Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

na 3 razy 2 razy max się wysypał:) ale raz zadziałało. Fajny soft.

EDIT: Ale to max się wysypuje zbrush dalej działa. Wczoraj Bonifatz uświadomił mi ze to raczej przez mojego kompa a nie przez program.

Edytowane przez Lucek
Napisano

Phi,co Ty masz za maxa Lucek:p.U mnie sie nie sypie wcale:D

Przełączyłeś na niski subdiv w zbrushu?Może za gęstą siatę próbowałeś przerzucić...

Napisano

2010 x64 ale może coś źle robię, bo z tym maxscript to pierwszy raz mam do czynienia. Tak samo zbrush 3.5 od wczoraj. Ale ze mnie lamer:D a dlaczego na niski subdiv? Mam przerzucać niski i displace? Za 3 cim razem polknęło 2mln poly.

 

//tak na marginesie, czy wam też nie działa w 3.5 make polymesh 3d?

Napisano
dlaczego na niski subdiv? Mam przerzucać niski i displace? Za 3 cim razem polknęło 2mln poly.

 

No niski.Ja to bym raczej użył tak-przerzucam bazę z zb do maxa,zmieniam siatę w maxie(np.dodaje palce czy tam edge looopa gdzie potrzeba) i spowrotem do zbrusha.Jak chcesz model z detalami do maxa to użyj decimation mastera przed przezucaniem,detale zostaną a poly będzie duuużo mniej:)

 

tak na marginesie, czy wam też nie działa w 3.5 make polymesh 3d?

 

Łot du ju mind?Jak nie działa?

 

pozdr:)

Napisano (edytowane)

Jak biorę goMax to max mi się wiesza, a jak zrobię w maxie coś i zrobię goZbrush to wcale nie przenosi mi bryły do zbrush'a

PS. Jak dokładnie to robicie, zaczynacie w max czy w zbrush?

 

20100206132738.jpg

Edytowane przez claude
Napisano

U mnie przenosi,nawet jak w zbrushu nie mam żadnego toola aktywnego i zaczynam w maxie to w zb pojawia sie nowy tool.Ez Zbrusha do maxa też bez problemu.Czyli działa w obie strony.Może za wysoki subdiv przenosiłeś ze zb że się wiesza?Trzeba pamiętac że skrypt nie przechodzi automatycznie na najniższy subdiv w zetce.

 

Zrobiłeś wszystko jak w readme?Katalog Gomax musi być na dysku C.

Napisano

Działa Hurra trzeba było skopiować cały katalog macros w katalogu ZStartup, a ja skopiowałem ten sam co na dysk C.

 

Dzięki, za pomoc

Napisano

No i fajnie:)Autor się odgraża że dorobi automatyczny export normal mapek więc może być jeszcze fajniej,zobaczymy.

 

Pozdr:)

Napisano
No zwyczajnie. Naciskam polymesh3d i nic.

 

U mnie normalnie zmienia obiekt w polymesh'a.Jak u Ciebie nie działa to masz coś nie tak:).Może spróbuj przeinstalować Zetke.

 

Pozdr:)

Napisano

Jak ktoś nie śledzi wątku Gomaxa na Zcentral to wyszła już wersja 1.6 a w niej:

GoMax v1.6

 

--[*]Fixed scaling issue

--[*]UV check in ZBrush, if no UVs found GUV tiles are applied, this avoids a crash

--[*]If Ztool has a texture instead of polypaint it gets exported too

--[*]Fixed other bugs

 

A poza tym export polypaintingu,materiału i co tam jeszcze:)

 

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=81506&page=1&pp=15

 

Pozdr:) i miłego testowania

Napisano

Jest już wersja 1.8 :)

Update#7:

GoMax v1.8

--[*]A LOT of fixes and optimizations to maxscript and zscript, everything should be even faster.

--[*]Created installer, drag and drop mzp file to 3dsMax or click MAXScript/Run script and run the mzp file

--[*]Rewrote import script and how zbrush communicates with 3dsMax

--[*]GoMax folder doesn't sit anymore in C:\ everything has been moved 3dsmaxs script folder and Zbrushs Zplugs folder

--[*]Matcaps are now exported to a "Matcap" folder under ZPlugs, all your materials will be saved there.

--[*]Added displacement export

--[*]The modifier stack of your object in 3dsMax is kept intact when exporting from 3dsMax to Zbrush (Thanks mark!)

--[*]Material setup refined, all imported files get unique materials (user must pick the material from the object to edit)

 

attachment.php?attachmentid=184015

Napisano

Jest już wersja 1.9 :) Coraz więcej możliwości.

DOWNLOAD

Update#8:

GoMax v1.9

--[*]New UI!

--[*]Added button to either launch Zbrush or maximize it

--[*]Added pin/unpin button for GoMax window (See screenshot)

--[*]Added settings button

--[*]Added shortcut to matcap library

--[*]Export/Import buttons check if Zbrush is opened

--[*]Name of object from 3dsmax -> Zbrush is now preserved

--[*]New installation (No need to have admin rights)

--[*]Added uninstall option

--[*]Versions of 3ds Max above 9 don't need bat files anymore, DOS Command windows are now gone.

--[*]Fixed some issues with Zbrush and 3dsMax windows resizing (and minimizing)

--[*]GoMax should run perfectly fine without admin rights

--[*]Bug fixing and script clean up

 

Tutaj film prezentujący wersje 2.0 Sneak Peak - Multi Subtool Export

Napisano

Jest już GoMax 2.0 działa z 3ds max 2011.

 

http://www.zbrushcentral.com/showpost.php?p=679328&postcount=449

 

Changelist:

 

GoMax 2.0

--[*]Multi Subtool Export

--[*]Multi Subtool Import

--[*]Auto-append new subtools

--[*]3dsMax 2011 compatibility

--[*]Maxscript checks for updates on every 3dsMax start. If an update of GoMax is found it will ask the user whether to update or not.

--[*]Removed GoMax Subpalette and integrated it with GoMax Settings window

--[*]Improved zscript speed even more

--[*]Bug fixing

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności