej przerwie. Test tekstur. Borykam się z problemem - moja kanapa powinna mieć niebieski kolor, lecz po ponad godzinnej męczarni z tym kolorem odpuściłem sobie. Może zna ktoś jakiś sposób na to ?

 

O niedopracowanych teksturach drewna na meblach wiem.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzyskałem efekt zadawalający. Tak już chyba zostanie w kwestii oświetlenia.

 

xpwjt0.jpg

kliknij, aby powiększyć

 

Zostało mi jeszcze wiele. Między innymi:

*krzesło(model + tekstura)

*materiały(dzbanek, szklanki, książki)

*książki(modele)

*gitara(tekstura)

*kaloryfer(tekstura, ale może zrobię go od nowa)

*inne dodatki typu perfum, pudelka jakies, wiecej ksiazek

 

co do kabli/kontaktów: kable zostały zrobione jeszcze przed "zadaszeniem" i innymi podstawowymi atrybutami pokoju. W takim kadrze są po prostu niewidoczne. Kontaktów w ogóle nie ma bo są pochowane za meblami.

 

Dziękuję za wszystkie uwagi.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Kefir0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o światło to chyba żartujesz. Oświetlenie i kadr - słabe. Kanapa wygląda jak z plastiku. Daj jej teksture skóry lub tkaniny. Ten kadr - schowałem sie przed mamą koło kaloryfera - jakoś do mnie nie przemawia. Już lepiej z perspektywy człowieka by to wyglądało. Wymodelwane wszystko jest fajnie. Tekstury takie sobie, tam z tyłu na ścianie to jest tapeta czy boazeria ? Ładuj dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzyskałem efekt zadawalający. Tak już chyba zostanie w kwestii oświetlenia.

 

 

Rzekłbym raczej, oświetlenia brak. Zobacz jakieś tutki o oświetlaniu wnętrz i koniecznie popraw, bo cała twoja modelarska praca zostanie zmarnowana. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności