Skocz do zawartości

Postac3d: Mondoshawan - The Fifth Element


Tul

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wiele osób pewnie poznaje tego ziomala, pochodzi on z filmu "Piąty Element" Luca Bessona. Zawsze podobał mi się jego design, więc spróbowałem go przenieść do świata gameartu, w celach raczej czysto dydaktyczno/ćwiczeniowych. Wyniki tej próby możecie obejrzeć niżej. Generalnie to jest mój pierwszy tak kompleksowy gameart i nie wszystko wygląda tak jak powinno. Normale i AO tu i ówdzie są źle wypalone, geometria chwilami szwankuje, ale generalnie jestem zadowolony, wyszło i tak lepiej niż sobie zakładałem. Prawdopodobnie spróbuję te błędy jeszcze poprawić , liczę też na to, że znajdziecie kolejne błędy i poddacie model konstruktywnej krytyce.

Highpoly modelowane całkowicie w Wingsie, lowpoly częściowo w Zbrushu :p, ale w większości w Wingsie. Xnormal do palenia map, photoshop do photoshopingu i Marmoset do renderowania.

3657 trisów. Diffuse, specular i normal, każda po 2048x2048, ale przy 1024 wygląda tak samo w tej skali.

 

Screeny updatowane z 19 stycznia:

74544956.jpg42928986.jpg32875673.jpg

 

Oryginalne screeny:

beznazwyqh.jpg

93720463.jpg

79446325.jpg

 

High Poly:

27520830.jpg

Low Poly:

63708140.jpg67758359.jpg

Viewport z Wingsa:

58984892.jpg

17722944.jpg

I tekstura diffuse z mapowaniem:

mondiff.jpg

Edytowane przez Tul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Może warto by było dodać mapę świecenia na te diamenciki - (emission czy jakoś tak) chyba dodało by do modelu.

Mam jakąś tam mapę emission, ale Marmoset ich nie obsługuje. Próbowałem wrzucić też model do Unreal Engine 3, niestety poległem z edytorem materiałów, słabe jakieś wychodziły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi się podoba. Ale chyba ma za dużo głowę w stosunku do oryginału.

Zgadza się. Oryginał ma krótszą szyję i sporo mniejszą głowę. Co innego film, gdzie można dowolnie kadrować scenę, a co innego gameart. Większa głowa lepiej pokazuje jej detal. Gdybym zastosował oryginalne proporcje, to cały ten detal gdzieś by się zgubił. Nie wiem czy to była dobra decyzja.

 

http://usr.audioasylum.com/images/3/...th_element.jpg

 

no glowa jest duzo mniejsza w orginale ;)

Tutaj akurat proporcje są przejaskrawione. Głowa była trochę większa.

http://img690.imageshack.us/img690/7008/vlc2009122313215415.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie mi sie podoba ;D Prawie, a wszystko przez glowe.

Ladnie wymodelowane, fajnie wyszla tekstura.

 

Ale podobnie jak wiekszosci nie pasuje mi sie pomysl z powiekszonym lbem. Teraz ma proporcje dziecka. Glowna cecha rozpoznawcza tej postaci byla nienaturalnie mala glowa.

Tak jakbys Mili Jovovich powiekszyl piersi, bo ich nie widac. Ona nie ma piersi, z duzymi to juz inna laska.

Wazne jednak, ze wymodelowales to swiadomie. Moze sie podobac lub nie, ale nie bylo to przypadkowe odejscie od proporcji oryginalu.

 

I nie wiem czy ten detal u nasady szyi jest konieczny. Niby nieduzo poly, ale rownie dobrze wygladaloby na normali.

 

pozdrawiam ludzi dobrej roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności