Napisano 21 Styczeń 201015 l Witam, to mój pierwszy post tutaj i pierwszy raz wrzucam coś. Więc proszę o wyrozumiałość :) Program Max 2009 + V-Ray.
Napisano 21 Styczeń 201015 l Witaj Nameless02 Nie wierzę, że to sam początek, ale jesteś na dobrej drodze. Popracuj nad studiem i włosami. Znasz stronkę vraymaterials.de?
Napisano 21 Styczeń 201015 l Autor Nie mówię, że to mój początek z grafiką, tylko z tą stroną :) A vraymaterials.de znam.
Napisano 21 Styczeń 201015 l Fajnie wyszedł ten "włos" na pędzlu, jakby metalowe włókna. Dobre bo inne.
Napisano 25 Styczeń 201015 l Pędzel wygląda jak pilnik. Gdyby to był pilnik powiedziałbym że wyszedł całkiem nieźle. Dissplacem robiony?
Napisano 27 Styczeń 201015 l Autor Nie, na cylindrach. Na początku miał być jako Max`owe Hair and Fur, ale one się nie odbijały na stole :) Ale wyszły jak wyszły, mi też się nie podobają.
Napisano 27 Styczeń 201015 l Może lepiej z tym do wip`a i dorobić jakieś inne modele żeby urozmaicić scenę bo jak na razie nie ma co komentować
Napisano 30 Styczeń 201015 l Chcesz osiągnąc jakiś efekt, np włoski w pędzlu. Wybierasz jakiąś metodę ale Ci nie wychodzi bo na przykład własnie z technicznych powodów coś sie nie odbija. No to robisz to inaczej, inną metodą. Dla mnie zrobiłeś coś strasznie dziwnego. Bo nagle uznałes że chociaż osiągnęty efekt kompletnie nie przypmina tego czym miał być to zostawiasz go bo "o kurde wyszło mi coś fajnego". Efekta sam w sobie jest śmieszny ale to nie są włosy na pędzlu. To jakbym robił samochód a nagle jednak zrobił wanne. Troche na to patrze w sposób "zawodowo skrzywiony" bo na ogól klienci zmawiają jednak to co zamawiają. Ale mam wrażenie że sie poddałeś w temacie 'owłosienia' po minucie drugiej rundy. Jeśłi chodzi o porade technioczną to zrób po prostu mesha otesturowanego na włoski a do tego dorób klilka, klikanaście odstających włosków wymodelowanych choćby ręcznie z boxów czy splinów. No i prezentacja :/ Jeśli masz prostą treść (długopis i pędzel) to powinieneś skupić sie choćby na realiźmie, wykorzystać tą skromną ilość rzeczy które dzieją się w tym teamcie dotego żeby coś opowiedzieć. Można zrobić opowieść nawet z długopisu ale pokaż żeon sie składa z jakichś elementów. Że te elementy są wykonane z różnych materiałow. Że tym pędzlem to przed chwilą ktoś coś malował i dlatego on jest dajmy na to brudny. Albo że ktopś go w ogóle używa od 10 lat... A wszystko leży na stole, na podłodze, na serze.. cokolwiek. Wtedy praca nabiera treści i staje sie w jakikolwiek spsób interesująca. Można ograniczyć sie do samego modelu. Wtedy byłoby to ćwiczenie warsztatowe, które też może być interesujące na swój sposób. Bo na przykład sam obiekt był tak skomplikowany, że model jest również ciekawy sam w sobie. A do tego jego budowa dała efekt w postaci nauczenia sie czegoś. Ale ty masz tutaj prosty model bardzo prostych przedmiotów pokazany w prosty sposób.
Napisano 30 Styczeń 201015 l witam, watek wylądował w wip'ie. Na finished zdecydowanie za wcześnie. Są modele, są tekstury, są materiały, jest światło. Praca nawet ciekawa. O co chodzi z tym za wcześnie? Chyba tweety ma zły dzień.
Napisano 30 Styczeń 201015 l Dac To ze są modele, tekstury materiały i światło. Nie znaczy, ze praca jest ukończona. Wymagają dużo poprawek. Co poprawić? Czytaj posty wyżej. Chłopaki wszystko napisali. Jeśli nie jesteś w stanie zrozumieć. Na twoim miejscu zmieniłbym hobby. Nadawałbyś się na filozofa albo prawnika. :) Peace
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto