kjubas Napisano 8 Grudzień 2009 Share Napisano 8 Grudzień 2009 Witam. Chcę zrobic cos takiego: zrobic x-refa w osobnym pliku i pozniej wielokrotnie go skopiowac w pliku gdzie mam budynek. Chodzi mi o x-ref ktory bedzie "blokiem okna" po to zeby moc modyfikowac tylko jeden element, tak zeby aktualizowal sie scenie z budynkiem. mam sporo tych okien ktore beda sie powtarzac, ale jescze nie mam okreslonego ich konkretnego wygladu, dlatego nie chce ich za kazdym razem wklejac i usuwac po kilkadziesiat razy tylko skorzystac z jednego - ktory bedzie aktuallizowany. Jak powinienem przygotowac takiego x-refa zeby dobrze dzialal w innym pliku i sie zmienial? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 8 Grudzień 2009 Share Napisano 8 Grudzień 2009 Nie musisz używać x-refa. Wystarczy, że wszystkie będą sklonowane z instancją. No i będziesz miał podgląd na bierząco w oknie maxa gdy będziesz go modyfikował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjubas Napisano 8 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2009 nie dziala. przesuniecie zeskalowanie pojedynczego elementu ( pinowego slupka na przyklad w oknie) nie przesuwa go w pozostalych. Jak dam do conwer to editable poly to tez nreszta sie nie zmienia tylko ten edytowany obiekt. Chyba ze zle cos robie. Ale wiem ze to co mowisz dziala w przypadku wpisywania parametrow w standardowym boxie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 8 Grudzień 2009 Share Napisano 8 Grudzień 2009 To co mówi Tores będzie działało jeśli całe okno bedzie z jednego kawałka (szyby i rama w tym samym obiekcie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 9 Grudzień 2009 Share Napisano 9 Grudzień 2009 zrób blok z tego okna. edytując jeden blok edytujesz wszystkie instancje. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 9 Grudzień 2009 Share Napisano 9 Grudzień 2009 jesli rozmawiamy o 3ds maxie to raczej zrób grupę i kopjuj ją z zaznaczonym parametrem instance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi