Napisano 3 Maj 200420 l Robię aliena, śledcie moje postępy i podpowiadajcie troszkę :) kończę ok. 25.05.2004
Napisano 3 Maj 200420 l witam, fajny pomysl! , tylko ze nic niewidac:(, pozdr aha i wydaje mi sie tulow ma za kwadratowy
Napisano 3 Maj 200420 l batman--> no co ty, nie widzisz, że to śrubokręt z rączką w kształcie aliena :) :D
Napisano 3 Maj 200420 l Autor No dobra :D Tak wygląda bez gry świateł na białym tle, a tułów spoko poprawię :) WIesz, ja to robię na bitwę 3d, temat postać s-f, fantasy więc pomysł jest trochę nie mój, ale musze przyznać, że obcy to moja ulubiona postać s-f i jednocześnie najlepsze wyobrażenie o tym jak wygląda ufoludek ;)
Napisano 3 Maj 200420 l glowka na sprerzynce jest niezla:)troche kwadratura kola ale i tak jakos to w miare podkreslam w miare wyglada ale twarz ma calkiem calkiem .Wygladalem tak po sobotniej imprezie moze dlatego mi sie podoba:)
Napisano 3 Maj 200420 l Sporo roboty jeszcze Cię czeka, jeśli ma to iść na jakąkolwiek bitwę. Ta czacha ma być taka płaska, czy ktoś mu żelazkiem ją przeprasował :)
Napisano 3 Maj 200420 l jakbys pelzal non stop w przewodach wentylacyjnych tez bys mial plaska czache:)
Napisano 3 Maj 200420 l powiem szczerze lepiej wygladal jak bylo ciemniej:):) ale jest nie najgorzej ta czacha rzeczywiscie troche za plaska:D
Napisano 3 Maj 200420 l to mi wyglada na poly modeling, ale trzeba wiedziec, ze mamy 3 wymiary, a ty najwyrazniej o jednym zapomniales ;)... albo brakowalo 3 refki i juz niewiadomo jak zreobic :P
Napisano 3 Maj 200420 l Autor Tak, poly. Darkkelf, który to miał byc wymiar ;)? I jeszcze jedno, nie mam jako takich refków, dlatego tak dennie wyszło :| I pamiętać: ja - kobita
Napisano 3 Maj 200420 l wiec tak: - glowa powinna byc bardziej kulista, zaokrąglona - tak samo jezyk, wydaje mi sie ze powinnien byc okragly - zamiezasz mu zrobic oczy? - czy taka ma byc szyia? i niewiem co masz pomiedzy tymi łopatkami hehe to są moje uwagi, tez jestem fanem aliena:) pozdr
Napisano 4 Maj 200420 l Autor Jeszcze dzisiaj poprawię, a co do tej kobity to nie chodzi mi o równouprawnienie, czy o to że kobiety sa gorsze, tylko o \"-eś\" jako końcówka czasownika :) PS: Darkelf zmieszałeś mnie z błotem, a ja jeszcze szukam refków ;)
Napisano 4 Maj 200420 l a mi to aliena nie przypomina za bardzo. proponowałbym zamiast poprawiać to co jest zacząć od nowa i przyłożyć sie do tego. Wszystko kanciaste, zęby te co sa równierz nie nazwałbym zebami. co do samej anatomii postaci to dużo by tego było ale nie jestem znawcą aliena, zamieszczam tylk przykładowy obraz. w sieci mozna znaleźć ich setki, proponuje pooglądać i ocenić co jest do poprawy.... Ni zraź sie moją krytyką.... mam nadzieje że ona Cie zmobilizuje do dalszej wytęzonej pracy.
Napisano 5 Maj 200420 l Autor Oczu to alien nie ma to BYŁA szyja. Zaczęłam robic od nowa, a tu widzicie tułów z przykładowymi teksturkami, ale sam model tułowia nie jest jeszcze wykończony (brakuje: \"kabli\", łopatek i kilku innych rzeczy) Ocencie, czekam na nastepne wskazówki.
Napisano 5 Maj 200420 l jak na razie na pewno lepiej wyglada od pana kwadratowego z obrazka z gory ale zebra do wymiany .a i pokarz go nastepnym razem bez tekstury .No ale postepy sa:)
Napisano 6 Maj 200420 l Autor Dopiero początkuję, więc traktuję to \"nnawwweett może być\" jako: \"wporzo\" ok? %-)
Napisano 6 Maj 200420 l no calkiem alienowaty ;) tylko ten material taki troche jak by byl zrobiony z foliowych workow na smieci :) .... wydaje mi sie ze powinien byc troche mniej humanoidalny ... cienszy w talii.... i nogi powinny miec jeszcze jedno zgiecie.... nochyba ze jeszcze bedzie jeden segment ale wtedy beda troche przydlugie...
Napisano 6 Maj 200420 l Postępy są. Nawet obcego zaczyna przypominać, a co do materiału to się wogóle go pozbądź. Żeberka żeczywiście przypominają kaloryfer, a nogi są ćut za długie. Ale pracuj dalej... jeszcze będą z ciebie ludzie...
Napisano 6 Maj 200420 l Autor Hehe, DarkStar, bez obrazy ale urwałeś sie z choinki, żebra były kaloryferowate ale poprawiłam, a sir_Bols powiedział, że gdybym dopiero dobudowała jeszcze jeden segment nogi były by za długie, a teraz nie są. Teksturą proszę się nie zrażać, mówiłam że próbna ;) PS: Sir Bols, twoja uwaga była by słuszna gdyby nie to, że jako referent wcześniej miałam obcego z czwartej części, a teraz mam z 3, musiałam poszerzyć talię, a co do wyglądu, rzeczywiście obcy z 3 części jest bardzo humanoidalny :) Teraz wzoruje się na tym:
Napisano 6 Maj 200420 l no chyba ze tak... ale to wogole nie pasuje do obcego... przeca on caly czas pelza po scianach, w przewodach wentylacyjnych, w kanalach.... prawie non stop na czterech lapach.... majac nogi takie jak na twojej nowej inspiracji byloby mu poprostu niewygodnie...raczej powinien miec nogi zbudowane podobnie do nog zwierzat poruszajacych sie na czterech lapach.... imho z jeszcze jednym stawem (a wlasciwie nie z jeszcze jednym tylko ze stawem skokowym wyzej... przynajmniej tak mi sie wydaje...) bedzie wygladal lepiej...
Napisano 16 Maj 200420 l Autor UUfff, długo mnie tu nie było, awaria kompa ;| ale już wszystko jest ok i ruszam do dalszej wytężonej roboty! A oto Facehugger, który będzie elementem \"otoczenia\", mam zamiar go wsadzić w jakiś słój tylko nie mam brasila :( i szkło wygląda beznadziejnie eehhh....
Napisano 16 Maj 200420 l no to pokaz go jak bedzie wygladal na planie to sie oceni czy kanciasty czy nie ;)... juz to 2gie podejscie lepsze ale i tak jakos nie widze... moze pokaz bez jakichs polyskow i takich tam pierdol. czysta siatka. ps. przepraszam za uchybienie, ksywa nie wskazuje ;).
Napisano 16 Maj 200420 l \'Czepiacie sie szczegółów ;)\' Bo od nich zaczynasz prace. Obcy to nienajlatwiejszy obiekt do wymodelowania ze wzgledu na zastraszajaca liczbe szczegolow i niuansow. Czemu ten Twoj obcy taki pognieciony? btw. Alien ma ta przedziwna wlasciwosc ze kazdy rysuje, modeluje go inaczej, rozni sie w kazdym filmie i komiksie, jest wiec calkiem spory margines interpretacji i swobody, ale lepiej zaopatrz sie w dobre blueprinty.
Napisano 16 Maj 200420 l No jak narazie to ten obcy przypomina mi figurke obcego z czwartej częsci, on juz nie mial rurek i tym podobne. Aha szczegół jeden, Facehuggery mają 8 nóżek nie 6 :).
Napisano 17 Maj 200420 l Autor O ku*** %-) jak to się stało! %-) Spoko tekstury będą ;) na razie ich jeszcze nie ma to tylko taka próba ;)
Napisano 18 Maj 200420 l Ooo spoxik, dorób mu jeszcze taki mały przylegający panel sterowania z wieloma guziczkami i światełkami (nawet jako tekstura).
Napisano 19 Maj 200420 l No ciezki modelik sobie wybralas jak na doszlifowywanie umiejetnosci :) brawa za odwage ! A co do modeliku to nie bede zbytnio krytykowal bo malo widze , chodzi o to zebys nie nakladala narazie zadnych teksturek bo ciezko model ocenic , na to bedzie czas jak skonczysz modelowanie ! No i powodzenia w dalszej pracy czekam na dalsze postepy :) Pozdro
Napisano 10 Czerwiec 200420 l trochę mało widaćjeśli chodzi o samego obcego.. ale jeśli chcesz siągnąć zamierzony efekt.. to zdecydowanie poza szczegółowym modelem napewno wygrasz teksturami, które pozostaną tu nie bez znaczenie..i rzecz najważniejsza..światło w scence..
Napisano 10 Czerwiec 200420 l inaczej będzie klapa jak tego dobrze i właściwie nie oświetlisz.. pozdr
Napisano 10 Czerwiec 200420 l No a sam modelik też warto dopracować... ciekaw jestem co z tego wyjdzie.... mam nadzieję że nie sprofanujesz tamatu... może naszkicujesz scenkę? pomogę w kompozycji... naszicuj jak to widzisz.. cały uklad... pierwszy plan, drugi, co gdzie i jak, skąd światło... myślę że już czas
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto