Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Messerschmitt BF110-G4


bbandi

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby dodać dymy pożarów, podrasować pożary, miasto by się obroniło zapewne, w połączeniu z terenem po lewej zupełnie nie z tej bajki, za zielonym, nie w skali, za jasnym niestety się nie broni. W wiekszości wspomnień lotników z lat wojny, ziemia (widok jej z samolotu) jest opisywana jako czarna czeluść, bez swiateł, czasem z widocznymi rzekami dzięki swiatłu księżyca. Kontrast pomiędzy miastem a tym nie miejskim terenem mi przeszkadza. Postaraj sie to maxymalnie przyciemnić i wówczas powinno być lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 174
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardzo ładne te ujęcia, choć na tym ostatnim, który akurat się teraz nie wyświetla, z Lancasterami zrzucającymi bomby, pokazałbym całego mesia bez kadrowania go. Co do światła to dodałbym jakiś ambient, żeby GI się bardziej pokazało. No i podkręć ustawienia wygładzania, żeby ostrzej wychodziło bo ten piękny detal się gubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logos dziwne masz wrażenie jakieś takie wymuszone...może napisz konkretnie co ci sie nie podoba bo tragediami sypać każdy może wzorowane na tym:

58088949.jpg

 

Rynny poprawie, jestem zadowlolony z tej pracy.

Edytowane przez bbandi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plasti - dzięki.

Logos - hmm konkretnie nie wiem, zobaczyłeś refke - i bardziej rozbudowaną moja wersje, a czego się spodziewałeś wierzowców:).

Te samoloty były chowane w takich miejscach zdala od wielkich miast itp, przygotowywane do nocnych wypraw...

Brazniew ja wiem że auto w studio to jest szczyt patosu ale co poradzić:)...

 

Poprawiłem te elementy i troche rozświetliłem reupload powyżej (w ustawieniach FG znalazłem odpowiedni parametr).

Dobrze że Góral 44 mi przypomniał o tych podkładkach pod koła jemu się podoba i to mnie cieszy:)

Edytowane przez bbandi
  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bbandi - ogólnie znakomicie model wyszedł - dobrze śmigasz w modelowaniu. Ale żeby pokazać detal (bo widzę, że jest go sporo) który ma się od razu rzucić w oczy, to właśnie przez otoczenie musisz go jak najpełniej wyeksponować. Nie zrobię Ci na złość ani z zawiści mówiąc, że tekstury otoczenia są kiepskie i samo światło. Jest jakoś tak mdło.

Gdybyś pokazał to w clay'ach to szczęki by ludziom pospadały. Natomiast materiał powinien dopełnić scenę! Podkręć światło tła (img gór) i nadaj mu kolory zachodu, przesuń mur z budynkiem w tył i pozwól, żeby ostatnie, ciepłe promienie słońca dnia padły na dziób maszyny (od razu podkręci Ci się jasność na spodzie samolotu), drewno hangaru powinno mieć kolor ciemniejszy i cieplejszy, mirror powierzchni samolotu powinien być IMO troszeczkę większy i zmnniejszony lekko gloss, dopełnij wygląd nitami blachy.

 

Jest znakomity model, ale musisz go pokazać!

Tak trzymać!

Edytowane przez Podstavsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te samoloty były chowane w takich miejscach zdala od wielkich miast itp, przygotowywane do nocnych wypraw...

 

Jeżeli chcieli w ten sposób ukryć lotnisko przed Aliantami, to im się udało. W życiu o takim nie słyszałem. Kamuflażu dopełnia wieżyczka wartownicza, zapewne ustawiona po to, by strzec drogocennych myśliwców przed francuskim ruchem oporu albo żeby ucharakteryzować całość na zupełnie niegroźny obóz koncentracyjny.

 

Owszem, myśliwce (wszystkie - nocne i dzienne) były rozlokowane w różnych miejscach, także na lotniskach polowych. Które nie miały betonowych ścian ale za to kilometry siatki maskującej. I raczej okopane stanowiska artylerii plot oraz radarów niż szpanerskie wieżyczki.

Na razie to wygląda na jakiś zakamarek lotniska fabrycznego. Tyle, że zdjęcie tła w tle jakoś zupełnie odstaje perspektywą od reszty. Na ostatnim renderze znacznie poprawiłeś światło ale trawa jest do kitu. Za to pilot jeszcze gorszy.

 

Myśliwce nocne nie były wysyłane na "wyprawy" tylko na przechwytywanie alianckich bombowców (ew. osłonę własnych), stąd lotniska lokowano zwykle w pobliżu potencjalnych celów i na trasie przelotów RAFu.

 

Zastanów się też, z której strony kół podstawić blokady. Bo na razie blokują, żeby pilot przypadkiem nie wrzucił wstecznego biegu.

 

Czy to jakiś konkretny egzemplarz?

 

Tyle uwag. Na punkcie lotnictwa niemieckiego mam hopla, stąd moje obiekcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DIO - dzięki wielkie:)

Mrys - ok niech będzie to zakamarek lotniska fabrycznego, wielu osobom sie podoba i tak zostaje. Szpanerska wieżyczka, cóż chłopaki się lansują:).

Kilometry siatki maskującej? hmm ciekawe pierwsze słysze, to że samoloty były przykryte siatka maskującą to tak ale kilometrami żeby się ciągła.

To nie trawa tylko błoto się porobiło po deszczu (i w dużej rozdziałce wygląda fajnie), Wersja danego modelu to nocny myśliwiec BF 110 z radarem FuG202.

Fakt podkładki mogę przemianować.

Pilot to tak dla żartów to jest widok z view portu nie render.

Dodatkowo Marku myliłeś się pisząc ze wersje nocne były słabsze od dziennych przez tłumiki, właśnie wersje nocne były wyposażone w mocniesze silniki o mocy 1475KM natomiast dzienne miały moc 1100KM.

Hopla nie mam może ale co nieco wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo Marku myliłeś się pisząc ze wersje nocne były słabsze od dziennych przez tłumiki, właśnie wersje nocne były wyposażone w mocniesze silniki o mocy 1475KM natomiast dzienne miały moc 1100KM.

Hopla nie mam może ale co nieco wiem.

 

O ile pamiętam nie napisałem, że wersje dzienne były szybsze, tylko że anteny i tłumiki kasowały kilkadziesiąt km/h z prędkości maksymalnej wersji nocnej. Poza tym G-4 był cięższy od np F-2 (z silnikami o mocy 1350 KM nawiasem mówiąc). Ty porównałeś wczesnego C z późnym G. Co ciekawe nawet wg. Wikipedii różnica prędkości na korzyść G-4 (wobec C) wynosiła jedynie 25 km/h.

 

Ale zostawmy Wikipedię. Według innych materiałów:

C-4: 560 km/h; F-2: 565 km/h; G-4: 550 km/h (!)

 

Poza tym te 1450 KM to moc startowe, czyli osiągana wyłącznie przy starcie. Moc bojowa była znacznie niższa.

 

Żeby stwierdzić jaka jest strata prędkości trzeba by porównywać G-4 pełny z np G-2 (dzienny) bez tłumików i anten.

 

Pytając o konkretny egzemplarz chodziło mi raczej o numer seryjny, pilota czy coś ta. Jaka to wersja wiem.

 

PS. Właśnie znalazłem: wersja G-2 bez radaru i tłumików: 595 km/h.

Edytowane przez mrys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności