Napisano 31 Październik 201014 l Autor Przede wszystkim księżulek się nie zmieścił w kadrze i na siłę spłaszczyłeś mu łeb :D no to jeszcze gorsze jest to że mu nie zmiażdzyłem , za małe czoło mu zrobiłem : daje takie envi świeżo zmajstrowane z godzine mnie zeszło , co najcie4kawsze najpierw powstał skrawek 1/6 tego , zwiększyłem obszar roboczy i poczułem potencjał :D
Napisano 1 Listopad 201014 l ostatnio bylem tu i az sie teraz zdziwilem ze nie pozostawilem "oh ah" po Twoim zielonym przyjacielu. swietne połączenie plamy i tego Twojego przyzwyczajenia do "koooo kooooooo kłoooooo" : ) hehehe , postacie na studium caravaggia wygladają jak lalki, kukły - imo ... z charakterem
Napisano 7 Listopad 201014 l Autor Areien - Fenk ju very Much , twoja teczka super :) Tymczasem Dorzucam Braciszka Tucka :D ( mam zamiar zrobić jakaś fajną ilustracje z całą wesołą kompanią :) Edytowane 7 Listopad 201014 l przez mrozik26
Napisano 8 Listopad 201014 l Autor Jedziemy dalije Taki cuś w dużym formacie ( a2 chyba ) Zeszło sporo czasu a w ogóle to nie było warte lepiej było masakrować jakieś szybkie szkice i takie twarzyczki
Napisano 8 Listopad 201014 l fajny braciszek a ta twarz dziadka tez ciekawie wyszło tylko te usta jakoś nie teges i ta dłoń jak jego to za mała pozdrawiam
Napisano 8 Listopad 201014 l Autor Kpax - dłoń jest totalnie zgwałcona , za mała , słabo rozmazana ( ona miała być blisko widza ) a z braciszka jestem zadowolony w sumie :) Fenk Ju !
Napisano 8 Listopad 201014 l Wywal te dziwne kustombrasze na jakiś czas. Nie wiem po co ich używasz. Najczęściej lądują w tle i innych płaskich miejscach (a niepłaskie powierzchnie spłaszczają), które powinny być, jak nazwa wskazuje, płaskie i w tle. Wybijają sie na pierwszy plan, bo tam, gdzie ma byc detal i fokal robisz bez fikuśnych faktur. Nie nawołuję do okrąglakowego puryzmu, ale większego rozsądku i walki z podstawami, których braki tego typu zabiegi nibyzakrywają ;) Po ołówkach widać, że odrzucenie tego balasku dobrze Ci zrobi, bo ołóweczki wychodzą bardzo fajnie.
Napisano 8 Listopad 201014 l Autor Prrrszalony - kurcze , niech cię , dobra rada ! może w ten sposób jakoś lepiej zapanuje nad kształtem bo tak to sobie jakoś "zapycham" przestrzeń i tworze sztuczne faktury fenk ju very mucha a co do używania ich to sam nie wiem , albo nie mam oczu albo poczucia estetyki lub tak jest łatwiej ( z pozoru ) Edytowane 8 Listopad 201014 l przez mrozik26
Napisano 14 Listopad 201014 l Autor prośba o wskazówki do wyjścia z ślepego zaułka ( bo nie wiem już co nie ok )
Napisano 14 Listopad 201014 l Dalej jedziesz teksturkami, wypasionymi bruszami, a konstrukcja dalej na ostatnim planie. Zobacz swoje obrazki w szarościach. Dom buduje się od fundamentów, a Ty nadal tapetujesz gruzy :P Prace nie są złe, żeby nie było ;) Spędź kilka romantycznych chwil z tym tekstem :) http://max3d.pl/tutorial.php?id=98
Napisano 14 Listopad 201014 l Autor prrszalony -A to tak trośku maźnąłem texturek :>( początek był jednolitym brushem nie żadnym fikuśnym , potem troszke pojechałem ) ... Kurcze , najgorsze jest to że nie widzę nawet w czarnobieli co jest nie tak , chyba brak mi porządnych podstaw Już biorę się do czytania :) Edytowane 14 Listopad 201014 l przez mrozik26
Napisano 4 Grudzień 201014 l Autor Odświeżanie farbek olejnych i wyzwolenie wewnętrznego demona :) | a tutaj wyngiel z głowy z natury i z zdjęć głównie bardzo szybkie szkice | + taki zombiakowaty
Napisano 4 Grudzień 201014 l Częściej wyzwalaj tego demona bo świetnie Ci ten olej wyszedł. Szybkie szkice też soczyste, szczególnie ten koleś co pali szluga. Przypomina mi klimatem i twarzą Witkacego czy Hłaskę. ;) W cyfrowym jeszcze duużo pracu.
Napisano 4 Grudzień 201014 l No w oleju żeś zaszalał. Fajnie pustynia przechodzi w wzburzone morze. W szkicach czasem proporcje zachwiane ale ogół utrzymany w pozytywnym tonie. Pzdr.
Napisano 18 Grudzień 201014 l olej z postu #62: bardzo mi się podobają kolory, zgrabnie przechodzą przez siebie, przyjemne i lekkie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto