Skocz do zawartości

Minibitwa 24: Zündapp KS 750


_michal

Rekomendowane odpowiedzi

To może ja zacznę.

 

Modeluję najładniejszy motocykl kiedykolwiek wyprodukowany, niemiecki Zündapp KS 750. Ze względu na ograniczony polycount prawdopodobnie podaruję sobie kosz. Malowanie najprawdopodobniej zrobię pustynne.

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zündapp_KS_750

 

Tyle mam z dziś, model ma 754 tris (po odliczeniu refek), dawno nie robiłem takich überlowpoly, ale jakoś idzie :)

 

zundapp_finished1.jpg

Edytowane przez _michal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

W takim modelu normalmapa może więcej popsuć niż pomóc, będzie zbyt rozmyta przy 512. Zresztą docelowo pewnie filtrowanie też wyłączę. Jak oldschool to oldschool :) Co do silnika - fotka to refka, będę ją podmalowywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mały apdejcik. Zbevelowałem cylindry, przekrój prostokątny się nie sprawdzał, trzeba było trochę obciąć gdzie indziej, ale teraz mam 998 tris :D

 

Jeszcze nie do końca jestem zadowolony z progressu, ale mało czasu miałem :)

 

zundapp_06.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Empeck pewnie to widziales ale jesli nie to bonny_wip_2.jpg

 

obczaj oponki, jak fajnie zmapujesz planarnie od boku mozesz podfejkowac geometrie i namalowac "okragla" oponke, najgorsze to zmapowac to po dlugosci bo wtedy masz krzywizne co chwile zalezna od facow :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jeszcze pomaluję silnik, dodam trochę rdzy i błota i koniec.

 

Kół w końcu nie przemapowywałem, zrobiłem drugie mapowanie (planar z boku), przepaliłem texturkę, podmalowałem, przepaliłem z powrotem, falki na texturze się same zrobiły i wygląda lepiej.

 

zundapp_09.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak leyder powiedział "ao + overlay z kolorem to nie koniec robienia tekstury ;p "

 

wszystko wyglada super ale nad rama i bakiem paliwa jeszcze bym troche przysiedział.

Edytowane przez Bro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, to na tyle. Model zawsze można dopieszczać, ale nie bardzo mam teraz czas by jeszcze dłubać. Nie jest idealnie, ale ujdzie :) 998 tris. Tak. wiem, że dałem **py z mapowaniem opon :P. Dziękuję za uwagę, czytał Tomasz Knapik.

 

zundapp_finished.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz gratuluje ukończenia motoru. Pare niedociagniec jest ale ogolnie jest dobrze.

Brud i rdza jak zwykle dobrze sie spisaly. "Max3D" straszna pikseljoza wyszla.

Pro Cube mapa w lusterku wypalona do tekstury jest oszalamiajaca :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności