Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

Wiele osób pewnie poznaje tego ziomala, pochodzi on z filmu "Piąty Element" Luca Bessona. Zawsze podobał mi się jego design, więc spróbowałem go przenieść do świata gameartu, w celach raczej czysto dydaktyczno/ćwiczeniowych. Wyniki tej próby możecie obejrzeć niżej. Generalnie to jest mój pierwszy tak kompleksowy gameart i nie wszystko wygląda tak jak powinno. Normale i AO tu i ówdzie są źle wypalone, geometria chwilami szwankuje, ale generalnie jestem zadowolony, wyszło i tak lepiej niż sobie zakładałem. Prawdopodobnie spróbuję te błędy jeszcze poprawić , liczę też na to, że znajdziecie kolejne błędy i poddacie model konstruktywnej krytyce.

Highpoly modelowane całkowicie w Wingsie, lowpoly częściowo w Zbrushu :p, ale w większości w Wingsie. Xnormal do palenia map, photoshop do photoshopingu i Marmoset do renderowania.

3657 trisów. Diffuse, specular i normal, każda po 2048x2048, ale przy 1024 wygląda tak samo w tej skali.

 

Screeny updatowane z 19 stycznia:

74544956.jpg42928986.jpg32875673.jpg

 

Oryginalne screeny:

beznazwyqh.jpg

93720463.jpg

79446325.jpg

 

High Poly:

27520830.jpg

Low Poly:

63708140.jpg67758359.jpg

Viewport z Wingsa:

58984892.jpg

17722944.jpg

I tekstura diffuse z mapowaniem:

mondiff.jpg

Edytowane przez Tul

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 4,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajnie wygląda, bardzo ładna tekstura.

Pewnie można by UV jeszcze lepiej rozłożyć nakładając podobne elementy na siebie (np. palce i te różowe kółka), ale to już drobiazgi.

Napisano

Moim zdaniem to wygląda bardzo fajnie. Jeszcze długa mi droga do zrobienia takiego czegoś.

Napisano

Hej, imo świetnie to wygląda, gratulacje! :D

 

Może warto by było dodać mapę świecenia na te diamenciki - (emission czy jakoś tak) chyba dodało by do modelu.

Napisano
  • Autor

Może warto by było dodać mapę świecenia na te diamenciki - (emission czy jakoś tak) chyba dodało by do modelu.

Mam jakąś tam mapę emission, ale Marmoset ich nie obsługuje. Próbowałem wrzucić też model do Unreal Engine 3, niestety poległem z edytorem materiałów, słabe jakieś wychodziły.

Napisano

Bardzo mi się podoba. Ale chyba ma za dużo głowę w stosunku do oryginału.

Napisano

no mi tez glowa cos nie pasuje/

nie wiem czy to wielkosc czy cos innego

 

ale model bardzo ladny i texturka

gratulacje

Napisano

Teraz przez te proporcje wygląda trochę jak z bajki albo jak dziecko :D

Napisano
  • Autor
Bardzo mi się podoba. Ale chyba ma za dużo głowę w stosunku do oryginału.

Zgadza się. Oryginał ma krótszą szyję i sporo mniejszą głowę. Co innego film, gdzie można dowolnie kadrować scenę, a co innego gameart. Większa głowa lepiej pokazuje jej detal. Gdybym zastosował oryginalne proporcje, to cały ten detal gdzieś by się zgubił. Nie wiem czy to była dobra decyzja.

 

http://usr.audioasylum.com/images/3/...th_element.jpg

 

no glowa jest duzo mniejsza w orginale ;)

Tutaj akurat proporcje są przejaskrawione. Głowa była trochę większa.

http://img690.imageshack.us/img690/7008/vlc2009122313215415.jpg

Napisano

Dobra robota, ładne texturki. Ale faktycznie koledzy mają rację odnośnie proporcji, troszkę nie te.

Napisano

Prawie mi sie podoba ;D Prawie, a wszystko przez glowe.

Ladnie wymodelowane, fajnie wyszla tekstura.

 

Ale podobnie jak wiekszosci nie pasuje mi sie pomysl z powiekszonym lbem. Teraz ma proporcje dziecka. Glowna cecha rozpoznawcza tej postaci byla nienaturalnie mala glowa.

Tak jakbys Mili Jovovich powiekszyl piersi, bo ich nie widac. Ona nie ma piersi, z duzymi to juz inna laska.

Wazne jednak, ze wymodelowales to swiadomie. Moze sie podobac lub nie, ale nie bylo to przypadkowe odejscie od proporcji oryginalu.

 

I nie wiem czy ten detal u nasady szyi jest konieczny. Niby nieduzo poly, ale rownie dobrze wygladaloby na normali.

 

pozdrawiam ludzi dobrej roboty

Napisano
  • Autor

Ociupinę mniejsza głowa:

65801101.jpg68874108.jpg

27825657.jpg

Edytowane przez Tul

Napisano
  • Autor

Jeszcze skróciłem szyję. Więcej już nie ma sensu. Zupdatowałem pierwszy post.

 

32875673.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.