Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

To może ja zacznę.

 

Modeluję najładniejszy motocykl kiedykolwiek wyprodukowany, niemiecki Zündapp KS 750. Ze względu na ograniczony polycount prawdopodobnie podaruję sobie kosz. Malowanie najprawdopodobniej zrobię pustynne.

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zündapp_KS_750

 

Tyle mam z dziś, model ma 754 tris (po odliczeniu refek), dawno nie robiłem takich überlowpoly, ale jakoś idzie :)

 

zundapp_finished1.jpg

Edytowane przez _michal
  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zamapowane, wypalone ao. Dodałem jeden podział na przednim kole, trochę uprościłem tylne, i tak go prawie nie widać. Cały czas równe 1000tris :)

 

zundapp_uv.jpg

 

zundapp_04.jpg

Napisano

Też planowałem zrobić oldschoolowo, a tu wszyscy wokół hi modele trzaskają... Obawiam się, że przy ocenianiu może wyjść to na naszą niekorzyść..

Napisano

zrezygnowałbym ze zdjęcia silnika. troche odstaje. chyba że chcesz mocno podmalować później. I jak tak patrze to też na oldschool mam ochote. next gen sux

E:a kanciastości koła nie widać już tak bardzo co jest dużym plusem.

Napisano

W takim modelu normalmapa może więcej popsuć niż pomóc, będzie zbyt rozmyta przy 512. Zresztą docelowo pewnie filtrowanie też wyłączę. Jak oldschool to oldschool :) Co do silnika - fotka to refka, będę ją podmalowywać.

Napisano

Taki mały apdejcik. Zbevelowałem cylindry, przekrój prostokątny się nie sprawdzał, trzeba było trochę obciąć gdzie indziej, ale teraz mam 998 tris :D

 

Jeszcze nie do końca jestem zadowolony z progressu, ale mało czasu miałem :)

 

zundapp_06.jpg

Napisano

Empeck pewnie to widziales ale jesli nie to bonny_wip_2.jpg

 

obczaj oponki, jak fajnie zmapujesz planarnie od boku mozesz podfejkowac geometrie i namalowac "okragla" oponke, najgorsze to zmapowac to po dlugosci bo wtedy masz krzywizne co chwile zalezna od facow :D

Napisano

Fajne to, ale mam już zmapowane kółka wzdłuż, a nie chce mi się już z tym bawić :/ Spróbuję to podmalować, może się uda namalować ładne fale na kółkach ;)

Napisano

Może go jednak przemapuję ;) Texturkę robię w 1024 to jak przepalę na nowe mapowanie za dużo się nie popsuje (żeby nie było, na screenach jest 512x512).

Napisano

Jutro jeszcze pomaluję silnik, dodam trochę rdzy i błota i koniec.

 

Kół w końcu nie przemapowywałem, zrobiłem drugie mapowanie (planar z boku), przepaliłem texturkę, podmalowałem, przepaliłem z powrotem, falki na texturze się same zrobiły i wygląda lepiej.

 

zundapp_09.jpg

Napisano

no to spoko wsumie z tymi falami hehe, ty co ty jaki koniec, popracuj troche highlightami na difie, mzoe lekka zmiana saturacji na lakierze no nie wymienkaj :D

Napisano (edytowane)

tak jak leyder powiedział "ao + overlay z kolorem to nie koniec robienia tekstury ;p "

 

wszystko wyglada super ale nad rama i bakiem paliwa jeszcze bym troche przysiedział.

Edytowane przez Bro
Napisano

OK, to na tyle. Model zawsze można dopieszczać, ale nie bardzo mam teraz czas by jeszcze dłubać. Nie jest idealnie, ale ujdzie :) 998 tris. Tak. wiem, że dałem **py z mapowaniem opon :P. Dziękuję za uwagę, czytał Tomasz Knapik.

 

zundapp_finished.jpg

Napisano

Jeszcze raz gratuluje ukończenia motoru. Pare niedociagniec jest ale ogolnie jest dobrze.

Brud i rdza jak zwykle dobrze sie spisaly. "Max3D" straszna pikseljoza wyszla.

Pro Cube mapa w lusterku wypalona do tekstury jest oszalamiajaca :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności