Napisano 23 Grudzień 200915 l Witam wszystkich! Na początek chciałem korzystając z okazji życzyć wesołych świąt ;] Następnie zaprezentować postać do moda TEAR nad którą już od jakiegoś czasu siedzę. 5384 Tri Finalnie mam zamiar dodać parę elementów ubrania które engine będzie sobie sam dopasowywał, na razie jest postać i pierwsza bazowa wersja kolorystyczna ale tego będą jeszcze warianty.Powoli będę dawał updaty. Textury oryginalnie 2048 (najbardziej żałuje że nie zrobiłem symetrii ;/ ale za późno zdałem sobie z tego sprawę :3 ). POZDRO.
Napisano 23 Grudzień 200915 l Fajny potworek, ladny tex, aczkolwiek zupelnie nie pasi mi rejon lokcia.. noz burzy mi odbior calosci.
Napisano 26 Grudzień 200915 l Modelik mi sie bardzo podoba. Niby humanoid ale ma ciekawe proporcje, jakies takie inne. Textura przeciwnie. Nie za bardzo wiem jaka jest faktura tej skory i wyglada troche jak malowana pastelami.
Napisano 30 Grudzień 200915 l Autor Dzięki za komenty ;] ,trzeba ćwiczyć i ćwiczyć :3. Daje jeszcze sculpty.
Napisano 30 Grudzień 200915 l troche zroznicuj kolorystyke i wyostrz ja, teraz wyglada troche betonowo. Mi osobiscie design postaci sie nie podoba, ale ja sie na postaciach nie znam:) ten mod to na silniku HL??
Napisano 7 Styczeń 201015 l Wygląda betonowo, bo ma nałożony detal złożony z szumu i zarysowań - co na mięśniach/organice w ogóle nie występuje. Szramy są zaczerwienione/osiniaczone i rozciągają się - skóra jest elastyczna. Tutaj mamy delikatne ryski jak na betonie. Jeśli to mają być blizny - to muszą być lekko wypukłe i jaśniejsze/sine. Design wkurza (mnie osobiście) bo miesza się mocna stylizacja bioder, łokci (exp) z realistycznym rozmieszczeniem mięśni etc. Kwestia gustu. Widziałem model na GA - miło widzieć, iż jest tam jeszcze ktoś z polski ;) Regards, Mad
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto