Tul Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 (edytowane) Witam, Wiele osób pewnie poznaje tego ziomala, pochodzi on z filmu "Piąty Element" Luca Bessona. Zawsze podobał mi się jego design, więc spróbowałem go przenieść do świata gameartu, w celach raczej czysto dydaktyczno/ćwiczeniowych. Wyniki tej próby możecie obejrzeć niżej. Generalnie to jest mój pierwszy tak kompleksowy gameart i nie wszystko wygląda tak jak powinno. Normale i AO tu i ówdzie są źle wypalone, geometria chwilami szwankuje, ale generalnie jestem zadowolony, wyszło i tak lepiej niż sobie zakładałem. Prawdopodobnie spróbuję te błędy jeszcze poprawić , liczę też na to, że znajdziecie kolejne błędy i poddacie model konstruktywnej krytyce. Highpoly modelowane całkowicie w Wingsie, lowpoly częściowo w Zbrushu :p, ale w większości w Wingsie. Xnormal do palenia map, photoshop do photoshopingu i Marmoset do renderowania. 3657 trisów. Diffuse, specular i normal, każda po 2048x2048, ale przy 1024 wygląda tak samo w tej skali. Screeny updatowane z 19 stycznia: Oryginalne screeny: High Poly: Low Poly: Viewport z Wingsa: I tekstura diffuse z mapowaniem: Edytowane 19 Styczeń 2010 przez Tul
Ania Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Fajnie wygląda, bardzo ładna tekstura. Pewnie można by UV jeszcze lepiej rozłożyć nakładając podobne elementy na siebie (np. palce i te różowe kółka), ale to już drobiazgi.
Ninja Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Moim zdaniem to wygląda bardzo fajnie. Jeszcze długa mi droga do zrobienia takiego czegoś.
jacenty Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 nawet nawet to wylgada.Moze zabardzo jednolita texa..
arcade Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Hej, imo świetnie to wygląda, gratulacje! :D Może warto by było dodać mapę świecenia na te diamenciki - (emission czy jakoś tak) chyba dodało by do modelu.
Tul Napisano 18 Styczeń 2010 Autor Napisano 18 Styczeń 2010 Może warto by było dodać mapę świecenia na te diamenciki - (emission czy jakoś tak) chyba dodało by do modelu. Mam jakąś tam mapę emission, ale Marmoset ich nie obsługuje. Próbowałem wrzucić też model do Unreal Engine 3, niestety poległem z edytorem materiałów, słabe jakieś wychodziły.
Marvin Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Bardzo mi się podoba. Ale chyba ma za dużo głowę w stosunku do oryginału.
Kusanagi Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 no mi tez glowa cos nie pasuje/ nie wiem czy to wielkosc czy cos innego ale model bardzo ladny i texturka gratulacje
Kusanagi Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 http://usr.audioasylum.com/images/3/35993/fifth_element.jpg no glowa jest duzo mniejsza w orginale ;)
Marvin Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Teraz przez te proporcje wygląda trochę jak z bajki albo jak dziecko :D
Tul Napisano 18 Styczeń 2010 Autor Napisano 18 Styczeń 2010 Bardzo mi się podoba. Ale chyba ma za dużo głowę w stosunku do oryginału. Zgadza się. Oryginał ma krótszą szyję i sporo mniejszą głowę. Co innego film, gdzie można dowolnie kadrować scenę, a co innego gameart. Większa głowa lepiej pokazuje jej detal. Gdybym zastosował oryginalne proporcje, to cały ten detal gdzieś by się zgubił. Nie wiem czy to była dobra decyzja. http://usr.audioasylum.com/images/3/...th_element.jpg no glowa jest duzo mniejsza w orginale ;) Tutaj akurat proporcje są przejaskrawione. Głowa była trochę większa. http://img690.imageshack.us/img690/7008/vlc2009122313215415.jpg
jacenty Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 eh wlasnie patrze na ten orginal i zupelnie nie te proporcje....
zen Napisano 19 Styczeń 2010 Napisano 19 Styczeń 2010 Dobra robota, ładne texturki. Ale faktycznie koledzy mają rację odnośnie proporcji, troszkę nie te.
plutko Napisano 19 Styczeń 2010 Napisano 19 Styczeń 2010 Prawie mi sie podoba ;D Prawie, a wszystko przez glowe. Ladnie wymodelowane, fajnie wyszla tekstura. Ale podobnie jak wiekszosci nie pasuje mi sie pomysl z powiekszonym lbem. Teraz ma proporcje dziecka. Glowna cecha rozpoznawcza tej postaci byla nienaturalnie mala glowa. Tak jakbys Mili Jovovich powiekszyl piersi, bo ich nie widac. Ona nie ma piersi, z duzymi to juz inna laska. Wazne jednak, ze wymodelowales to swiadomie. Moze sie podobac lub nie, ale nie bylo to przypadkowe odejscie od proporcji oryginalu. I nie wiem czy ten detal u nasady szyi jest konieczny. Niby nieduzo poly, ale rownie dobrze wygladaloby na normali. pozdrawiam ludzi dobrej roboty
Manver Napisano 19 Styczeń 2010 Napisano 19 Styczeń 2010 Moim zdaniem proporcje są ok, tekstura bardzo fajna. Gratuluję.
Tul Napisano 19 Styczeń 2010 Autor Napisano 19 Styczeń 2010 (edytowane) Ociupinę mniejsza głowa: Edytowane 19 Styczeń 2010 przez Tul
Kusanagi Napisano 19 Styczeń 2010 Napisano 19 Styczeń 2010 jeszcze jakby troche mniej odstawala dalbym ci 5 gwiazdek ;) duzo lepiej wyglada
Tul Napisano 19 Styczeń 2010 Autor Napisano 19 Styczeń 2010 Jeszcze skróciłem szyję. Więcej już nie ma sensu. Zupdatowałem pierwszy post.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się