_michal Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 (edytowane) To może ja zacznę. Modeluję najładniejszy motocykl kiedykolwiek wyprodukowany, niemiecki Zündapp KS 750. Ze względu na ograniczony polycount prawdopodobnie podaruję sobie kosz. Malowanie najprawdopodobniej zrobię pustynne. http://pl.wikipedia.org/wiki/Zündapp_KS_750 Tyle mam z dziś, model ma 754 tris (po odliczeniu refek), dawno nie robiłem takich überlowpoly, ale jakoś idzie :) Edytowane 20 Marzec 2010 przez _michal
Kruku Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Heh ledwo co się zaczeło a ty już masz praktycznie skończony model ;] nice.
_michal Napisano 9 Marzec 2010 Autor Napisano 9 Marzec 2010 Trzeba szybko skończyć model, bo z texturą będę się męczyć :D
AkkA Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 :/ Ja chcialem byc pierwszy, ale widze ze licho niespi. Bedzie ciekawie.
Bruneq Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 łeee, nie ma lusterkaa:P zostalo ci 250 tri, i troche elementów do wymodelowania jeszcze.Szkoda ze kosza nie bedzie
_michal Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 Spokojnie Bruneq, lusterko będzie, siedzenia też ;) Kosza nie dam rady
_michal Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 To chyba koniec modelowania. Mapowanie jutro, dziś mi się już nie chce. Równe 1k.
Eric_Draven Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 trochę kanciaste koła. ja bym zweldowal środek i dał podziały, aczkolwiek może trisów nie być z tego dużo. cała reszta super.
Valery Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 heh też go kiedyś modelowałem w pracy:) ale do gry ostatecznie nie trafił (chyba)
_michal Napisano 11 Marzec 2010 Autor Napisano 11 Marzec 2010 Zamapowane, wypalone ao. Dodałem jeden podział na przednim kole, trochę uprościłem tylne, i tak go prawie nie widać. Cały czas równe 1000tris :)
ledyr Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 zabieraj sie za tekstury, ile czasu mozna sie wykrecac modelowaniem i mapowaniem :D
_michal Napisano 15 Marzec 2010 Autor Napisano 15 Marzec 2010 Narazie bazowe kolorki i alfa tu i ówdzie...
Kruku Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 no i zaczyna już teraz przyjemnie wyglądać ;] normal map nie planujesz?
Chris Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Też planowałem zrobić oldschoolowo, a tu wszyscy wokół hi modele trzaskają... Obawiam się, że przy ocenianiu może wyjść to na naszą niekorzyść..
Eric_Draven Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 zrezygnowałbym ze zdjęcia silnika. troche odstaje. chyba że chcesz mocno podmalować później. I jak tak patrze to też na oldschool mam ochote. next gen sux E:a kanciastości koła nie widać już tak bardzo co jest dużym plusem.
_michal Napisano 16 Marzec 2010 Autor Napisano 16 Marzec 2010 W takim modelu normalmapa może więcej popsuć niż pomóc, będzie zbyt rozmyta przy 512. Zresztą docelowo pewnie filtrowanie też wyłączę. Jak oldschool to oldschool :) Co do silnika - fotka to refka, będę ją podmalowywać.
ledyr Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 no spoko calkiem ja jednak mysle ze na wszelki wypadek trzasne tez normal mape jako taki bonus :D
Bro Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Wyglada spoko - jestem ciekaw jak wyjdzie ci z tym silnikiem
_michal Napisano 16 Marzec 2010 Autor Napisano 16 Marzec 2010 Wyglada spoko - jestem ciekaw jak wyjdzie ci z tym silnikiem Ja też :rolleyes:
_michal Napisano 17 Marzec 2010 Autor Napisano 17 Marzec 2010 Taki mały apdejcik. Zbevelowałem cylindry, przekrój prostokątny się nie sprawdzał, trzeba było trochę obciąć gdzie indziej, ale teraz mam 998 tris :D Jeszcze nie do końca jestem zadowolony z progressu, ale mało czasu miałem :)
ledyr Napisano 18 Marzec 2010 Napisano 18 Marzec 2010 poki co jest dobrze ale szalu nie robi, mam nadzieje ze to tylko baza i ze finalnie bedzie lepiej xP
_michal Napisano 18 Marzec 2010 Autor Napisano 18 Marzec 2010 Tak, wiem, nie ma rdzy, błota, brudu, rdzy, syfu i rdzy ;)
Hatred Napisano 18 Marzec 2010 Napisano 18 Marzec 2010 Empeck pewnie to widziales ale jesli nie to obczaj oponki, jak fajnie zmapujesz planarnie od boku mozesz podfejkowac geometrie i namalowac "okragla" oponke, najgorsze to zmapowac to po dlugosci bo wtedy masz krzywizne co chwile zalezna od facow :D
_michal Napisano 18 Marzec 2010 Autor Napisano 18 Marzec 2010 Fajne to, ale mam już zmapowane kółka wzdłuż, a nie chce mi się już z tym bawić :/ Spróbuję to podmalować, może się uda namalować ładne fale na kółkach ;)
Hatred Napisano 18 Marzec 2010 Napisano 18 Marzec 2010 nom jak kiedys robilem motorek to tez fale musialem mazgac hardcorowa robota hehe
_michal Napisano 18 Marzec 2010 Autor Napisano 18 Marzec 2010 Może go jednak przemapuję ;) Texturkę robię w 1024 to jak przepalę na nowe mapowanie za dużo się nie popsuje (żeby nie było, na screenach jest 512x512).
_michal Napisano 18 Marzec 2010 Autor Napisano 18 Marzec 2010 Jutro jeszcze pomaluję silnik, dodam trochę rdzy i błota i koniec. Kół w końcu nie przemapowywałem, zrobiłem drugie mapowanie (planar z boku), przepaliłem texturkę, podmalowałem, przepaliłem z powrotem, falki na texturze się same zrobiły i wygląda lepiej.
Hatred Napisano 19 Marzec 2010 Napisano 19 Marzec 2010 no to spoko wsumie z tymi falami hehe, ty co ty jaki koniec, popracuj troche highlightami na difie, mzoe lekka zmiana saturacji na lakierze no nie wymienkaj :D
ledyr Napisano 19 Marzec 2010 Napisano 19 Marzec 2010 jeszcze duzo pracy cie czeka, zle rzeczy zaobserwowales - ao + overlay z kolorem to nie koniec robienia tekstury ;p
_michal Napisano 19 Marzec 2010 Autor Napisano 19 Marzec 2010 Thx Hatred :) Prowokacje co niektórych na mnie nie działają. U mnie przynajmniej progress widać :P
Hatred Napisano 19 Marzec 2010 Napisano 19 Marzec 2010 Brunek wez sie tam do roboty a nie leadowi d.. lizesz
Bruneq Napisano 19 Marzec 2010 Napisano 19 Marzec 2010 buahahahaha... czasem trzeba :D Piatek jest, w piatki sie nie pracuje ;)
_michal Napisano 19 Marzec 2010 Autor Napisano 19 Marzec 2010 Nie oftopikować mi tu! :) Motór chwalić! :P
Ardeni Napisano 19 Marzec 2010 Napisano 19 Marzec 2010 Model taki sobie, ale tekstura pierwsza klasa.
Hatred Napisano 19 Marzec 2010 Napisano 19 Marzec 2010 ardeni juz jest polowa glowy na wakacjach chodzilo mu ze model 1 klasa a teksturka ssie i musisz duzo popracowac ^^
Bro Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 (edytowane) tak jak leyder powiedział "ao + overlay z kolorem to nie koniec robienia tekstury ;p " wszystko wyglada super ale nad rama i bakiem paliwa jeszcze bym troche przysiedział. Edytowane 20 Marzec 2010 przez Bro
_michal Napisano 20 Marzec 2010 Autor Napisano 20 Marzec 2010 OK, to na tyle. Model zawsze można dopieszczać, ale nie bardzo mam teraz czas by jeszcze dłubać. Nie jest idealnie, ale ujdzie :) 998 tris. Tak. wiem, że dałem **py z mapowaniem opon :P. Dziękuję za uwagę, czytał Tomasz Knapik.
ledyr Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 Jeszcze raz gratuluje ukończenia motoru. Pare niedociagniec jest ale ogolnie jest dobrze. Brud i rdza jak zwykle dobrze sie spisaly. "Max3D" straszna pikseljoza wyszla. Pro Cube mapa w lusterku wypalona do tekstury jest oszalamiajaca :D
Bruneq Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 Podpisz sie na finalnym obrazku, i wrzuc go do 1go posta.Gratuluje ukonczenia:)
Hatred Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 calkiem spoko chodz dalej braklo mi fakowych specularow minimalnie tak :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się