Napisano 18 Stycze艅 201015 l Witam, Wiele os贸b pewnie poznaje tego ziomala, pochodzi on z filmu "Pi膮ty Element" Luca Bessona. Zawsze podoba艂 mi si臋 jego design, wi臋c spr贸bowa艂em go przenie艣膰 do 艣wiata gameartu, w celach raczej czysto dydaktyczno/膰wiczeniowych. Wyniki tej pr贸by mo偶ecie obejrze膰 ni偶ej. Generalnie to jest m贸j pierwszy tak kompleksowy gameart i nie wszystko wygl膮da tak jak powinno. Normale i AO tu i 贸wdzie s膮 藕le wypalone, geometria chwilami szwankuje, ale generalnie jestem zadowolony, wysz艂o i tak lepiej ni偶 sobie zak艂ada艂em. Prawdopodobnie spr贸buj臋 te b艂臋dy jeszcze poprawi膰 , licz臋 te偶 na to, 偶e znajdziecie kolejne b艂臋dy i poddacie model konstruktywnej krytyce. Highpoly modelowane ca艂kowicie w Wingsie, lowpoly cz臋艣ciowo w Zbrushu :p, ale w wi臋kszo艣ci w Wingsie. Xnormal do palenia map, photoshop do photoshopingu i Marmoset do renderowania. 3657 tris贸w. Diffuse, specular i normal, ka偶da po 2048x2048, ale przy 1024 wygl膮da tak samo w tej skali. 聽 Screeny updatowane z 19 stycznia: 聽 Oryginalne screeny: 聽 High Poly: Low Poly: Viewport z Wingsa: I tekstura diffuse z mapowaniem: Edytowane 19 Stycze艅 201015 l przez Tul
Napisano 18 Stycze艅 201015 l Fajnie wygl膮da, bardzo 艂adna tekstura. Pewnie mo偶na by UV jeszcze lepiej roz艂o偶y膰 nak艂adaj膮c podobne elementy na siebie (np. palce i te r贸偶owe k贸艂ka), ale to ju偶 drobiazgi.
Napisano 18 Stycze艅 201015 l Moim zdaniem to wygl膮da bardzo fajnie. Jeszcze d艂uga mi droga do zrobienia takiego czego艣.
Napisano 18 Stycze艅 201015 l Hej, imo 艣wietnie to wygl膮da, gratulacje! :D 聽 Mo偶e warto by by艂o doda膰 map臋 艣wiecenia na te diamenciki - (emission czy jako艣 tak) chyba doda艂o by do modelu.
Napisano 18 Stycze艅 201015 l Autor Mo偶e warto by by艂o doda膰 map臋 艣wiecenia na te diamenciki - (emission czy jako艣 tak) chyba doda艂o by do modelu. Mam jak膮艣 tam map臋 emission, ale Marmoset ich nie obs艂uguje. Pr贸bowa艂em wrzuci膰 te偶 model do Unreal Engine 3, niestety poleg艂em z edytorem materia艂贸w, s艂abe jakie艣 wychodzi艂y.
Napisano 18 Stycze艅 201015 l Bardzo mi si臋 podoba. Ale chyba ma za du偶o g艂ow臋 w stosunku do orygina艂u.
Napisano 18 Stycze艅 201015 l no mi tez glowa cos nie pasuje/ nie wiem czy to wielkosc czy cos innego 聽 ale model bardzo ladny i texturka gratulacje
Napisano 18 Stycze艅 201015 l http://usr.audioasylum.com/images/3/35993/fifth_element.jpg 聽 no glowa jest duzo mniejsza w orginale ;)
Napisano 18 Stycze艅 201015 l Autor Bardzo mi si臋 podoba. Ale chyba ma za du偶o g艂ow臋 w stosunku do orygina艂u. Zgadza si臋. Orygina艂 ma kr贸tsz膮 szyj臋 i sporo mniejsz膮 g艂ow臋. Co innego film, gdzie mo偶na dowolnie kadrowa膰 scen臋, a co innego gameart. Wi臋ksza g艂owa lepiej pokazuje jej detal. Gdybym zastosowa艂 oryginalne proporcje, to ca艂y ten detal gdzie艣 by si臋 zgubi艂. Nie wiem czy to by艂a dobra decyzja. 聽 http://usr.audioasylum.com/images/3/...th_element.jpg聽 no glowa jest duzo mniejsza w orginale ;) Tutaj akurat proporcje s膮 przejaskrawione. G艂owa by艂a troch臋 wi臋ksza. http://img690.imageshack.us/img690/7008/vlc2009122313215415.jpg
Napisano 19 Stycze艅 201015 l Dobra robota, 艂adne texturki. Ale faktycznie koledzy maj膮 racj臋 odno艣nie proporcji, troszk臋 nie te.
Napisano 19 Stycze艅 201015 l Prawie mi sie podoba ;D Prawie, a wszystko przez glowe. Ladnie wymodelowane, fajnie wyszla tekstura. 聽 Ale podobnie jak wiekszosci nie pasuje mi sie pomysl z powiekszonym lbem. Teraz ma proporcje dziecka. Glowna cecha rozpoznawcza tej postaci byla nienaturalnie mala glowa. Tak jakbys Mili Jovovich powiekszyl piersi, bo ich nie widac. Ona nie ma piersi, z duzymi to juz inna laska. Wazne jednak, ze wymodelowales to swiadomie. Moze sie podobac lub nie, ale nie bylo to przypadkowe odejscie od proporcji oryginalu. 聽 I nie wiem czy ten detal u nasady szyi jest konieczny. Niby nieduzo poly, ale rownie dobrze wygladaloby na normali. 聽 pozdrawiam ludzi dobrej roboty
Napisano 19 Stycze艅 201015 l jeszcze jakby troche mniej odstawala dalbym ci 5 gwiazdek ;) duzo lepiej wyglada
Napisano 19 Stycze艅 201015 l Autor Jeszcze skr贸ci艂em szyj臋. Wi臋cej ju偶 nie ma sensu. Zupdatowa艂em pierwszy post. 聽
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto