Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Robie pewien tutek dotyczący tworzenia postaci do gry. Okazuje się, że koleś nie łączy elementów które towrzą ową postać [jest ich około 20-30]. Zastanawiam się czy jest to poprawne działanie, w końcu postać nie ma jednolitej siatki i chyba rig byłoby ciężko na takim modelu zrobić. Jak to jest?

Edytowane przez dakih
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć. Zależy jak leży. Generalnie myślisz słusznie ale jeśli:

- np udo i kieszeń na nim (osobno) sa podpięte tylko do jednej kości to nie są deformowane i jest ok.

- mają podobną budowę, werteksy w podobnych miejscach to można namalować wagi tak żeby sie zgadzały i tez powinno byc ok.

- taki element ma swoją własną kość (np żeby mógł sie bimbać, majtać lub fikać) to też nie ma problemu.

Napisano

Witam,

 

Twój wątek został źle nazwany. Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum dot. nazewnictwa wątków oraz naniesienie poprawek. W przypadku braku reakcji wątek zostanie usunięty.

Napisano

Procentowe podpięcie danego vertexa pod kość. Jeśli masz dwa niepołączone siatką vertexy obok siebie, powinny mieć podobną wagę, by nie było efektu 'pływania' w trakcie animacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności