Bruneq Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 Siemka. Wypilem 1 browar, potem drugi, wszedlem na maxika, i sobie mowie...a co mi tam...wrzuce se go:) Model robiony w XSI, skonczony IMO w 80%! Robiony po robocie, w wolnym czasie, jak mi sie chcialo to sobie siadłem:) koncze małpowanie, teturki tez zrobie, wrzucam, bo mnie napewno zmotywujecie, i pokazecie bledy! Juz widze komentsy, "ło matko, ile to ma tri, po co to skoro mozna normalem....blablabla" moze i mozna, ale po co:> chcialem na geometrii, i chu....tzn koniec :) Oceniajta ino nie przesadźta screen z małym AŁO wstepny Kejdż
Gość Marioza Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 ty fact to ścisle tajny projekt jest, wierszami tu nie zasówaj tylko rob bo sie opierdzielasz :D, kolor juz daaaawno powinien byc gotowy!! auto jest git nie widze błędów zadnych moze przez zmęczenie ehehe, tri ma w sam raz ma byc glanc pomada :] edit \ moze kilka rzeczy bym inaczej rozwiązał ale kazdy ma inny punk widzenia hehe
PICsell Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 Mnie zastanawia czemu tylne koło tak różni się od przedniego :-) Widać błędy, np przedni zderzak.
Konras Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 Ah już Cie miałem nazwymyślać, ale przeczytalem, że pragniesz aby nie wspominać kwestii ilosci tri :D, alee.... ale... jak widzę ten narożnik przy klapie nad światłami to mnie pioruny strzelają :) Generalnie wydaje się być w porządku, aczkolwiek nie wiem który to model polonora :D Kuknij jedynie czy nie masz nigdzie kantów za ostrych po środku symetrii, tak jak widzę np maska się wybrzusza, no chyba ze być tak powinno :) No to ponarzekałem co widziałem :) Będzie dobrze :)
ofca Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 Brunka racja, tri maja male znaczenie... choc jezeli mozna gdzies zoptymalizowac to sie powinno :D (prawda BRUNKU ?;D) tylko dowal teraz 8k tekstura i bedzie gitez majonez :D do zo za 30 minut yoo
Bruneq Napisano 27 Październik 2009 Autor Napisano 27 Październik 2009 donMario -> y....projekt top sekret, ale po pijaku wszystko sie wygadało Konras -> to zwykły polonezowy borewicz!:) oj tam trisy...sie potem zoptymalizuje TROCHE PICsell -> aaa bo sie mi wciskło w xsi subdiv na przednim kole, i tak jakos wyszło, siatka juz bez subdiv, bledy na prednim zderzaku? nie wiem dkoladnie o ktore chodzi :) jakbys mogl to powiedz, to poprawie ofca -> 8k texture? hmm....myslalem o 4K, ale skoro nalegasz ;) musze tylko aparat z dobrym makro zdobyc, albo mikroskop cyfrowy jakis ;) co do symetrii....xsi nie ma symetri, albo jeszcze nie odkrylem
Gość Marioza Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 ja bym tak mniej wiecej jak na obrazku go sciachał, plus redukcja tyłu bo tam widac ze jest trochu duzo i moze zbednie, a tą siatke co teraz masz po usunięciu niektórych trójkątów, dodadniu smot grup wrzuciłbym do zb i hp byłoby raz dwa ,po spaleniu normala w zmaperze cieniowanie na tej zredukowanej siatce będzie eleganckie bez porównania z maxem czy innym, edit\ klamki to chyba dostawiane mozna by dac?
Ardeni Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 Ło Matko i sto milicjantów ile to ma tri. A tak poważnie to nie ma za bardzo czego komentować. Przewiduje tempo tworzenia ala mój widlak (czyt. nieskończoność). A róbże, rób ;) ja czekam na tekstury ;P
PICsell Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 (edytowane) Eee, jakoś nieprecyzyjnie to opisałem. Chodziło mi o ten fragment pod przednim kierunkowskazem na samym dole. Łap refkę: http://japijak.webpark.pl/bb.jpg Edytowane 27 Październik 2009 przez PICsell
ofca Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 wlasnie, kumpelku bruneku. a zrob ze moze z niego coupetke ?:> bedzei wyjatkownijszejsiejszy
Kruku Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 Ogólnie wygląda całkiem przyjemnie ;], wierny oryginałowi, fakt pewne dodatkowe tri mogą zostać ale niektóre są zbędne ;p (to już cię Mario wizualnie sprecyzował :] ) ale zawsze z tymi trisami tak jest XD. Wnętrze, silnik i podwozie będzie miał? Może mu zrób gołe felgi będzie miał swojski charakter XD. BTW XSI chyba nie taki straszny :3?
ofca Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 xsi jest wspanialy, xsi jest boski, xsi jest ponad wszystkimi...
Konras Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 Ja moge powiedziec ze XSI to na prawde super aplikacja (gdybym tylko dalo sie narzedziami transformacji dokonywac selekcji elementow (a moze sie da?)), posiada takie narzedzia o jakich mi sie w maxie nie snilo, wybur srodkow obrotu, szybkie selekcje loopow, ringow, proporcjonalny modeling, snapy wszelakie, a mysle ze i tak duzo tego doswiadczylem na 2-3 dni testowania. Cholernie intuicyjna aplikacja, przyjazny interface, szybko dziala, spoko mozna manewrowac objektami posiadajacymi na prawde przeogromna geometrie. Jakbym mial tylko wiecej czasu to na pewno chetnie bym sie wiecej o XSI dowiedzial :( ale zycie jest takie, ze doba ma jedynie 24h :D
Jonasz_Real Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 zgadzam się przedmówcami :) XSI jest w pyte.
Ardeni Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 A ja pociągnę dalej offtopa i napiszę, że XSI to średni soft ;)
Bruneq Napisano 27 Październik 2009 Autor Napisano 27 Październik 2009 kazdy soft ma swoje zady i walety...i Max, i XSI, i maya i blender! kwestia dobrania co komu bardziej pasuje, faktem jest ze nie ma sensu uczyc sie wszystkiego, bo to czasu szkoda! ja jestem Maxowcem od kilku lat, teraz jestem iksesajowcem od ponad pol roku, bo mnie system do tego zmusil:) we wszystkim da sie zrobic cos fajnego
ledyr Napisano 28 Październik 2009 Napisano 28 Październik 2009 Xsi fajne, model zresztą też, tylko taki szary... czemu BrUnQu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się