Skocz do zawartości

Scena 3D: my room


Monk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy w 3ds maxie, scenka przedstawia mój pokój i to moja pierwsza większa praca, komentarze i rady mile widziane:)

3dsmax 9 + vray

czas renderowania 20h(mam bardzo słabego kompa:D)

 

pokjfajnal.jpg

Edytowane przez Monk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

napisal, pierwsza większa praca, moze wczesniej robil wizki ubikacji ;)

Wyglada fajnie, plakaty dodaja realizmu (ale moblyby byc niedoskonale przyklejone np.), brakuje bałaganu, ale jestem w stanie uwierzyc, ze jakies mieszkanie jest tak wysprzatane gdzies na Ziemi ;)

 

Kubek za mały!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pierwsza z tyloma modelami bo niestety mój komp mi na dużo nie pozwala:/ zazwyczaj pojedyncze modele robiłem, bałaganu wiem że brakuje(i to sporego:D) ale max i tak mi juz padał co chwile ledwo to skończyłem, kubek i pare innych dupereli już w pośpiechu dodawałem aby skonczyć bo sie maszyna buntowała:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie się prezentuje tylko małe pytanie:

 

na czym siadasz przy komputerze? i jeżeli to coś co leży koło monitora to skaner to czy nie powinien być nieco większy bo jest szerokości napędu cd, a do takowego raczej nie zmieściła by się kartka A4?:)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stoje żeby wzmocnić nogi:D nie no tak jak mówiłem nic więcej juz nie dodawałem bo bałem sie że wogóle juz mi sie projekt nie odpali dlatego też kompa itp robiłęm na odwal sie:P a tego juz męczył nie będę bo to i tak tylko zrobiłem żeby nabrać wprawy, ale dzieki za rady na pewno przydadzą sie na przyszłość:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie