Napisano 5 Luty 201015 l Prawie GoZbrush dla użytkowinków maxa:)Całkiem fajne i o dziwo wydaje się że nawet działa: http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=81506&page=1&pp=15 Pozdr:)
Napisano 6 Luty 201015 l na 3 razy 2 razy max się wysypał:) ale raz zadziałało. Fajny soft. EDIT: Ale to max się wysypuje zbrush dalej działa. Wczoraj Bonifatz uświadomił mi ze to raczej przez mojego kompa a nie przez program. Edytowane 6 Luty 201015 l przez Lucek
Napisano 6 Luty 201015 l Autor Phi,co Ty masz za maxa Lucek:p.U mnie sie nie sypie wcale:D Przełączyłeś na niski subdiv w zbrushu?Może za gęstą siatę próbowałeś przerzucić...
Napisano 6 Luty 201015 l 2010 x64 ale może coś źle robię, bo z tym maxscript to pierwszy raz mam do czynienia. Tak samo zbrush 3.5 od wczoraj. Ale ze mnie lamer:D a dlaczego na niski subdiv? Mam przerzucać niski i displace? Za 3 cim razem polknęło 2mln poly. //tak na marginesie, czy wam też nie działa w 3.5 make polymesh 3d?
Napisano 6 Luty 201015 l Autor dlaczego na niski subdiv? Mam przerzucać niski i displace? Za 3 cim razem polknęło 2mln poly. No niski.Ja to bym raczej użył tak-przerzucam bazę z zb do maxa,zmieniam siatę w maxie(np.dodaje palce czy tam edge looopa gdzie potrzeba) i spowrotem do zbrusha.Jak chcesz model z detalami do maxa to użyj decimation mastera przed przezucaniem,detale zostaną a poly będzie duuużo mniej:) tak na marginesie, czy wam też nie działa w 3.5 make polymesh 3d? Łot du ju mind?Jak nie działa? pozdr:)
Napisano 6 Luty 201015 l Jak biorę goMax to max mi się wiesza, a jak zrobię w maxie coś i zrobię goZbrush to wcale nie przenosi mi bryły do zbrush'a PS. Jak dokładnie to robicie, zaczynacie w max czy w zbrush? Edytowane 6 Luty 201015 l przez claude
Napisano 6 Luty 201015 l Autor U mnie przenosi,nawet jak w zbrushu nie mam żadnego toola aktywnego i zaczynam w maxie to w zb pojawia sie nowy tool.Ez Zbrusha do maxa też bez problemu.Czyli działa w obie strony.Może za wysoki subdiv przenosiłeś ze zb że się wiesza?Trzeba pamiętac że skrypt nie przechodzi automatycznie na najniższy subdiv w zetce. Zrobiłeś wszystko jak w readme?Katalog Gomax musi być na dysku C.
Napisano 6 Luty 201015 l Działa Hurra trzeba było skopiować cały katalog macros w katalogu ZStartup, a ja skopiowałem ten sam co na dysk C. Dzięki, za pomoc
Napisano 6 Luty 201015 l Autor No i fajnie:)Autor się odgraża że dorobi automatyczny export normal mapek więc może być jeszcze fajniej,zobaczymy. Pozdr:)
Napisano 6 Luty 201015 l Łot du ju mind?Jak nie działa? pozdr:) No zwyczajnie. Naciskam polymesh3d i nic.
Napisano 6 Luty 201015 l Autor No zwyczajnie. Naciskam polymesh3d i nic. U mnie normalnie zmienia obiekt w polymesh'a.Jak u Ciebie nie działa to masz coś nie tak:).Może spróbuj przeinstalować Zetke. Pozdr:)
Napisano 6 Luty 201015 l Poszukałem na googlach i okazało się że w "prawie legalnym zbrushu" tak jest;)
Napisano 23 Luty 201015 l Autor Jak ktoś nie śledzi wątku Gomaxa na Zcentral to wyszła już wersja 1.6 a w niej: GoMax v1.6 --[*]Fixed scaling issue --[*]UV check in ZBrush, if no UVs found GUV tiles are applied, this avoids a crash --[*]If Ztool has a texture instead of polypaint it gets exported too --[*]Fixed other bugs A poza tym export polypaintingu,materiału i co tam jeszcze:) http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=81506&page=1&pp=15 Pozdr:) i miłego testowania
Napisano 25 Luty 201015 l Autor Autor GoMax'a nie próżnuje i udostępnił wersję 1.7 a w niej wazny dodatek-menu z opcjami eksportu. http://www.zbrushcentral.com/showpost.php?p=661074&postcount=206 Pozdr:)
Napisano 14 Marzec 201015 l Jest już wersja 1.8 :) Update#7: GoMax v1.8 --[*]A LOT of fixes and optimizations to maxscript and zscript, everything should be even faster. --[*]Created installer, drag and drop mzp file to 3dsMax or click MAXScript/Run script and run the mzp file --[*]Rewrote import script and how zbrush communicates with 3dsMax --[*]GoMax folder doesn't sit anymore in C:\ everything has been moved 3dsmaxs script folder and Zbrushs Zplugs folder --[*]Matcaps are now exported to a "Matcap" folder under ZPlugs, all your materials will be saved there. --[*]Added displacement export --[*]The modifier stack of your object in 3dsMax is kept intact when exporting from 3dsMax to Zbrush (Thanks mark!) --[*]Material setup refined, all imported files get unique materials (user must pick the material from the object to edit)
Napisano 7 Kwiecień 201015 l Jest już wersja 1.9 :) Coraz więcej możliwości. DOWNLOAD Update#8: GoMax v1.9 --[*]New UI! --[*]Added button to either launch Zbrush or maximize it --[*]Added pin/unpin button for GoMax window (See screenshot) --[*]Added settings button --[*]Added shortcut to matcap library --[*]Export/Import buttons check if Zbrush is opened --[*]Name of object from 3dsmax -> Zbrush is now preserved --[*]New installation (No need to have admin rights) --[*]Added uninstall option --[*]Versions of 3ds Max above 9 don't need bat files anymore, DOS Command windows are now gone. --[*]Fixed some issues with Zbrush and 3dsMax windows resizing (and minimizing) --[*]GoMax should run perfectly fine without admin rights --[*]Bug fixing and script clean up Tutaj film prezentujący wersje 2.0 Sneak Peak - Multi Subtool Export
Napisano 25 Kwiecień 201014 l Jest już GoMax 2.0 działa z 3ds max 2011. http://www.zbrushcentral.com/showpost.php?p=679328&postcount=449 Changelist: GoMax 2.0 --[*]Multi Subtool Export --[*]Multi Subtool Import --[*]Auto-append new subtools --[*]3dsMax 2011 compatibility --[*]Maxscript checks for updates on every 3dsMax start. If an update of GoMax is found it will ask the user whether to update or not. --[*]Removed GoMax Subpalette and integrated it with GoMax Settings window --[*]Improved zscript speed even more --[*]Bug fixing
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto