Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 4,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na 3 razy 2 razy max się wysypał:) ale raz zadziałało. Fajny soft.

EDIT: Ale to max się wysypuje zbrush dalej działa. Wczoraj Bonifatz uświadomił mi ze to raczej przez mojego kompa a nie przez program.

Edytowane przez Lucek

Napisano
  • Autor

Phi,co Ty masz za maxa Lucek:p.U mnie sie nie sypie wcale:D

Przełączyłeś na niski subdiv w zbrushu?Może za gęstą siatę próbowałeś przerzucić...

Napisano

2010 x64 ale może coś źle robię, bo z tym maxscript to pierwszy raz mam do czynienia. Tak samo zbrush 3.5 od wczoraj. Ale ze mnie lamer:D a dlaczego na niski subdiv? Mam przerzucać niski i displace? Za 3 cim razem polknęło 2mln poly.

 

//tak na marginesie, czy wam też nie działa w 3.5 make polymesh 3d?

Napisano
  • Autor
dlaczego na niski subdiv? Mam przerzucać niski i displace? Za 3 cim razem polknęło 2mln poly.

 

No niski.Ja to bym raczej użył tak-przerzucam bazę z zb do maxa,zmieniam siatę w maxie(np.dodaje palce czy tam edge looopa gdzie potrzeba) i spowrotem do zbrusha.Jak chcesz model z detalami do maxa to użyj decimation mastera przed przezucaniem,detale zostaną a poly będzie duuużo mniej:)

 

tak na marginesie, czy wam też nie działa w 3.5 make polymesh 3d?

 

Łot du ju mind?Jak nie działa?

 

pozdr:)

Napisano

Jak biorę goMax to max mi się wiesza, a jak zrobię w maxie coś i zrobię goZbrush to wcale nie przenosi mi bryły do zbrush'a

PS. Jak dokładnie to robicie, zaczynacie w max czy w zbrush?

 

20100206132738.jpg

Edytowane przez claude

Napisano
  • Autor

U mnie przenosi,nawet jak w zbrushu nie mam żadnego toola aktywnego i zaczynam w maxie to w zb pojawia sie nowy tool.Ez Zbrusha do maxa też bez problemu.Czyli działa w obie strony.Może za wysoki subdiv przenosiłeś ze zb że się wiesza?Trzeba pamiętac że skrypt nie przechodzi automatycznie na najniższy subdiv w zetce.

 

Zrobiłeś wszystko jak w readme?Katalog Gomax musi być na dysku C.

Napisano

Działa Hurra trzeba było skopiować cały katalog macros w katalogu ZStartup, a ja skopiowałem ten sam co na dysk C.

 

Dzięki, za pomoc

Napisano
  • Autor

No i fajnie:)Autor się odgraża że dorobi automatyczny export normal mapek więc może być jeszcze fajniej,zobaczymy.

 

Pozdr:)

Napisano

 

Łot du ju mind?Jak nie działa?

 

pozdr:)

No zwyczajnie. Naciskam polymesh3d i nic.

Napisano
  • Autor
No zwyczajnie. Naciskam polymesh3d i nic.

 

U mnie normalnie zmienia obiekt w polymesh'a.Jak u Ciebie nie działa to masz coś nie tak:).Może spróbuj przeinstalować Zetke.

 

Pozdr:)

Napisano

Poszukałem na googlach i okazało się że w "prawie legalnym zbrushu" tak jest;)

Napisano
  • Autor

Jak ktoś nie śledzi wątku Gomaxa na Zcentral to wyszła już wersja 1.6 a w niej:

GoMax v1.6

 

--[*]Fixed scaling issue

--[*]UV check in ZBrush, if no UVs found GUV tiles are applied, this avoids a crash

--[*]If Ztool has a texture instead of polypaint it gets exported too

--[*]Fixed other bugs

 

A poza tym export polypaintingu,materiału i co tam jeszcze:)

 

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=81506&page=1&pp=15

 

Pozdr:) i miłego testowania

Napisano

Jest już wersja 1.8 :)

Update#7:

GoMax v1.8

--[*]A LOT of fixes and optimizations to maxscript and zscript, everything should be even faster.

--[*]Created installer, drag and drop mzp file to 3dsMax or click MAXScript/Run script and run the mzp file

--[*]Rewrote import script and how zbrush communicates with 3dsMax

--[*]GoMax folder doesn't sit anymore in C:\ everything has been moved 3dsmaxs script folder and Zbrushs Zplugs folder

--[*]Matcaps are now exported to a "Matcap" folder under ZPlugs, all your materials will be saved there.

--[*]Added displacement export

--[*]The modifier stack of your object in 3dsMax is kept intact when exporting from 3dsMax to Zbrush (Thanks mark!)

--[*]Material setup refined, all imported files get unique materials (user must pick the material from the object to edit)

 

attachment.php?attachmentid=184015

Napisano

Jest już wersja 1.9 :) Coraz więcej możliwości.

DOWNLOAD

Update#8:

GoMax v1.9

--[*]New UI!

--[*]Added button to either launch Zbrush or maximize it

--[*]Added pin/unpin button for GoMax window (See screenshot)

--[*]Added settings button

--[*]Added shortcut to matcap library

--[*]Export/Import buttons check if Zbrush is opened

--[*]Name of object from 3dsmax -> Zbrush is now preserved

--[*]New installation (No need to have admin rights)

--[*]Added uninstall option

--[*]Versions of 3ds Max above 9 don't need bat files anymore, DOS Command windows are now gone.

--[*]Fixed some issues with Zbrush and 3dsMax windows resizing (and minimizing)

--[*]GoMax should run perfectly fine without admin rights

--[*]Bug fixing and script clean up

 

Tutaj film prezentujący wersje 2.0 Sneak Peak - Multi Subtool Export

Napisano

Jest już GoMax 2.0 działa z 3ds max 2011.

 

http://www.zbrushcentral.com/showpost.php?p=679328&postcount=449

 

Changelist:

 

GoMax 2.0

--[*]Multi Subtool Export

--[*]Multi Subtool Import

--[*]Auto-append new subtools

--[*]3dsMax 2011 compatibility

--[*]Maxscript checks for updates on every 3dsMax start. If an update of GoMax is found it will ask the user whether to update or not.

--[*]Removed GoMax Subpalette and integrated it with GoMax Settings window

--[*]Improved zscript speed even more

--[*]Bug fixing

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności