Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich:) W sumie pierwszy moj post w dziale skonczonych. Pomyslalem ze wrzuce troche \"smieci\" z mojej ostatniej pracy - ferrari. Krytyka i wszelkie komentarze mile widziane :D

  • Odpowiedzi 64
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm a siatke mozesz walnac......(pokaz bo jakis ten model...hmm.....a co tam najwyzej mi szczena opadnie...hehe) jesli to twoje to co ty tu jeszcze robisz....

Napisano

Model fajny. Materiały również dobre. Rendery 2, 3 i 4 bardzo przyjemne. Mi się podoba :). Wreszcie jakiś ładnie wyrenderowany samochód.

Jeśli chodzi o wady to nie podoba mi się tekstura podłoża (co to za nois?) oraz model lusterek, które z tego co pamiętam w oryginale wyglądały trochę inaczej.

 

ps. Ostatni render wnętrza mogłeś sobie darować. Nie dość, że nic na nim nie widać to jeszcze szyby są brudne ;).

Napisano

no to tak odemnie troske karoseria/ body jest niezbyt równa/ gładka np. maska i przednie blotniki i z boku drzwi mają lekki wznios :). eh czepiam się no ale to wkoncu F a F jest robione ręcznie i jest gladkie jak pupcia dziecka a to niezawsze ;). spoko calkie spoko jak na poly to moze być

Napisano

Marcin: prosze tu o to siateczka specjalnie dla Ciebie;) Batou: efekt noise wyszedl przypadkowo po uzyciu map HDRI zas lusterko sa w porzadku, takie jak powinny (to nie jest zwykla modena, tylko podrasowana w wersji stradale!) Bzyku: nie bardzo widze te bledy ktore wskazales:/ Tiger1313: Nie chodzilo mi o stworzenie ladnego otoczenia, zalezalo mi na realistycznych renderach oraz prezentacji samego modelu. W głównej galerii jest ferrari w scenerii ulicznej. Pozdrawiam.

Napisano

Ogólnie baaardzo mi się podoba .. model. :-) Podłoże nie.

 

Wszystkie rendery od 2 do 6 super.

1 render dla mnie za słabo oświetlony, 7 nieciekawy, a w 8 też ciemno, choć fajnie, że wnętrze pokazałeś. Ferrari fajnych kolorków tam uzyło. :-)

Napisano

O mile zaskoczenie. W koncu jakas pani:) Hmm jesli chodzi o oswietlenie to mysle ze to kwestia kalibracji monitora u mnie wszystko wyglada dobrze, nie jest za ciemne, ale byc moze mam zbyt jasno skalibrowany monitor:/ Sam nie wiem:/ Pozdrawiam

 

Napisano

Swietny model, wiekszosc ma problem z odwzorowaniem konstrukcji karoseri, albo blacha wyglada jak odlewana z plastiku lub z gumy poprostu wrazenie jest ze albo jest za masywna albo zbyt lekka, jednak tutaj jest to odwzorowane naprawde przyzwoicie.

 

Jesli chodzi o shader car paint, to calkiem wyraznie czoc ze to lakierek, co do shadera felg to myse ze zbyt mocny mat jest na nich, ale to jak kto woli, szyba wydaje sie tez byc OK.

 

Ogolnie pracka na wysokim poziomie pomysl nad jej lepszym wyeksponowaniem... w jakis ciekawy sposob,

 

Swoja droga polecam te dwa clipy produkcji a52

 

http://www.a52.com/work/cadillac_turbulence.html

http://www.a52.com/work/nissan_paint.html

Napisano

Wiesz to nie twój pierwszy i napewno nie ostatni samochod wiec chyba powinienes niektóre rzeczy widziec tak golym okiem :)

 

No maska z reszą nadwozia jest prawie wogole nie zgrana odbicie sfery czy pul sfery zaczyna sie tu konczy tam poprostu nie ma kontynuowalności na połączeniach.

Z tą niezbyt prostą maską to najbardziej to widac na pierwszym i na czwartym renderze

Napisano

z krytyki to moze tyle ze tersja nr2 stala sie moja tapeta na pulpice na najbisze dni :P zawsze mozna sie do czegos przyczepic ale moim zdanim ogulnie pracka jest wypas :D i ocenia ja z kredytem zaufania ze nastepna bedzie leprza na 6 :D

Napisano

O kurde ale bryka i jak zrobiona.

Gratulacje !!

Jedynie do czego sie przyczepie to felgi.

Ich materiał wygląda jak porcelana albo jest jakieś dziwne światło.

Ja tak samo jak kolega przedemną prosił bym o wersje w 1024x768 2 i 3 rendu

Napisano

Bzyku: Bok jest jak najbardziej dobrze wymodelowany. Specjalnie sprawdzalem plik, zludzenie krzywego refleksu powoduje kula z mapa environment a nie zaniedbanie z mojej strony. Na innych screenach wyglada normalnie. (1) Co do maski to hmm... kurcze jak ogladam siatke wyglada wporzo, jej krawedz jest na tym samym poziomie wiec pasuja idealnie (2), tyle ze maska jest wycieta w miejscu granicznym z delikatnego spadku przechodzi w plaska powierzchnie (3)wiec kat odbicia bedzie inny dla samej maski w tym miejscu i dlatego nie ma tam tych refleksow. Tomku: model ma okolo 950.000 polygonow.

 

Napisano

no ale sama krawędz na tym samym poziomie niestety nie wystarczy bo napewno wierzcholki(wetrexy/pointy) na powierzchni body i maski nie są w tej samej lini innie tworzą ciągłosci refleksów wiec krótko mówiąc poprostu do poprawki.

Napisano

z punktu widzenia widza który nie potrafi zrobic takiego cacka powiem ze naprawde fajne autko wybrales i dobrze je odwzorowales ;] podoba mi sie a co do szczegulów to niedociagniecia które juz wyzej wymienili ;] nie wiem czy ktos to mówil ale maska wyglada jakby miala bardziej matowy lakier niz reszta na kilku screenach

Napisano

przepraszam jesli maska to jest szczegól no to poco wogóle ją robic. Czasami ehhhh a co ja bede gadać mi sie takie cos wogole nie podoba bo sie strasznie rzuca w oko a przynajmniej moje :)

Napisano

Ha dopiero teraz mi sie tamten drugi screen otworzył :).To teraz wiadomo dokladnie dlaczego tam to się tak łamie:)

 

poprostu wertexy nie twozą ciąglosci .....

Napisano

Bzyku : Nie rozumiem twojego rysunku. Jak dobrze rozumiem jest to rowek od przedniej maski... a przednia maska jest przecież lekko \"wklęsła\". Zrobienie tego tak jak ty to pokazałeś jest chyba niemożliwe zwarzywszy na kształt karoserii w tym właśnie miejscu. Jeśli się mylę to popraw mnie.

 

Przednia maska jest krzywa ale na całej szerokości w dwuch miejscach. Widać to bardzo dobrze po krawędzi maski oraz po namalowanym na niej pasie.

 

Napisano

Bzyku mi sie wydaje ze ten rowek jest zrbiony dokladnie tak jak narysowales, sa tam 4 vertexy, tylko z tego ujecia widac tylko 3.

To znieksztalcenie na masce jest spowodowane nieciagloscia vertexow, ja mam na to taki sposob: nakladam material o bardzo duzym specular i glossiness wtedy w viewporcie widac kazde znieksztalcenie przy obracaniu. Potem redukuje je nie reka tylko z panelu transform type-in.

Napisano

Wiesz Batou, ale musi tak byc czy tego chcesz czy nie chcesz poprostu wszystko da sie wykonac. Jak by tak wszędzie bylo na kazdym łączeniu to by wyglądal jak jakas plastelinka :).

A co do falistosci maski to poprostu pierwsze edgesy - wszystkie mają inny poziom i potem wychodzi tak jak wyszlo . tak by mozna prawie do kazdego poly(chodzi o wogole modele polygonowe) sie przyczepic i prawie do kazdego elementu no ale maska w tym wygląda najgorzej ........

Napisano

hmm jesli juz dazyc do tak perfekcyjnego odwzorowywania to maska jest w miare ok, ale linia krzywizny drzwi rozni sie w przekroju od oryginalu.

 

http://speedycars.chinacars.com/wallpaper2/ferrari/Ferrari_360_Challenge_Stradale_2003_006.jpg

http://speedycars.chinacars.com/wallpaper2/ferrari/Ferrari%20360%20Spider%20-%2017.jpg

 

ale i tak jest ok. szkoda tylko ze majac juz opanowany material i renderer nie pokusiles sie o jakas wlasna ciekawa scene.

Napisano

No na zdjeciach widac ze maska jest gladka wiec wystarczy dodac jednego edgesa na okolo maski i dopasowac do reszty co powinno zając nie wiecej niz 10-20 min a efekt by byl duzo lepszy ........

 

Beeper przeciez chyba po to daje sie prace na forum aby wiedziec co ludzie o danej pracy myslą i co mozna by jeszcze w niej zmienic wiec mówie co mi sie nie podoba. przeciez napisal \"Krytyka i wszelkie komentarze mile widziane\" wiec o co chodzi :).

Napisano

Mialem 2 render na tapecie. Wchodzi mama.

 

Mama: O, ale ladny samochod.

Ja: [smiech] Ale to nie moj.

M: No wiem ze nie Twoj [smiech].

Ja: Mialem na mysli, ze to nie ja go wymodelowalem.

M: ???

Ja: To nie jest zdjecie.

M: ???

 

Piekne :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności