apeq Napisano 7 Luty 2010 Share Napisano 7 Luty 2010 Witam wszystkich. Na forum zaglądam już od jakiegoś czasu , skrobnąłem kilka pytających postów, a teraz naszła mnie ochota na pokazanie niedawno ukończonego modelu:) Jakiś czas temu zainspirował mnie dział fantastyki Steampunk i zobaczyłem (chyba w telewizji) obrazek przedstawiający pojazd w owym stylu. Próbowałem go odtworzyć Czerpiąc inspiracje ze zdjęć zamieszczonych w internecie(grafiki google -> steampunk). Generalnie na moim sprzęcie nie jestem w stanie wyrenderować go tak jakbym chciał, więc postanowiłem że jak na razie pozostanie sam model. Praca w całości zrobiona w maxie8 oraz vrayu. Aha, jestem jeszcze początkujący wiec prosze o wyrozumiałość:) I zoom: Pozdrawiam serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 7 Luty 2010 Share Napisano 7 Luty 2010 Z tym początkującym to taka fałszywa skromność? Model bardzo ładny, przyczepiłbym się tylko do fotela, na którym zasiada kierowca - chyba jest ciut za mały, a kierownica ulokowana w stosunku do niego za nisko. Powodzenia w dalszej pracy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
apeq Napisano 7 Luty 2010 Autor Share Napisano 7 Luty 2010 Jak patrze na prace zamieszczane na forum, to czuje się jak początkujący. W maksie na poważnie siedzę od kilku miesięcy. Myślę że to stosunkowo krótko jak na taki program. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 7 Luty 2010 Share Napisano 7 Luty 2010 wszystko bardzo fajne, tylko ze to nie jest steampunk..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 7 Luty 2010 Share Napisano 7 Luty 2010 Dlaczego nie? Steampunk to dość szeroki nurt i ten pojazd jak najbardziej się w nim mieści. Fajnie jak na początek. Tylko mam pytanie - jak to skręca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...